دانستنی

سایت فریلنسینگ با پرداخت بیت کوین

سایت فریلنسینگ با پرداخت بیت کوین

امروزه سایت های زیادی برای فریلنسینگ در خارج از کشور وجود دارند که هر کدام از آنها یک ویژگی خاص خود را دارند و به یک نحوی کار  می کنند. برای ما افرادی که در ایران هستیم این وب سایت ها یک بستر عالی به حساب می آید چون با تفاوت ارزی که وجود دارد شاید پولی که شما در خواست می کنید برای کار در خارج از کشور زیاد نباشد و ارزان باشد اما در ایران پول بسیار زیادی به حساب می آید.

برخی از این وب سایت ها به روش بیت کوین پرداخت می کنند که می تواند برای ما ایرانی ها جذابیت داشته باشد. بیت کوین خود پول دیجیتالی است که قیمت آن مدام در حال تغییر است و حتی ممکن است شما با این کار سودی بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید بدست بیاورید.

چرا این وب سایت ها محدودیتی ندارند؟

بیشتر وب سایت های فریلنسر خارجی نظیر freelancer.com یا Upwork یا fiverr همگی وب سایت هایی هستند که برای افرادی که در ایران کار می کنند مکانی بسیار عالی به حساب می آیند ما به ایرانی ها اجازه فعالیت نمی دهند و بر سر این قانون نیز بسیار سفت و محکم ایستادگی می کنند.

اما سایت فریلنسینگ با پرداخت بیت کوین کاملا با این سایت ها فرق دارند و چون پرداخت آنها با بیت کوین است که قابل شناسایی نیست و مشخص نیست فرد در کدام کشور زندگی می کند، برای افرادی که در ایران هستند یک فرصت عالی به حساب می آید.

البته اگر دنبال روشی هستید که بتوانید در دیگر سایت های فریلنسر نظیر freelancer.com و upwork نیز کار کنید و بدون هیچ گونه مشکلی فعالیت کنید می توانید به صفحه های خدمات وریفای اکانت upwork و خدمات وریفای اکانت freelancer مراجعه کنید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین ارزی دیجیتال است که خودش را می توان به ارز های دیگر مانند دلار و یورو تبدیل کرد. برای مثال قیمت یک عدد بیت کوین امروز هست ۵ هزار دلار و اگر شما کاری پیدا کنید که دست مزد آن ۰.۰۱  بیت کوین باشد در واقع قیمت این کار به دلار ۵۰ دلار است. البته خود این ارز نیست بالا و پایین دارد و ممکن است فردا بشود ۴ هزار دلار یا ۶ هزار دلار و این به نوعی حالت سرمایه گذاری نیز به حساب می آید.

توجه: این توضیح خیلی ساده شده و صرفا جهت مثال و فهم است.

۵ سایت فریلنسینگ با پرداخت بیت کوین

CryptoGrindیکی از بهترین سایت هایی است که در این عرصه درحال فعالیت است. شما می توانید از طریق کار کردن در این سایت خیلی راحت بیت کوین بدست بیاورید. در این سایت شغل های بسیار زیادی وجود دارد از نوشتن محتوا یا بسیاری از کارهایی که شما می توانید در دیگر سایت های فریلنسری پیدا کنید.

شما فقط کافی است در این سایت یک اکانت بسازید و مهارت خود را به کارفرما نشان دهید. بعد از آن خیلی راحت می توانید کسب درآمد کنید. همچنین این سایت از سیستم معاملات و پرداخت چند امضاء بیت کوین استفاده می کند که یک آرامش خاطر برای فریلنسر ها است که پرداخت آنها کاملا امن است و این پرداخت انجام می شود.

CryptoGrind در واقع همان فریلنسر دات کام به سبک بیت کوین است.

BlockLancer

این سایت جز یکی از بی دردسر ترین سایت ها برای کسب درآمد ارزی است. شما می توانید از هر کجا که هستید بدون هیچ دردسری به این سیستم بپیوندید و بدون هیچ گونه نگرانی اقدام به شروع کار خود کنید و کسب درآمد کنید. مزیت این که آن را متمایز می کند آن است که شما برای کارکردن در این سایت حتی به یک حساب بانکی یا گذرنامه و پاسپورت هم نیاز ندارید و تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول بیت کوین است که خیلی ساده ساخته می شود. همچنین شما می توانید در این سایت درآمد خود را به بیت کوین و اتریوم دریافت کنید.

 

BitGigs

این سایت مانند یک تابلو خیلی بزرگ است که صدها و هزاران شغل مختلف روی آن لیست می شود و شما می توانید خیلی راحت یکی را انتخاب کنید. بیشتر این مشاغل کار از راه دور است و به حوزه هایی مانند توسعه نرم افزار و نوشتن مطلب و غیره مربوط است. بنابراین اگر فریلسنری هستید که در این حوزه زمینه ای دارید خیلی راحت می توانید در این سایت کسب درآمد. ایجاد پیشنهاد در این سایت خیلی راحت است و سخت زیادی ندارد. همچنین پیشنهاد های شما معمولا خیلی سریع پذیرفته می شود و دردسری نیز ندارد.

 

Earn.com یکی از بهترین سایت فریلنسینگ با پرداخت بیت کوین

یک سایت برای افراد تازه کار، حرفه ای و …. شما در این سایت اقدام به انجام کارهای کوچکی از بستر آنلاین می کنید و برای انجام این کارها پول درمی آورید. ایجاد نمایه در این سایت خیلی راحت است و شما خیلی راحت نیز می توانید در آن کار پیدا کنید. کارهایی مانند پاسخ دادن به ایمیل ها یا جواب دادن به مشتریان و …… که کوچک هستند در این سایت بسیار یافت می شود. سایت Earn یکی از بهترین سایت فریلنسینگ با پرداخت بیت کوین است.

CryptoJobs

همان طور که از نام این سایت پیدا است دقیقا مانند یک سایت استخدام اما با مکانیزم پرداخت بیت کوین است. در این سایت تعداد بسیار زیادی مشاغل وجود دارد که برخی از آنها نیاز به حضور دارد و برخی نیز از طریق دور کاری می توان انجام داد. در این سایت شما می توانید در زمینه های مختلفی که در آن تخصص دارید به دنبال کار باشد چون تنوع دسته های کاری بسیار زیاد است. در این سایت در واقع شما دارد به صورت آنلاین استخدام می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *