دانستنی

کسب درآمد اینترنتی رایگان

کسب درآمد اینترنتی رایگان

در گذشته شاید راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه یک آرزو و خیال محسوب می شد ولی با ورود و گسترش اینترنت ، امروزه روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان و بدون هرگونه سرمایه گذاری که قابیلت اجرا دارد ، زیاد شده است. از اینرو اگر کسی به دنبال کسب درآمد از اینترنت است و هیچ سرمایه ای برای شروع کار ندارد ، اصلا نباید نگران راه اندازی کسب و کارش باشید.

اینترنت و فضای مجازی موجب تحقق رویای بشر در راه اندازی کسب درآمد بدون سرمایه و یا با کمترین سرمایه شده است. در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به آموزش کسب درآمد اینترنتی رایگان و بدون سرمایه ، به شیوه گام به گام راه اندازی و توسعه کسب و کار اینترنتی و همچنین معرفی برخی مشاغل اینترنتی بدون سرمایه پرداخته می شود.

بیشتر روش های کسب درآمد اینترنتی که معرفی می شوند ، به جز هزینه اتصال به اینترنت دیگر به هیچ هزینه ای نیاز ندارند. البته یک کامپیوتر و یا موبایل را که اکثر خانواده های ایرانی دارند و می توانند از این ابزارها استفاده کنند.

آموزش کسب درآمد اینترنتی رایگان

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا از ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی و رشد کسب درآمد اینترنتی رایگان و بدون سرمایه و یا با کمترین میزان سرمایه را شرح دهم ، امیدوارم مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد. دلیلش این است که افراد زیادی در سایت پول یابی طی نظرات مختلف از چگونگی راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه سوال می پرسند و اغلب دو نگرانی مهم یکی نداشتن سرمایه و دوم امکان موفق نشدن در کسب و کار اینترنتی را مطرح می کنند.

جواب این دوستان این است که می توان با سرمایه اندک شروع به راه اندازی کسب درآمد از اینترنت کرد .اما موفقیت یک کسب و کار اینترنتی را کسی نمی تواند تضمین کند چون بستگی به میزان تلاش افراد ، جدیت در کار ، شناخت بازار ، انتخاب و ارائه ایده جذاب ، داشتن استراتژی و برنامه ، ترسیم نقشه راه و از همه مهم تر داشتن صبر در تحقق اهداف کاری می باشد.

هر کاری سختی و مشکلات خاص خود را دارد . برای نمونه سپری کردن زندگی به عنوان یک وبلاگ نویس تازه کار ، بسیار دشوار است به ویژه اگر کار روزانه نداشته باشید و یا برای این که تمام وقت خود را صرف تولید محتوا کنید ، از کار خود استعفا داده باشید. وبلاگ نویسی به زمان ، صبر ، عزم و اراده ، نظم ، استراتژی و قابلیت های خوب نوشتن نیاز دارد. زمانی که شما در حال ایجاد وب سایتی به منظور کسب درآمد اینترنتی بالا هستید باید همه این موارد را در نظر داشته باشید.

لذا با توجه به زمانی که صرف می کنید و تلاشی که در این راه دارید ، می توانید درآمد معقول و مناسبی داشته باشید. لذا آموزش کسب درآمد اینترنتی رایگان را با توجه به مطالب بالا لحاظ کنید.

راه های کسب درآمد از اینترنت در خانه

تصور ما این است که هیچ شرکت ، مکان و جایی در بیرون از خانه ندارید و قصدتان راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه ، بدون هیچ سرمایه اولیه است.در این حالت به طور کلی با سه شیوه یا روش می توانید اقدام به راه اندازی کسب درآمد اینترنتی در منزل کنید:

۱- فروش کالا و محصولات فیزیکی

در این روش کسب درآمد از اینترنت اگر خدمات و محصولات فیزیکی دارید به صورت اینترنتی آن ها را می فروشید. محصولات فیزیکی می تواند هر چیزی مثل صنایع دستی ، زیورآلات سنتی ، لباس ، وسایل آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانه و آشپزخانه ، وسایل پزشکی و… باشد هیچ نوع محدودیتی از این نظر وجود ندارد هر چیزی که قابل عرضه در بازار جهت فروش باشد را می توانید ارائه دهید.

فروشگاه های اینترنتی بزرگ که کالا و محصولات خود و دیگران را به صورت اینترنتی می فروشند و به ازای هر فروش مبلغی را از صاحبان کالا دریافت می کنند، از این طریق کسب درامد اینترنتی دارند. در این روش می توانید از دو طریق اقدام به تهیه محصولات فیزیکی برای کسب درآمد اینترنتی کنید. می توانید محصولات و کالای فیزیکی خودتان را بفروشید و یا کالا و محصولات دیگران را بفروشید.

برای راه اندازی و شروع کسب درامد از طریق فروش محصولات فیزیکی نیاز به وبلاگ و یا وب سایت و حتی با ایجاد کانال در تلگرام ، پیج اینستاگرام و یا فعالیت در انجمن ها و… می توانید شروع به کار کنید. بهترین راه ایجاد وبساست می باشد.

۲- ارائه خدمات اینترنتی

در این روش از کسب درآمد اینترنتی افراد به صورت مسقیم و یا واسط می توانند خدمات خود را به مشتریانشان ارائه دهند مثل طراحی سایت ، خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت ، خدمات هاستینگ و… اگر خدماتی را ارائه می دهید توصیه می شود این روش کسب درآمد از اینترنت را انتخاب کنید و ادامه بدهید چون آینده پر پولی برایتان به همراه دارد.

۳- تولید محصولات آموزشی

یکی از بهترین ، راحت ترین ، پولسازترین و کم دردسر ترین راه های کسب درآمد از اینترنت ، تولید محتوا و محصولات آموزشی می باشد. این مدل فروش اطلاعات یکی از پولسازترین مشاغل اینترنتی در ایران  و جهان می باشد . اگر در زمینه ای تخصص و مهارت دارید خیلی راحت می توانید آن را به پول تبدیل کنید. می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم محتوای خود را به پول تبدیل کنید .

به صورت مستقیم یعنی اینکه، محصولات آموزشی و دانلودی تولید کنید و برای فروش درون سایت خود قرار دهید و یا مثل وبسایت های فروش فالوور و لایک اینستاگرام و یا حتی مثل سایت های فروش قالب و افزونه های وردپرس و جوملا و… عمل کنید.

به صورت غیر مستقیم مثل برخی از سایت های بزرگ ، با تولید محتوا ترافیک جذب کرده و از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت ها و وبسایت ها درآمد بالایی کسب کنید . بهترین و پولساز ترین راه کسب درامد از اینترنت فروش اطلاعات خودتان می باشد و می توانید یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه  و هزینه اضافی برای خودتان راه اندازی کنید چون اصلا به هیچ هزینه سنگینی مثل طراحی سایت ، تبلیغات ؛ سئو و بهینه سازی وبسایت و… نیاز ندارید.

مراحل کسب درآمد از اینترنت رایگان

اجرای کسب درآمد اینترنتی رایگان و با کمترین سرمایه ممکن ، در منزل امکان پذیر است به شرطی که افراد خواهان ، آن را گام به گام و طبق برنامه اجرا کنند. اگر واقعا به دنبال کسب درآمد از اینترنت رایگان در ایران هستید مراحل و گام های زیر را باید طی کنید:

۱- شناخت تخصص و علاقه شخصی

در اولین قدم باید تخصص و علاقه خود را شناسایی کنید . باید بررسی کنید که چه تخصص و مهارت هایی دارید به عنوان مثال اگر در زمینه قانون جذب و موفقیت علاقه دارید این یک توانایی خوب محسوب می شود.

اگر فن بیان خوبی دارید این می تواند یک مهارت و تخصص حساب بشود، اگر فتوشاپ ، ورد ، پاورپوینت و… بلد باشید در کسب و کارتان خیلی کمک خواهد کرد.

پس اولین کار برای آنکه بتوانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید شناخت توانایی و مهارت های خودتان می باشد. با توجه به مهارت های خود می توانید حوزه فعالیت خودتان را انتخاب کنید.

۲- انتخاب حوزه فعالیت

گام دوم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و یا کسب درآمد از اینترنت انتخاب حوزه فعالیت می باشد. باید حوزه فعالیت خود را با توجه به تخصص و مهارت ها راه اندازی کنید.

منظور از حوزه فعالیت این نیست که بیاید و یک ایده ناب را انتخاب کنید. دقت کنید که اصلا قرار نیست کسب و کار خود را با ایده هایی استارت بزنید که قبلا توسط دیگران شروع نشده باشد .

انتخاب حوزه فعالیت می تواند با توجه به تخصص و مهارت های شما باشد به عنوان مثال اگر شما در زمینه برنامه نویسی تخصص دارید خیلی راحت می توانید تخصص خود را به یک وبسایت آموزشی تبدیل کنید و از طریق تولید محتوای آموزشی به درآمد اینترنتی بالایی برسید.

خیلی از افراد هم تخصصی ندارند و به دنبال حوزه پر طرفداری هستند. در این حالت باید یک حوزه پرطرفدار را انتخاب کنید و سعی کنید در آن متخصص شوید. برای آنکه بتوانید یک حوزه فعالیت مناسب را انتخاب کنید باید به طور کامل بررسی کنید و ببینید که کدام حوزه فعالیت مناسب تر است.

برای بررسی حوزه فعالیت ها می توانید از ابزارهای گوگل استفاده کنید. به عنوان مثال شخصی در زمینه قانون جذب و فن بیان تخصص دارد خیلی راحت می تواند با ابزار گوگل ترند بررسی کند که کدام حوزه فعالیت مناسب تر است. گوگل ترند روند دیده شدن یک کلید واژه را نشان می دهد به عنوان مثال در طول یک بازه زمانی چقدر صعودی و نزولی بوده است.

۳- بررسی سایت رقبا

بررسی سایت رقبا یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از شروع کسب و کارتان باید حتما انجام دهید برای اینکار عبارت حوزه فعالیت خود را جستجو می کنید و ۱۰ نتیجه اول را به صورت کامل بررسی می کنید.

شاید از خودتان بپرسید که چگونه باید سایت رقبا را بررسی کنیم؟ و اینکه تحلیل رقبا در کسب درآمد اینترنتی چگونه امکان پذیر است ؟

باید تک تک محتوا و مقالات سایت رقبا ، خدمات ، محصولات و… را به صورت کامل  بررسی کنید. باید به صورت کامل محتوای سایت رقبا را بررسی کنید و ببینید که از چند کلمه تشکیل شده است ، تبلیغ نویسی صفحات محصول و میزان ترافیک سایت رقبا را هم بررسی کنید برای این کار می توانید ابزار الکسا تولبار و یا از خود سایت الکسا استفاده  کنید.

باید بررسی کنید که سایت رقبا کی کار خود را شروع کرده اند تا متوجه شوید در زمان فعالیتش تا به الان چقدر پیشرفت داشته است . برای اینکار می توانید از سایت who.is  استفاده کنید و تاریخچه دامنه را دنبال کنید.

شیوه بررسی صفحات سایت رقبا

حتما محتوای سایت رقبا را بررسی کنید چون محتوا بهترین چیزی است که با بررسی آن می توانید بفهمید رقبایتان چقدر حرفه ای هستند . اگر محتوا سایت رقیبتان ضعیف باشد می توانید با تمرکز بیشتر ، بر رقیبتان غلبه کنید و این یک فرصت طلایی است تا از آنها جلو بزنید.

همچنین صفحه محصول و خدمات رقبا را به صورت کامل بررسی کنید ، در کسب و کار اینترنتی صفحات محصول و خدمات بسیار مهم هستند. باید صفحات محصول شما جذاب تر و کامل تر از رقبایتان باشد .

تبلیغ نویسی صفحه محصول رقیبتان به شما نشان می دهد که چقدر در کارش حرفه ای و یا ضعیف می باشد ، باید به صورت کامل تبلیغ نویسی صفحه محصولات آنها را بررسی کنید . با همین بررسی های وبسایت رقبا خیلی راحت می توانید از بسیاری چیزها با خبر شوید.

بررسی سئو وبسایت رقبا بسیار مهم است ، یکی دیگر از کار های مهم در هنگام بررسی وبسایت این است که از نظر سئو سایت رقیبتان را تحلیل کنید . شما با ابزار های moz , ahrefs و… می توانید به صورت کامل سئو سایت رقیب را تحلیل کنید . باید ببینید که در چه سایت هایی لینک ساخته است و شما نیز در جاهایی که آنها شروع به لینک سازی کرده اند شما هم لینک سازی کنید .

۴- طراحی و ساخت سایت

در گام چهارم راه اندازی کسب درآمد اینترنتی رایگان ، باید به فکر طراحی و ساخت وب سایت باشید. در واقع یکی از مهم ترین مراحل کسب درآمد از اینترنت طراحی وب سایت می باشد. خیلی از افراد فکر می کنند که برای طراحی سایت باید هزینه های چند میلیونی به شرکت های طراحی سایت بپردازند تا آنها برایشان یک سایت راه اندازی کنند و یا برای طراحی سایت باید کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشند که این یک اشتباه بسیار بزرگ می باشد.

برای طراحی سایت به هیچ عنوان به علم کدنویسی و برنامه نویسی نیاز ندارید و حتی اصلا نیاز نیست برای طراحی سایت هزینه پرداخت کنید. خودتان دست به کار شوید و یک وبسایت برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید تا بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید . خودتان به راحتی می توانید برای کسب و کار انلاین خود یک وبسایت راه اندازی کنید .

گام های طراحی وب سایت

اولین کار در طراحی و مراحل راه اندازی سایت تهیه یک هاست و دامین می باشد . نام دامین را باید با توجه به کسب و کارتان انتخاب کنید . انتخاب نام دامین با شما می باشد . در انتخاب نام دامنه خود دقت داشته باشید و برای انتخاب هاست از شرکت های هاستینگ معتبر استفاده کنید.

در انتخاب هاست مناسب دقت داشته باشید و به نکات زیر توجه کنید:

– برای انتخاب هاست حتما از شرکت های معتبر استفاده کنید .

– به هیچ عنوان از هاست های رایگان و ارزان در کسب و کار اینترنتی خود استفاده نکنید.

– سعی کنید از هاست های با کیفیت که سرعت بالایی دارند استفاده کنید .

– خیلی مهم است که آپ تایم سایت شما همیشه بالا باشد و در دسترس کاربران باشد.

پس در انتخاب هاست خیلی دقت داشته باشید.

انتخاب سیستم مدیریت محتوا

برای طراحی سایت بهتر است از cms  وردپرس استفاده کنید . بحث درباره وردپرس زیاد است. همین را بدانید که بهترین سایت ساز رایگان در جهان وردپرس می باشد به خاطر اینکه هم ساده است و هم کار کردن با آن بسیار آسان می باشد.

با وردپرس می توانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات موجود برای خود راه اندازی کنید ، با قالب و افزونه هایی که برای وردپرس ارائه شده ، می توانید یک وبسایت حرفه ای با ظاهر و امکانات مورد نظر خودتان راه اندازی کنید. به عنوان مثال می توانید یک وبسایت فروشگاهی با امکانات کامل و درگاه پرداخت آنلاین و… راه اندازی و طراحی کنید.

اهمیت طراحی وبسایت توسط خودتان

چرا بهتر است خودمان طراح سایتمان باشیم ؟ اول اینکه اگر بخواهید طراحی سایتتان را به شرکت های طراح بسپارید باید هزینه بسیار سنگینی را پرداخت کنید. هزینه طراحی سایت در شرکت های طراحی از ۱ میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان است.

همچنین اگر مشکلی در سایت بوجود بیاید و یا بخواهید روی وبسایتتان تغییری را اعمال کنید باید بازهم به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید و مجددا هزینه سنگینی بپردازید .

اما اگر خودتان طراح سایت خود باشید بدون نیاز به هیچ هزینه اضافی می توانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات مناسب برای خود راه اندازی کنید و هر زمانی که بخواهید می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید.

اگر بخواهید یک کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنید باید خودتان مشکلاتتان را حل کنید. سعی کنید که به یک وبمستر حرفه ای تبدیل شوید و خودتان مشکلات سایت و کسب و کارتان را حل کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

حال این سوال مطرح می شود که چگونه خودمان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ شاید تصور کنید برای آنکه یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید ولی اصلا اینگونه نیست . خیلی راحت توسط وردپرس و نصب افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات راه اندازی کنید.

افزونه ووکامرس کاملا رایگان بوده و با نصب آن بر روی سایت خود آن را به یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات و تجهیزات تبدیل می کنید . توسط افزونه ووکامرس همه چیز کاملا اتوماتیک انجام می شود و نیاز به کار خاصی نیست .

از سفارش محصولات در سایت تا تحویل آن به مشتری کاملا اتوماتیک صورت می گیرد. همه مراحل از خرید تا تحویل به صورت کاملا خودکار و به سادگی انجام می  شود.

همچنین اگر فروشگاه اینترنتی داشته باشید نیازی نیست مانند برخی فروشگاههای بزرگ، یک وب سایت کاملاً تخصصی ایجاد کنید. باز هم می توانید با وردپرس یک وب سایت فروشگاهی کاملا حرفه ای با تمام امکانات برای خودتان راه اندازی کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت

با نصب قالب پوسته های فروشگاهی می توانید فروشگاه خود را به هر شکل و ظاهری  که دوست دارید تبدیل کنید . قالب و پوسته های کاملا حرفه ای برای فروشگاه های اینترنتی ارائه شده است که می توانید با هزینه بسیار کم یک قالب کاملا حرفه ای برای فروشگاه اینترنتی خودتان تهیه کنید و آن را بر روی سایتتان نصب کنید

گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی

چگونه برای وبسایت خود درگاه پرداخت آنلاین بگیرید ؟ یکی از مهمترین کارهایی که برای کسب درآمد و اخذ وجه از کاربران باید انجام بدهید ، گرفتن درگاه پرداخت برای وب سایت است. گرفتن درگاه پرداخت هم کار سختی نیست.

خیلی راحت می‌توانید از درگاه های واسط استفاده کنید . برای دریافت درگاه پرداخت به درگاه های بانکی مستقیم نیاز نیست . با استفاده از سایت های واسط پرداخت الکترونیکی می توانید بدون مراجعه به بانک و در کمتر از چند دقیقه یک درگاه پرداخت با تمام امکانات دریافت کنید .

وب سایت هایی که چنین خدمات را ارائه می دهند تعدادشان زیاد می باشد و همه آنها قابل اطمینان هستند. بهترین وب سایت های که می توانید از آنها درگاه پرداخت واسط بگیرید، زرین پال , آرین پال و… می باشد.

برای نصب درگاه پرداخت بر روی سایت و فروشگاه ، به کدنویسی نیاز نیست می توانید با نصب پلاگین های درگاه پرداخت آنلاین در کمتر از یک دقیقه ، برای وب سایت خود یک درگاه پرداخت تهیه کنید و کار خود را شروع کنید.

۵- افزایش بازدید یا جذب ترافیک

تا زمانی که وب سایت ترافیک و بازدید کننده خوبی نداشته باشد نمی توان آن را به درآمدزایی رساند ،   با وجود روش های زیادی که برای جذب ترافیک رایگان وجود دارد خیلی از کاربران فکر می‌کنند که باید هزینه چند میلیونی برای جذب ترافیک بدهند ولی اصلاً چنین نیست.

در ابتدای کار نیاز نیست هزینه های زیادی را برای جذب ترافیک پرداخت کنید . برخی از راههای افزایش ترافیک بدون پرداخت پول و هزینه عبارتند از:

 – سئو سایت

روش های زیادی برای جذب ترافیک وجود دارد که یکی از بهترین روش های ممکن ، سئو یا بهینه وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد. باید وب سایت را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید. زمانی که سایت در کلمه و عبارات کلیدی در صفحه اول باشد مطمئن باشید روزانه ترافیک زیادی وارد وب سایت تان می‌شود. ضمن اینکه کسب درآمد اینترنتی از سئوی سایت یک شغل پردرآمد هم محسوب می شود.

دریافت ترافیک از موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل کاملا هدفمند می باشد به عنوان مثال افرادی که عبارت آموزش کسب درآمد اینترنتی رایگان را جستجو می کنند به دنبال یادگیری و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه می باشند . کاملا مشخص است هر کسی در گوگل به دنبال چیزی باشد به احتمال زیاد ، پس از آنکه وارد  سایتی شد از آن وب سایت خرید می کند.

– تولید محتوا و بازاریابی محتوا

با بازاریابی محتوا و تولید محتوا می توان مخاطبان هدفمندی را جذب سایت کرد. یکی از بهترین روش‌ها که می توانید بدون هیچ هزینه کسب و کار خود را تبلیغ کنید و همچنین یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت ، تولید محتوا و بازاریابی محتوا می باشد، که با نوشتن و انتشار یک مقاله جامع و حرفه ای و رعایت اصول بازاریابی محتوا مخاطبان زیاد و نامحدودی را برایتان به همراه دارد.

بازاریابی محتوا به معنای تولید محتوای هدفمند برای وب سایت بر اساس نیاز مخاطبان می باشد. لذا باید نیاز و مشکلات مخاطبان را  شناسایی کنید و راه حلی را به مخاطبان و کاربران نشان دهید. وقتی می توانید نیازهای مخاطبان را برطرف کنید کاربران جذب کسب و کارتان می شود.

با بازاریابی محتوا می توانید کاربران نامحدودی را روزانه وارد وب سایت تان کنید. در بازاریابی محتوا اصلاً نیازی نیست که به مشتری التماس کنید که از وبسایت شما خرید کند آنها خودشان می دانند که باید ازسایت شما خرید کنند.

پس اگر یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اید توصیه می شود حتما برای وبسایت خود شروع به تولید محتوا و بازاریابی محتوا کنید.

– استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین روشها برای جذب مشتری و ترافیک هدفمند ، فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد. مطمئن باشید بیشترین مخاطبان امروز در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و… فعالیت می‌کنند. ضمن اینکه کسب درآمد اینترنتی رایگان از طریق شبکه های اجتماعی هم امکان پذیر است.

به همین دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی موبایلی و شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود  که این موجب می‌شود خیلی از برندهای بزرگ بازار از شبکه های اجتماعی برای جذب ترافیک و مشتری استفاده کند.

به این نکته توجه کنید که برای جذب ترافیک هدفمند فقط از روش های شبکه اجتماعی استفاده نکنید. نباید هرگز از موتورهای جستجو مثل گوگل غافل شوید. حدود ۸۰ درصد از ترافیک ورودی سایت ها از موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل می باشد . لذا باید بیشتر هدف خود را بر روی بهینه سازی و سئو وب سایت و تولید محتوا بگذارید.

دلیل شکست برخی از کسب درآمدهای اینترنتی

چرا برخی در کسب درآمد از اینترنت شکست می خورند؟ به این دلیل است که یا نمی دانند باید چگونه به کسب درآمد اینترنتی نگاه کنند ، یا از کجا شروع کنند و یا اینکه می خواستند یک راه میانبر برای درآمدزایی داشته باشند. واقعیت این است که ، هیچ میانبری برای کسب درآمد وجود ندارد. باید سخت کار کرد.

نباید تحت تاثیر شعارهای تبلیغاتی یک شبه پولدار شدن در اینترنت قرار گرفت. بسیاری از برندها ، شرکتها و افرادی که شعارهای اینگونه می دهند قصدی جز کلاهبرداری ندارند. میلیون ها کلاهبرداری در این فضای بی نهایت اینترنت روی می دهد. قبل از ورود  در برخی کسب و کارها ، تأیید صلاحیت یا تحقیق انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که در جای درستی کار می کنید.

در مورد برند و یا شخص موجود در پشت برند بررسی کنید. در غیر این صورت ، ممکن است ساعت ها کار کنید و هیچ درآمدی نداشته باشید.

هیچ کسب و کار اینترنتی بدون تلاش ، برنامه ریزی ، نقشه راه و صبر امکان پذیر نیست . اگر با جدیت و صبر در کار اقدام نکنید نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان

برخی از راه های ساده و قانونی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد که همه می توانند انجام دهند. فرقی ندارد که یک فرد خانه دار ۳۵ ساله ، یک بچه مدرسه ۱۴ ساله و یا یک فرد بازنشسته مسن باشید. می توانید از میان کسب درآمد اینترنتی رایگان و بدون سرمایه که معرفی می شود ، گزینه های مدنظر خودتان را انتخاب کرده و به صورت آنلاین کار را شروع کنید.

در زمانی که به دنبال رویا ها و آرزو های خود هستید نیاز به درآمدی دارید که بتواند جوابگوی نیاز های ماهیانه شما ، پول قبوض ، خوراک و… شود. در این مقاله سایت پول یابی راهها و شیوه هایی معرفی می شود که حتی از این هم فراتر رفته تا با کمک این روش ها بتوانید زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

در اینجا روش هایی برای کسب درآمد آنلاین و بدون پرداخت هزینه ای ، فقط به وسیله اتصال به اینترنت و یک کامپیوتر معرفی می شوند. این روش ها بسته به میزان زمان و تلاش می تواند درآمد مناسبی برایتان ایجاد کند.

هنگامی که به اینترنت نگاه می کنید ، منابع زیادی برای این کار چه به صورت قانونی و چه غیر قانونی پیدا خواهید کرد. این روش های کسب درآمد اینترنتی در عین رایگان بودن قانونی و آسان هستند. در تعداد کمی از آنها شاید به مهارت هایی مانند ارتباط خوب با دیگران ، نوشتن و… نیاز داشته باشید.

۱- اشتراک مهارت های خود در Fiverr

Fiverr بهترین مکان برای کسب درآمد آنلاین بصورت رایگان است. این وب سایت امکان می دهد هر نوع خدمتی را که در آن خوب هستید ارائه دهید و از آن کسب درآمد کنید. شروع کار با Fiverr بسیار آسان است و برای کاربرانی مثل شما که مایل به کار در خانه هستند و درآمد کسب می کنید طراحی شده است.

داستان های موفقیت آمیز زیادی در Fiverr وجود دارد ، و هنگامی که بازار آنها را مرور می کنید ، می توانید ایده های زیادی پیدا کنید که به شما در شروع کار کمک می کند. این سایت رایگان است و یکی از راه های بی نظیر برای کسب درآمد آنلاین بدون هر گونه سرمایه گذاری است.

این سایت توانسته امروزه میزبان بخش بزرگی از کاربران ایرانی نیز باشد. درآمدی که به دلار کسب می شود و مقدار کار زیادی که در این بازار وجود دارد توانسته است بازار بسیار خوبی برای کاربران ایرانی ایجاد کند.

کارهایی ساده زیادی وجود دارد که می توانید در کسری از دقیقه در این سایت انجام دهید و به راحتی به دلار کسب درآمد کنید که با تبدیل آن به ریال میتوانید سود زیادی ببرید.

با ساده ترین کارها مانند ادیت ساده عکس و یا گذاشتن بک گراند در یک عکس می توانید راحت چندین دلار به جیب بزنید. اگر علاقه مند هستید و یا شک دارید کافیست فقط به  Fiverr  مراجعه کنید و لیست کارهای موجود و پروژه ها را مشاهده کنید.

نمونه ایرانی

اگر دنبال راهی ساده تر هستید و می خواهید به صورت ریالی درآمد داشته باشید و با افراد هموطن خود کار کنید کافیست به یکسری از سایت هایی که همین ایده را دنبال می کنند مراجعه کنید.

به عنوان مثال یکی از شرکت هایی که در چندین سال اخیر یکی از بزرگ ترین حمایت کننده فریلنسر ها (افرادی که علاقه مند به کار به صورت پروژه ای هستند) سایت پونیشا است.

این سایت با فرایندی شبیه به فایور ، فضایی را ایجاد می کند که شما و مشتریانتان را به هم برساند و همه این کارها را بدون ریالی هزینه انجام می دهد. درآمدی که کسب می شود و مقدار کار زیادی که در این بازار وجود دارد توانسته است بازار بسیار خوبی برای کاربران ایرانی این سایت ایجاد کند.

۲- دستیار مجازی

یکی از بهترین راههای کسب درآمد در خانه است. همانطور که تعداد افرادی که به تنهایی در حال شروع و تاسیس برند و شرکت خود هستند در حال افزایش است ، تقاضا برای دستیار مجازی نیز افزایش یافته است. کار دستیار مجازی دقیقاً مثل یک دستیار شخصی یا منشی است اما همانطور که از اسمش پیداست به صورت مجازی انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی شما ندارد.

این کارها می توانند شامل مواردی مثل :

انجام کار تحقیقاتی

پاسخ دادن به ایمیل

نوشتن محتوا یا نسخه های تبلیغاتی

مدیریت نظر ها و … باشند.

برای هر کسی که نمی تواند از خانه بیرون برود و به یک منبع درآمدزا در زمانی که در خانه است نیاز دارد ، تبدیل شدن به یک دستیار مجازی گزینه ای سودآور است.

۳- خدمات نوشتن مقاله

وبلاگ نویسان و وب مسترها همواره به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و وب سایت های خود هستند. برای تبدیل شدن به مقاله نویس ، به مهارت نوشتن در سطوح متوسط رو به بالا نیاز دارید و باید بتوانید در اینترنت جستجو کنید تا اطلاعات مناسب را پیدا کنید.

هر طراح سایت اینترنتی و وبلاگ نویسی ، همواره به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و وبسایت های خود است. انجمن ها ( فروم ) می توانند برای شروع مکان خوبی باشند ، هرچند که پر از کلاهبرداران و دزدان اینترنتی هستند . اما هنوز هم در انجمن ها می توان با نوشتن مقالات ، درآمد معقولی به دست آورد. می توانید براساس کیفیت هر مقاله به ازای هریک مبلغی تا حدود چند هزار تومان کسب کنید. همچنین در هنگام توافق، در مورد کیفیت مقالات، تعداد کلمات و سایر موارد، راهنمایی خواهید شد.

نوشتن مقاله یکی از بهترین راه های درآمدزایی آنلاین و بدون پرداخت هزینه است. در اینجا لیستی از وب سایت هایی که برای نوشتن حاضرند به شما پرداخت کنند، آمده است:

Freelancer

Constant-Content

Upwork

Craiglists

Ponisha

بسته به نیاز و کیفیت کلمه ، در هر مقاله ۳۰ هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان به شما پرداخت می شود. در انجام معامله فرد کارفرما اصولا به شما درباره موضوع ، تعداد کلمات و …توضیحاتی خواهد داد.

۴- فریلنسینگ

این که شما یک طراح گرافیک باشید یا یک مدیر امور مالی ، نویسنده یا یک خانه دار ، freelancing برای شما مناسب است. فقط باید در مورد آنچه خوب هستید فکر کنید، می توانید با استفاده توانایی های مهارتی ، نیاز های زندگی خود را تأمین کنید.

می توانید رئیس خود باشید. می توانید از هر کجا که دوست دارید بر طبق برنامه زمانی خود ، کار کنید. به سادگی ، برای مشاغل آزاد در سایت هایی مانند UPWork ، PeoplePerHour ، Fiverr و غیره ثبت نام کنید و برای یک گروه مرتبط با  استعداد خود ، درخواست کار دهید . مشتری ها به سمت شما خواهند آمد که از توانایی هایتان بهره ببرند و شما درآمد مناسبی خواهید داشت.

البته در سایت های مختلف برنامه پرداخت و شرایط مختلفی وجود دارد، فقط باید سایت را مطابق نیاز خود انتخاب کنید.

نکته مهم : یک پروفایل خوب تهیه کنید و نقاط قوت و کارهای قبلی خود را ذکر کنید. از مردم بخواهید که بعد از کار حتما بر روی پروفایل شما نظر بگذارند و نظرشان را بگویند. این کار شما را تبدیل به یک فریلنسر مشهور در سایت های مختلف می کند.

۵- ساخت وبلاگ با هدف کسب درآمد

اگر به نوشتن علاقه دارید و می خواهید افکار ، احساسات یا یادگیری های خود را با افراد مختلف به اشتراک بگذارید ، وبلاگ نویسی گزینه خوبی است. برای شروع سفر خود به عنوان یک وبلاگ نویس ، لازم نیست فن آوری یا مهارت های رایانه ای خاصی بلد باشید.

شروع کار با وبلاگ نویسی آسان است و تنها کاری که نیاز دارید یک دامنه و هاست و طراحی رایگان سایت با ورد پرس است. می توانید به راحتی بعد از  چهار پنج ماه شروع به کسب درآمد اینترنتی کنید. این ها همه بستگی به این دارد که چقدر زمان ، تلاش و فداکاری را می خواهید به آن اختصاص دهید.

۶- ایجاد یک کانال یوتیوب YouTube

چند بار تبلیغات تجاری را در بین ویدیوهای YouTube مشاهده کرده اید؟ لازم نیست ویدیوهایی که ایجاد می کنید خیلی جدی یا حتی خیلی خنده دار باشند. با این حال ، فیلم باید اورجینال و جدید باشد. به سادگی می توانید فیلم ها را در یوتیوب بارگذاری کنید و با استفاده از Adsense از آن کسب درآمد کنید.

نیازی به صرف هزینه زیاد یا خریدن یک دوربین حرفه ای یا هرگونه وسایل  گرانقیمت دیگری نیست. دوربین گوشی تلفن شما حتی می تواند برای این کار کافی باشد. فقط از تمام قدرت خلاقیت خود استفاده کنید و برای گرفتن لحظات دیوانه وار آماده باشید.

افراد خانه دار می توانند شروع به کارهایی نظیر آشپزی یا چیزهای مشابه کنند. اگر از نظر یوگا ، پیلاتس یا هر نوع ورزش دیگری خوب هستید می توانید فیلمهای آموزشی خود را تولید کرده و در یوتیوب بارگذاری کنید و تبلیغات را روی آنها فعال کنید.

یوتیوب یکی از آینده دار ترین و در عین حال قدیمی ترین مشاغل این لیست است.می توانید با استفاده از این پلتفورم به راحتی از هر استعداد و یا حتی علاقه خود به راحتی کسب درآمد کنید. فقط فراموش نکنید که خودتان باشید و آموزش بازاریابی در یوتیوب را هم بدانید.

۷- نوشتن تحلیل در مورد وب سایت ها

اگر وب سایت شما در حال حاضر ترافیک معقول و مناسبی دارد، می توانید برای آن پشتیبان مالی ( اسپانسر) درنظر بگیرید و در عوض ، کمی در مورد اسپانسرتان مطلب بنویسید. این قضیه برای افرادی که کانالی در یوتیوب دارند نیز صدق می کند. برای کانال های یوتیوب، می توانید با پیوستن رایگان به برخی برندها از پیشنهادات حمایتی آن بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  داستان میلیاردر شدن یک مرد جنوبی

به یاد داشته باشید که تنها محصولات برتر ، کسب و کارها و وبسایت ها را بررسی کنید. اگر از سرویس میزبان Blogger یا wordpress استفاده می کنید، بدون نیاز به سرمایه گذاری، به کسب درآمد از اینترنت خواهید پرداخت.

۸- نوشتن پست مهمان برای مشتریان

با استفاده از این روش می توانید به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. ارسال پست مهمان ، مزایای بسیار زیادی از قبیل بدست آوردن ترافیک ، اعتبار و به رسمیت شناخته شدن توسط موتورهای جستجو را به همراه دارد. کافیست تصور کنید که اگر توانایی ارسال پست مهمان طبق قوانین سایت ها را داشته باشید، چقدر درآمد اینترنتی خواهید دارید؟

قطعا مشتریان شما مبالغ زیادی برای این موضوع پرداخت خواهند کرد. البته ایجاد محتوای با کیفیت برای دیگران نه تنها عاقلانه ، که بسیار ارزشمند است. اما اگر واقعا به پول نیاز دارید، حتما این روش را امتحان کنید. این هم یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان در ایران می باشد.

 

۹- همکاری در فروش

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش ، بهترین روش برای افرادی است که اقدام به کسب درآمد اینترنتی می کنند. هیچ گونه سرمایه گذاری نمی خواهد و می توانید با استفاده از وب سایت خود و یا حتی با اکانت های رسانه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی از قبیل توئیتر ، تلگرام ، اینستاگرام و فیسبوک به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.  وبلاگ نویسان زیادی با نشستن در خانه و استفاده از بازاریابی وابسته، درآمد بالایی دارند.

بازاریابی وابسته به معنای ارتباط بین صاحب تبلیغ – نویسنده – مشتری است که در آن شما (یعنی مالک وبسایت) به عنوان نویسنده ایفای نقش می کنید و تبلیغی که توسط صاحب آن فراهم شده را منتشر می کنید تا مشترکین شما آن را ببینند و به سمت محصولی که روی لینکش کلیک می کنند، هدایت شوند.

اگر یکی از مشتریان شما با کلیک کردن روی لینک موجود در وبسایت شما آن محصول را خریداری کند، شما نیز کمیسیونی از فروش آن دریافت خواهید کرد. توصیه می شود محصولاتی را که شخصا مورد استفاده قرار داده اید یا مطمئن هستید که مشتریان از کیفیت آن راضی خواهند بود را تبلیغ کنید.

به طور کلی ، همکاری در فروش یکی از آسان ترین روش ها برای کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود.

۱۰- خدمات ثبت نظر در وب سایت ها

اکثر وبلاگ نویس ها نمی دانند کدام وب سایت ها امکان دریافت نظراتی که به طور خودکار تایید شوند ، را فراهم می کنند. البته هزاران وب سایت و وبلاگ پرترافیک وجود دارد که این قابلیت را دارند. در اینترنت تحقیق کنید ، فهرست بزرگی تهیه کنید و از سرویس نظرگذاری برای سایر وب سایت ها استفاده کنید. یا این که فقط آن لیست را برای فروش عرضه کنید.

همچنین می توانید لیست وب سایت هایی که در بخش نظرات آنها امکان ساختن لینک های do-follow وجود دارد ، وب سایت هایی که پلاگین نظرگذاری Luv را فعال کرده اند ، وب سایت هایی که پلاگین برترین نظر دهندگان را فعال کرده اند و … را به فروش بگذارید. یک متخصص سئو با اشتیاق برای این لیست هزینه پرداخت می کند. می توانید برای فروش این لیست ها ، از انجمن ها ( فروم ها ) استفاده کنید.

۱۱- کارگزار وبمسترها و وبسایت ها شدن

می توانید برای وب سایت ها کسانی را پیدا کنید که خواستار تبلیغ در آنها هستند و برای هر مورد ، کمیسیون دریافت کنید. برای دریافت این نوع کارها ، می توانید به انجمن وبمسترها بپیوندید. تمام این روش های کسب درآمد آنلاین، کاملا رایگان هستند.

یکی دیگر از راه های مطرح برای کسب درآمد از اینترنت، این است که ، به افرادی که قصد فروش وبسایت و یا دامنه دارند، کمک کنید. این یکی از تجارت های بزرگی است که با هر فروش موفق می توانید درآمد زیادی به دست آورید که به طور معمول این مبلغ ، درصدی از هزینه فروش وبسایت یا دامنه خواهد بود.

اساسا ، مدیریت سایت ، یک شغل و حرفه سرگرمی است که در آن می توانید از مهارت های نوشتاری خود برای به دست آوردن مخاطب استفاده کرده و کسب درآمد کنید. در تولید محتوا ، از بهینه سازی رتبه در موتورهای جستجو گرفته تا آگاه ساختن مردم از برندی که روی آن کار می کنید ، مزایای بیشماری وجود دارند اما یکی از بزرگترین مزایای این کار کسب درآمد از اینترنت است.

۱۲- گوگل ادسنس

گوگل ادسنس Google AdSense یکی از قدیمی ترین و احتمالا بزرگ ترین شبکه تبلیغاتی موجود در جهان است. Google AdSense به شما اجازه می دهد تبلیغات مرتبط با محتوای وبسایت خود را منتشر کنید و از طریق روش CPC درآمد شما را پرداخت می کند.

روش CPC مخفف روش هزینه در ازای هر کلیک Cost-Per-Click است. یعنی بر اساس تعداد کلیک هایی که به ازای هر تبلیغ دریافت می کنید درآمد کسب می کنید. میزان درآمد بستگی به نویسنده یا همان مدیر سایت دارد. این روش نیز یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است چون Google AdSense نرخ پرداخت بالایی دارد و مدیران وبسایت ۶۸% سهم را دریافت می کنند.

اصلا میزان ترافیک حداقلی برای این کار نیاز نیست و نرخ درآمد نیز بسیار بالا است اما چند قانون و شرایط نشر Google AdSense وجود دارد که باید قبل از استفاده ، آنها را به خاطر بسپارید. به دلیل تحریم ایران ، کسب درآمد از گوگل ادسنس بسیار سخت شده است.

۱۳- نقد و بررسی محصولات

همان طور که از نام این روش مشخص است منظور، نقد و بررسی محصولات یعنی نوشتن بررسی دقیق در مورد محصولات و پست کردن آن در سایت خود می باشد. توصیه می شود که فقط محصولاتی را که به وبسایت شما مربوط هستند نقد و بررسی کنید. مثلا اگر سایت شما در مورد آموزش کسب درآمد اینترنتی رایگان است فقط در مورد شیوه کسب درآمد آنلاین بنویسید.

فرضا در یک سایت مرتبط با وسایل و روش های زیبایی ، تبلیغ یک ماشین ظرفشویی جدید به هیچ دردی نمی خورد. اگر تبلیغات شما معقولانه و هوشمندانه باشند ، بدان معنی است که افراد بیشتری آن محصول به خصوص را از طریق سایت شما خریداری خواهند کرد. نیاز به یادآوری نیست که به ازای فروش هر محصول ، کمیسیونی دریافت خواهید کرد.

نرخ کمیسیون توسط تبلیغ کننده مشخص می شود. می توانید محصولات را از طریق همان ایمیلی که از طرف تولید کننده محصول ارسال شده است بررسی کنید (یعنی یک بررسی حاضر و آماده) اما توصیه می شود که فقط محصولاتی که شخصا استفاده کرده اید را مورد بررسی قرار دهید.

۱۴- فروش محصولات تولیدی خود

یک شخص می تواند سرگرمی های زیادی داشته باشد و اگر شما هم سرگرمی های خلاقانه ای همچون نقاشی ، خطاطی ، گرافیک و غیره دارید، بهتر است آنها را از طریق سایت خود به فروش برسانید. می توانید بخش مجزایی در وبسایت خود ایجاد کنید و هر نامی که دلتان می خواهد روی آن بگذارید.

اگر وبسایت شما روزانه بازدید کننده های زیادی دارد ، پس می توانید سرگرمی خود را تبدیل به یک کسب و کار تمام وقت کنید. اگر با برنامه نویسی آشنایی دارید ، می توانید نرم افزاری بنویسید و اجازه دهید مردم آن را دانلود کنند و هزینه ای بابت آن پرداخت کنند. می توانید تی شرت هایی با لگوی وبسایت خود روی آنها طراحی کنید و برای فروش در فروشگاه الکترونیکی خود قرار دهید.

تنها با استفاده از خلاقیت ، اوقات فراغت و یک وبسایت قادر خواهید بود، یک کسب و کار عالی ایجاد کنید.

۱۵- نوشتن کتاب الکترونیکی

نوشتن کتاب الکترونیکی یا ایبوک امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، شما هم شانس خود را در این زمینه امتحان کنید. می توانید یک کتاب الکترونیکی در ارتباط با هر موضوعی که تخصص و علاقه دارید، بنویسید.

حتی می توانید محتوای وبسایت و وبلاگ های قبلی خود را گردآوری کنید و آنها را تبدیل به فایل pdf کنید و در سایت خود برای فروش قرار دهید. با استفاده از سایت هایی همچون Canva کاور و جلدهایی برای کتاب های الکترونیکی خود طراحی کنید. قیمت مناسبی برای آن در نظر بگیرید و در وبسایت های خود آپلود کنید.

چنین کاری توسط مخاطبان و افرادی که علاقه ای به خرید کتاب داشته باشند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۱۶- ارائه خدمات

درست همانند فروختن محصولات مخصوص خود ، می توانید خدمات هم به فروش برسانید. خدمات بدین معنا هستند که شما می توانید بسته به تخصصی که دارید به صورت آنلاین مشکلی از مخاطبان خود را برطرف کنید.

انتشار خدمات خود روی سایت ، نه تنها مخاطبان شما را افزایش می دهد بلکه به شما کمک می کند درآمد منطقی داشته باشید. برای این کار در سایت بخش جداگانه ای ایجاد کنید تا در آن تمام کارهایی که می توانید برای کمک به مردم انجام دهید را بیان کنید. می توانید برای دیگران طراحی سایت حرفه ای انجام دهید و در ازای آن هزینه ای دریافت کنید.

شاید در طراحی گرافیکی ماهر هستید و می توانید تبلیغی برای دیگران طراحی کنید و یا کتاب را به فایل های صوتی تبدیل کنید. خدمات زیادی وجود دارند که می توانید به فروش برسانید. با ارائه شماره تماس کاری ، از مردم بخواهید در مورد کاری که می خواهند برایشان انجام شود با شما تماس بگیرند.

۱۷- میزبانی یک وبینار

میزبانی یک کارگاه آنلاین زنده یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان است. اگر مخاطبان زیاد و گسترده ای دارید و آنهایی که از شما دور هستند نمی توانند حضوری به کارگاه بیایند ، می توانید میزبانی یک وبینار را به عهده بگیرید.

از این طریق و با دریافت هزینه به ازای هر صندلی کسب درآمد کنید. زمانی که شخصی هزینه را پرداخت کرد ، به وی اجازه دهید در کلاس شرکت کند. در این روش نه تنها کسب درآمد می کنید ، بلکه می توانید با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید و وجهه خود را تقویت کنید. همینطور که وبسایت شما توسعه می یابد ، افراد بیشتری به شرکت در وبینارها علاقه مند می شوند.

می توانید به صورت هفتگی یا ماهانه وبینار برگزار کنید. هر طور که راحت هستید عمل کنید. InstantPresenter یک سایت قابل اعتماد و با عملکرد ساده و راحت برای میزبانی یک وبینار است.

۱۸- مشاوره

مشاوره شبیه به یک وبینار است اما در واقع صحبت یک شخص با شخص دیگر در اینترنت است. اگر مخاطبان زیادی دارید و آنها می خواهند برای مشورت در مورد چیزی که نیاز دارند با شما تماس برقرار کنند ، می توانید این مورد را نیز به عنوان یک فرصت برای کسب درآمد از اینترنت در نظر بگیرید.

مردم ممکن است تردیدهای زیادی در مورد چگونگی طراحی وبسایت و یا در مورد موضوع وبسایت شما داشته باشند. فرض کنید وبسایت شما در مورد بهینه سازی سایت است، شما می توانید در زمینه مشاوره سئو با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و کسب درآمد اینترنتی کنید.

از طریق مشاوره می توانید درآمد قابل توجهی داشته باشید. نرخ هر ساعت مشاوره را هر میزان که دوست داشته باشید مشخص کنید منتهی نباید از حالت عرف بیشتر باشد. برای ارائه مشاوره می توان از نرم افزارهایی مثل Skype به عنوان منبع ارتباطی استفاده کرد.

۱۹- دلالی وبسایت

دلالی وبسایت به فرآیند خرید یک وبسایت و ارتقاء و تغییر آن و فروش آن با هزینه ای بالاتر اطلاق می شود. دو نوع دلالی وبسایت داریم. اول اینکه خودتان یک وبسایت جدید ایجاد می کنید و بعد از آنکه به تعداد کافی بازدید پیدا کرد، آن را می فروشید. روش دوم، خریدن یک وبسایت ، تغییر دادن آن و فروش آن با قیمتی بیش از قیمت خرید است.

می توانید سودی منطقی در ازای این کار دریافت کنید. برخی سایت ها وجود دارند که محل خرید و فروش دامنه و سایت هستند و می توانید در آنجا خرید و فروش وب سایت را انجام دهید.

۲۰- بیت کوین و ارزهای دیجیتال

شکی نیست که ارزهای دیجیتال یا پول های غیر کاغذی آمده اند که بمانند. درست است که ارزهای دیجیتالی و بیت کوین ، در مراحل ابتدایی قرار دارند اما اگر وقت صرف کنید و تلاش کنید، در نهایت پول زیادی کسب خواهید کرد.

بهترین بخش این قضیه این است که  می توانید اکثر اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنید. توصیه اکید می شود قبل از شروع سرمایه گذاری تا آنجا که می توانید چند روز اول را صرف یادگیری در مورد بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال کنید.

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال جدید است و افراد زیادی وارد آن می شوند ، می توانید انتظار رشد زیادی در ماه ها یا سال های آینده داشته باشید.

برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد نیاز برای شروع کار با ارزهای دیجیتال عبارتند از:

Coinbase: با خرید یا فروش ۱۰۰ دلار ارز دیجیتال ۱۰ دلار رایگان دریافت می کنید.

Binance: بورسی است که می توانید بیت کوین و اتریوم را سپرده گذاری کنید و به این ترتیب می توانید خرید سایر ارز های دیجیتال با ظرفیت کم اما شانس زیاد را شروع کنید.

Cex: وب سایت بین المللی برای خرید بیت کوین ، اتریوم و تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب با استفاده از کارت اعتباری است.

نمی توان در اینجا و در چند سطر توضیح داد که چگونه می توانید از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید، اما چند پیشنهاد برای این کار عبارتند از:

سرمایه گذاری ارز دیجیتال (با خرید سکه های خوب)

تجارت با ارز دیجیتال

سکه های Masternode

سکه های Staking

Arbitrage

توصیه اکید می شود که در سرمایه گذاری با ارزهای دیجیتال دقت زیادی کنید چون ناپایداری در آنها بسیار زیاد است و این نوسانات ممکن است موجب ضرر و زیان زیاد شود.

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی رایگان

کسب درآمد از اینترنت کار سخت و دشواری نیست منتهی باید اصول کسب و کار اینترنتی را بلد باشید تا بتوانید از این کار درآمد پایدار داشته باشید. در این مقاله کسب درآمد اینترنتی رایگان ، مراحل کار قدم به قدم آموزش داده شد. هر کسب کار اینترنتی برای موفقیت نیاز به اعتماد سازی و جلب اعتماد مشتریان دارد.

فرصت ها و گزینه های زیادی برای کسب پول وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین انتخاب و درآمدزایی کنید. سعی کنید مدتی به یک کسب و کار مورد علاقه خود توجه کنید و آن را ادامه دهید تا شرایط کسب و کار به دستتان بیاید. یکی از اشتباهات رایجی که وبمستران انجام می دهند این است که چندین گزینه را با هم و به صورت یکباره امتحان می کنند  و در این فرایند ، هرگز قدرت تک تک آنها را کشف نمی کنند.

صدها روش و شغل آنلاین برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه و زودبازده وجود دارد روش هایی مانند: کسب درآمد از گوگل ادسنس ، کسب درآمد کلیکی ، کسب درآمد از تلگرام و… زمانی که جستجوی آنلاین می کنید، بسیاری از منابع مجاز و غیرمجاز در این زمینه را خواهید یافت. توصیه می شود از برنامه هایی که در ابتدا از شما درخواست سرمایه گذاری اولیه می کنند تا بتوانید از برنامه درآمدزای آن ها استفاده کنید، شدیدا دوری کنید.

تعدادی از روش های ساده ای که برای کاربران اینترنت، درآمدزا هستند و با استفاده از آنها می توانند به کسب درآمد از اینترنت بپردازند در این مقاله فهرست شده است. برخی از این مشاغل نیاز به مهارت ندارند و برخی از روش ها ، نیاز به ارتباطات خوب، مهارت خوب نوشتن و مواردی از این قبیل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *