دانستنی

کسب درآمد اینترنتی از طریق مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی یکی از ایده های ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد. فکر می کنید چقدر دانش آموز پشت کنکوری داریم ؟! امسال تعداد داوطلبان کنکور چقدر است؟ اگر نگاهی به آمار تعداد داوطلبان کنکور سال جدید و سال های گذشته بیاندازید، شاهد میلیون داوطلب خواهید بود. بله هر ساله میلیون ها دانش آموز در آزمون کنکور شرکت می کنند و این یک فرصت بی نظیر برای شما می باشد. کنکور در حال حاضر جزو پردرآمدترین شغل ها در ایران می باشد.

هر ساله میلیون ها دانش آموز در آزمون بزرگ کنکور شرکت می کنند. تعداد زیادی از این داوطلبان از کتاب های راهنما و پکیج های آموزشی موسسات مختلف استفاده می کنند. کتاب های راهنما یا موسسات کنکوری که در زمینه تولید فیلم های آموزشی دروس مختلف ، با جمع بندی مباحث کنکور دانش آموزان زیادی را به سمت خود جذب می کنند.

اگر در رابطه با کنکور و این موسسه های کنکور آشنایی داشته باشید، کافیست نگاهی به درآمد آنها بیندازید. فروش فوق العاده عالی و بی نظیری دارن و بازاریابان زیادی را به سمت خود جهت افزایش فروش جذب کرده اند. در این مقاله قصد داریم درباره ی کسب درآمد اینترنتی از طریق مشاوره تحصیلی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چرا مشاوره تحصیلی و کسب درآمد اینترنتی از طریق مشاوره تحصیلی

چندی پیش میزان فروش تعدادی از مشاورین که برای محصولات یک موسسه کنکور بازاریابی می کردند را بررسی کردم، طبق آمار و موارد مشخص شده این موسسه بیش از ۱۰ میلیارد تومان !!!! در ماه درآمد داشت. واقعا این رقم درآمد برای یک ماه بسیار بالا است، البته باز هم افزایش پیدا می کند. در ماه های نزدیک به کنکور با ارائه پکیج های مختلف با عناوین متنوع سبب افزایش فروش خود شده و بیشترین درآمد را در این ماه ها خواهند داشت.

مشاور تحصیلی کیست؟

مشاور تحصیلی بهترین فردی است که قادر به ارائه راه حل های علمی برمبنای سختی دروس و مقاومت ذهنی دانش آموزان است، شخصی که در دوران تحصیلات دانشگاهی خود با اصول و نحوۀ انجام مشاوره و راهنمایی تحصیلی آشنا شده و  با کوله باری از علم و تجربه آماده است تا میزان موفقیت، توان و پیشرفت تحصیلی مراجعین خود (که غالبا دانش آموزان هستند) را ارتقا بخشد.

برای مثال یک شخص در زمینه دروس ریاضی تخصص لازم را دارد، دانش آموزانی که با این مشاور تماس می گیرند، سوالاتی مثل نحوه برنامه ریزی، برنامه مطالعاتی ، آزمون ، سوال درباره محصولات موسسه های کنکوری …. می کنند.

نحوه راه اندازی سایت مشاوره تحصیلی

هر کسب و کاری باید نام مخصوص به خودش را داشته باشد.یک نام برند خوب و مناسب برای خودتان انتخاب کنید.اسمی که برای نام تجاری خود انتخاب می کنید باید مربوط به این زمینه کاری باشد.

شما می تونید بدون سایت هم از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا پیام رسان تلگرام هم خدمات مشاوره کنکور آنلاین را ارائه دهید. اما پیشنهاد می کنم حتما سایت بزنید. اگر شما سایت داشته باشید می توانید در کنار سایت از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و پیام رسان ها فعالیت خود را گسترش داده و از آنها نیز بهره کافی را ببرید.

پس از راه اندازی سایت مشاوره تحصیلی باید رشته های تحصیلی مختلف را بررسی کنید. بهترین رشته های تحصیلی که اکثر موسسه روی آن تمرکز دارند رشته ریاضی و تجربی می باشد.

پس شما هم می توانید روی این دو وقت بزارید. پیشنهاد می کنیم ابتدا از یک رشته مثلا ریاضی فعالیت را آغاز کنید. بعد از اینکه توانستید بخش های مربوط به ریاضی را در سایت پوشش دهید می توانید موارد مربوط به رشته تجربی را نیز به سایت خود اضافه کنید.

  • تولید محتوا مناسب

برای این کار راه اندازی یک سایت ساده با چند صفحه معمولی مناسب نیست. شما باید در رابطه با این زمینه کاری داخل سایت مطالب و مقالات مختلفی منتشر کنید که سبب جذب دانش آموزان به سمت سایت شما شود.

مثلا درباره اخبار کنکور مطالبی را در سایت منتشر کنید. رازهای موفقیت در کنکور، برخی از روش های خودتان برای مشاوره را به صورت نمونه قرار دهید، فیلم های انگیزشی در زمینه کنکور را نیز داخل سایتتان قرار دهید.

تمامی موارد بالا سبب جذب مخاطب و مشتریان که همان دانش آموزان و داوطلبان کنکور هستند می شود. حتی شما باید چند ماه به صورت رایگان فعالیت خود را پیش ببرید تا در بین داوطلبان کنکور منبعی معتبر شناخته شوید.

  • سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل

همانطور که می دانید یکی از مراحل فعالیت اینترنتی و البته مهترین مورد برای هر کسب و کاری ظاهر شدن در نتایج اول موتورهای جستجو مثل گوگل می باشد. اگر شما بتوانید در زمینه خودتان به لینک یک برسید واقعا به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده و باید منتظر سرازیر شدن پول به حساب خود باشید.

  • میزان سرمایه لازم 

سرمایه اولیه برای راه اندازی سایت مشاوره تحصیلی آنلاین تنها مربوط به هزینه های طراحی سایت می باشد. این مورد بستگی به دانش شما دارد ، اگر در رابطه با طراحی کردن سایت آشنایی داشته باشید می توانید بدون هیچ هزینه ای سایت خود را پیاده سازی کنید. اما اگر دانش کافی در این زمینه را ندارید می توانید از طریق شرکت هایی که این خدمات را ارائه می کنند اقدام کنید.

بقیه مسیر بعد از طراحی سایت، فعالیت سخت کوشانه شما می باشد که بتوانید به جایگاه مناسبی دست پیدا کنید. اگر شما سرمایه در دست دارید می توانید با تبلیغات در وب سایت های مختلف که به زمینه کاری شما ارتباط دارند در کمترین زمان ممکن دانش آموزان کنکوری را به سمت سایت خود بکشانید. اگر هم هیچ سرمایه ای بجز هزینه های طراحی سایت ندارید اصلا نگران نباشید، درست است کمی کار سخت تر می شود اما امکان پذیر است.

  • تخصص لازم

اگر شما خودتان فرد تحصیل کرده ای هستید بی شک به راحتی از پس این کار برمیاید. اگر هم هیچ دانشی در زمینه کنکور و رشته های تحصیلی ریاضی و تجربی ندارید، کافیست چند روز وقت گذاشته و به خوبی آنها را بررسی کنید. یا از شخصی که در این زمینه آشنایی دارد برای همکاری روی سایت صحبت کنید.

شما می توانید با ایده مشاوره تحصیلی آنلاین در صورت نداشتن تخصص از دوستان و آشنایان خودتان که در این زمینه آشنایی لازم را دارند استفاده کنید. یک تیم چند نفره تشکیل داده و به صورت گروهی کار مشاوره را پیش ببرید.

فعالیت گروهی بهتر از فعالیت تک نفره می باشد.اگر قصد دارید به تنهایی در این زمینه هم فعالیت کنید باز مشکلی نخواهد داشت. فقط باید به آچار فرانسه تبدیل شده و همه کارها را خودتان انجام دهید.

راه های کسب درآمد از سایت مشاوره تحصیلی

روش های مختلفی بر کسب درآمد از زمینه مشاوره تحصیلی وجود دارد. برخی از این روش ها را در زیر برای شما لیست کرده ایم.

  • خدمات مشاوره تحصیلی
  • مشاوره برنامه ریزی برای کنکور
  • ارائه و فروش برنامه مطالعاتی
  • آماده سازی محصولات آموزشی
  • قرار دادن تبلیغ موسسات مختلف بعد از بزرگ شدن سایت
  • خدمات مشاوره تلفنی
  • خدمات مشاوره از طریق شبکه های اجتماعی
  • آماده سازی جزوه و فروش آن
  • فروش محصولات موسسات مختلف به صورت بازاریابی با دریافت درصد مشخص
  • و بسیاری موارد دیگر …

شما از تک تک روش هایی که در بالا نام برده شده می توانید کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. با ایجاد بخش های مختلف داخل سایت مشاوره تحصیلی خود در رابطه با موضوعات بالا می توانید یک کسب و کار پولساز راه اندازی کرده و درامد اینترنتی داشته باشید.

سخن پایانی

ایده مشاوره تحصیلی و راه اندازی سایت مشاوره تحصیلی جزو بهترین ایده کسب و کار اینترنتی محسوب می شود. حتی جزو یکی از ایده های پولساز در ایران می باشد که بسیاری از افراد در حال فعالیت در این زمینه می باشند. اگر به این عرصه علاقمند هستید و دوست دارید روی همچین کاری وقت بزارید، بهترین پیشنهاد برای شما ایده مشاوره تحصیلی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *