دانستنی

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی | ۱۰ سایت برتر فریلنسری

وب سایت های فریلنسر و بازارهای آنلاین روش کار ما را تغییر داده اند. ما می توانیم از هر جایی کار کنیم، انتخاب کنیم که چقدر می خواهیم کار کنیم و در چه زمانی می خواهیم کار کنیم.

لازم نیست که نگران بیدار شدن زود هنگام برای آماده شدن برای کار یا حتی تعطیلات طولانی با خانواده باشیم. ما رئیس خودمان هستیم! از مزایای کار فریلنسری در ایران کسب درآمد به دلار و ارزهای خارجی است. در واقع این بهترین فرصت است که با حداقل ها، حداکثرها را بیافرینیم.

با گسترش فرهنگ کارهای فریلسری در طی ۳-۴ سال گذشته، صدها وب سایت فریلنسری راه اندازی شده است که خدمات بسیار خوبی را به کارمندان دورکار و فریلنسر ارائه می دهند.

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسر

وب سایت های فریلنسری، بسترهایی هستند که در آن افرادی هستند که به دنبال کارند و کارفرمایان پیشنهادات خود را در سایت ارسال می کنند. فریلنسری راهی عالی برای تبدیل استعداد یا سرگرمی خود به پول است. شما این حق را دارید که فقط برای پروژه هایی که دوست دارید یا در آنها خوب هستید درخواست دهید.

استفاده از این وب سایت ها به شما کمک می کند تا یک شروع محکم را برای حرفه خود داشته باشید. آنها به شما کمک می کنند مشتری های اول خود را به راحتی پیدا کنید و به کارفرمایان اعتماد کنید.

معرفی برترین سایت های فریلنسری شاید بتواند انگیزه شما را به عنوان یک فریلنسر به مسیر درست هدایت کند.

۱۰ وب سایت برتر فریلنسری خارجی

۱. Toptal

حریف جدید سایت های فریلنسر، Toptal برای برنامه نویسان با تجربه نرم افزار عالی است. روند غربالگری آنها بسیار سخت است. فقط ۳٪ برتر برنامه نویسان را می پذیرید. بنابراین اجرای آن به آسانی مانند برخی دیگر از سایتهای ذکر شده در این مقاله آسان نیست.

این سرویس نسبت به سایر سایتهای ذکر شده در اینجا، نرخ بالاتری را پرداخت می کند. آنها می توانند شما را با طیف وسیعی از پروژه ها از کوتاه مدت تا بلند مدت تنظیم کنند و شما را با پروژه هایی متناسب با شما و مهارت های شما مطابقت دهند.

اگر به دنبال یک برنامه نویس بسیار واجد شرایط برای راه اندازی  برای هر پروژه با کیفیت دیگر هستید، توصیه می شود که توسعه دهنده خود را از Toptal استخدام کنید.

۲. Upwork

این وب سایت به بزرگترین بازار جهان تبدیل شده است که اکنون از ادغام بین oDesk.com و Elance.com خارج شده است.

Upwork خدمات با کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد و هزینه هایی که برای پروژه ها می گیرند نیز اندک است. مهمترین نکته در مورد Upwork تیم پشتیبانی آنها است. به ندرت پیش آمده که آنها نتوانسته باشند به سؤالات و مشکلات کاربران پاسخ دهند.

۳. Freelancer

این سایت یکی از قدیمی ترین سایت های فریلنسر خارجی است.

اگر به دنبال مکانی برای شروع هستید، Freelancer بهترین مکان برای شما است. ثبت نام به عنوان یک فریلنسر یا کارفرما آسان است و می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید یا استخدام شوید.

بر خلاف بسیاری از بسترهای دیگر، علاوه بر ارائه میلیون ها پروژه، Freelancer به شما امکان می دهد تا برای اثبات مهارت های خود با سایر فریلنسرها رقابت کنید. اگر به تخصص خود اطمینان دارید، این یک راه عالی برای نمایش توانایی های شما و جذب مشتری بیشتر است.

۴. Fiverr

این سایت بزرگترین بازار جهان برای خدمات کوچک است. جالب ترین قسمت این سایت این است که می توانید با حداقل ۵ دلار شغل ایجاد کنید. این می تواند یک سیستم درآمدزایی برایتان باشد حتی اگر شما برنامه نویسی یا طراحی بلد نیستید.

کافی است نگاهی به مباحثی که دیگران ایجاد می کنند بیندازید  و ببینید که آیا می توانید این کار را انجام دهید یا خیر. اگر می توانید کاری بسیار معمول انجام دهید که مردم مایل به پرداخت ۵ دلار برای آن باشند، می توانید در این سایت مقدار قابل توجهی درآمد کسب کنید.

در آمریکا، هفتاد درصد مادران دارای بچه های زیر ۱۸ سال کار می کنند و بیش از ۷۵ درصد از این مادران تمام وقت کار می کنند. در حقیقت، مادران ۷۴ درصد از خانواده های آمریکایی که دارای فرزندان زیر ۱۸ سال هستند، درآمد اصلی و یا تنها منبع درآمد خانواده هستند. بسیاری از مادران به کارهایی نیاز دارند که به آنها امکان کار در خانه را می دهد.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

۵. Guru

از سال ۲۰۰۱، این پلت فرم به فریلنسرها فرصت می دهد مهارت ها و خدمات خود را به نمایش بگذارند و شغل های مناسبی پیدا کنند. کارفرمایان و کارکنان هر دو پروفایل خود را در سایت ایجاد کرده و پس از بررسی اعتبار حرفه ای یکدیگر، یک قرارداد کاری بین آنها منعقد می شود. یک مترجم فریلنسر فعالیت های خود را از طریق اتاق کار مدیریت می کند و پرداخت ها طبق سیستم SafePay انجام می شود.

۶. PeoplePerHour

این سایت افرادی را که به دنبال ارائه خدمات در زمینه نویسندگی، توسعه وب، طراحی، رسانه های اجتماعی، توسعه تجارت و غیره هستند گردهم آورده است. این سایت در واقع یک شرکت مستقر در انگلیس است که از یک سیستمی تقریباً مشابه سایر سایت های فریلنسر تبعیت می کند. در این سایت مشاغل یا با حقوق و قیمت ثابت هستند و یا ساعتی.

۷. iFreelance

اگر در حسابداری، مدیریت، بازاریابی، طراحی، برنامه نویسی و نویسندگی یا هر دسته بندی مرتبط دیگری خدمات ارائه می دهید، می توانید برای یافتن آینده تان به iFreelance بپیوندید. به سادگی نمایه خود را ایجاد کنید و درباره خدماتی که ارائه می دهید تبلیغات کنید. از طرف دیگر، می توانید پروژه هایی را انتخاب کنید که متناسب با مهارت های شما باشند.

عضویت در iFreelance رایگان نیست. شما باید یکی از گزینه های عضویت آن را خریداری کنید. اما ممطمئنا این هزینه توسط درآمدی که کسب می کنید جبران خواهد شد.

۸. ۹۹Designs

این سایت فقط شامل طراحی کارها در قالب مسابقات است. مشتری طرح خود را مختصراً مطرح می کند. طراحان فریلنسر روی آن کار می کنند. فقط طرح تایید شده برنده جایزه می شود.

این سایت فرصت های بی نظیری را برای طراحان مشتاق فراهم می کند. حتی اگر در یک مسابقه برنده نشوید، طراحی هایی که انجام می دهید به نمونه کارهای شما اضافه خواهد شد. هر نوع طراحی مثل طراحی لوگو یا طراحی کتاب از این قبیل اند.

۹. SimplyHired

رقابت با SimplyHired به هنگام صحبت از انواع مشاغل فریلنسر، امری دشوار است. در این سایت شغل هایی از ۲۴ کشور مختلف قرار دارد. علاوه بر لیست شغل ها، این سایت شامل منابع مفید دیگری مانند داستان موفقیت کارکنان و نکات مربوط به پیشرفت شغلی است.

۱۰. Craigslist

بسیاری نمی دانند که Craigslist نیز یک مارکت برای شغل های فریلنسری است. با توجه به ویژگی لیست بندی خاص این سایت، امکان یافتن مشاغل فریلنسری در Craigslist امکان پذیر است. یک فریلنسر می تواند از این سایت رایگان و بدون هزینه استفاده کند و مشاغل موجود در شهرهای بزرگ اطراف را مرور کند.

اکنون زمان آن است که به سراغ بررسی کردن وب سایت های فریلنسر ذکر شده رفته و ببینید کدامیک مناسب شما هستند. در کنار این ۱۰ سایت برتر سایت های فریلنسر خارجی دیگری نیز وجود دارد که بر اساس استعدادهای شما شغل های فریلنسری متفاوتی ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *