دانستنی

آیا استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام کار درستی است ؟

راه های زیادی برای افتادن در گودال  و زمین خوردن وجود دارد. به عنوان مثال چشمان خود را ببندید و خود را پرتاب کنید. یا با طناب از چاه پایین بروید. برخی از افراد نیز خرید فالوور یا استفاده از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام را انتخاب می کنند. یعنی پریدن به ته گودال. چرا؟ ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

ربات اینستاگرام چیست؟

آیا استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام کار درستی است ؟

آیا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنم؟ ربات اینستاگرام افزایش فالوور چگونه به من کمک می کند؟ آیا استفاده از این ربات به تنهایی می تواند مشکل ایجاد کند؟ اینها سوالاتی است که در چند سال گذشته به خصوص با رشد فعالیت اینترنتی در اینستاگرام بارها مطرح شده است. ربات های اینستاگرام می توانند برای افرادی که می خواهند تجارت خود را در این پلتفرم گسترش دهند بسیار جذاب باشند. این ربات ها به شما کمک می کنند در مدت زمان کوتاهی تعداد فالوورها را افزایش دهید. خوب، به نظر می رسد که ربات های اینستاگرام بسیار جذاب هستند و ما می توانیم از آنها برای رشد سریع کسب و کار خود استفاده کنیم، اما آیا همه چیز به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است؟ حتما نه!

این ربات ها ظاهر بسیار خوبی دارند و بنابراین مشکوک هستند. حق با شماست چون واقعا آنقدرها که به نظر می رسد خوب نیستند. استفاده از ربات های اینستاگرام مانند خرید فالوور جعلی است. لیست بلندبالایی از فالوورها با تعاملات و تعداد صفر در بالای صفحه شما که به دلیل نامتناسب بودن تعداد نظرات بسیار مشهود است. با این حال، علاقه مندان به ربات های اینستاگرام بر این باورند که اگر جمعیت هدف به درستی شناسایی شود و همه چیز به خوبی پیش برود، استفاده از این ربات ها در نهایت می تواند شما را به دنبال کنندگان واقعی با تعاملات واقعی و موثر برساند.

ربات فالوور اینستاگرام چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه بتوانید بفهمید چرا ربات ها شبیه سم هستند، باید بدانید که چگونه کار می کنند. آیا موافقید ببینید ربات‌های اینستاگرام چگونه کار می‌کنند تا ببینید که چرا اینقدر خطرناک هستند؟ الگوی خاصی از ربات ها وجود دارد که دنبال کنندگان، علاقه مندی ها و نظرات شما را جمع آوری می کنند. مثلاً همه باید ۱۰۰ صفحه را در روز فالو کنند و ۳ پست آخر را لایک کنند. همه این کارها را در طول زمان انجام می دهند. یا مثلا همه ربات ها از یک IP استاندارد استفاده می کنند. مثلا ۱۰۰۰ صفحه از یک ربات با IP استاندارد استفاده می کند!

حالا البته با پیشرفت الگوریتم های اینستاگرام، نمونه این ربات ها را می شناسد. سپس تمام سایت هایی که از این ربات ها استفاده می کنند را مسدود می کند. به نظر شما ارزشش را دارد؟ همه این کارها را برای یک صفحه انجام دهید و سپس همه چیز درست می شود.

چرا از ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام استفاده نکنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا رابطه بین اینستاگرام و ربات ها اصلا خوب نیست. ما در اینجا قصد داریم در مورد برخی از دلایلی صحبت کنیم که شما را متقاعد می کند که فالوورهای واقعی را چند برابر کنید، نه روبات ها!

ربات‌ها نرخ درگیری را کاهش می‌ دهند

آنچه اینستاگرام از صفحه شما انتظار دارد این است که فالوور واقعی و فعالی داشته باشد. یعنی وقتی اینستاگرام متوجه می‌شود که فالوورهای شما پستی را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند یا برای استوری‌های شما پاسخ می‌گذارند، شما را خوشحال می‌کند و شما را بالا می‌برد! حالا فکر کنید از روبات استفاده می کنید! پیروانی داشته باشید که بخاری از آنها بالا نمی رود. بدون موارد دلخواه! بدون نظر! اگر لایک کنند و کامنت بگذارند، به دلیل اینکه الگوریتم خاصی دارند، اینستاگرام به جای “لایک” صفحه شما را به سرعت متوجه می شود و آن را مسدود می کند.

ربات ها دشمنان اینستاگرام هستند

اینستاگرام قوانین خاص خود را دارد. مثلا محدودیت فالو کردن، لایک و کامنت. برخی از ربات ها این محدودیت ها را رد و نقض می کنند!  اینستاگرام همچنین صفحاتی که مطابقت ندارند را مسدود می کند.

شادوبن شدن پیج اینستاگرام

شادوبن یعنی اینکه کاربران صفحه شما را نبینند. چرا؟ یکی از دلایل آن استفاده از ربات است. اگر از ربات های فالوور در اینستاگرام یا ربات های دیگر استفاده کنید، صفحه شما قطع می شود، در هشتگ ها، اکسپلورر یا جای دیگری نشان داده نمی شوید.

گاهی اوقات ربات ها باعث آبرو ریزی میشوند

نظرات بی ربط! یکی از چیزهایی که بوت ها با آن برنامه ریزی میشوند، مثلا چه عکس زیبایی! چه پروفایل خوبی داری! و از این نوع مدل حرف ها. حال فرض کنید یکی از کاربران پستی غم انگیز و ناراحت کننده گذاشته یا مثلاً صحنه ای از مرگ یک نفر را گذاشته است. این وسط چه عکس زیبایی در پایین پست میتواند باعث آبروریزی شود !! بنابراین بحث در مورد نظرات بی ربط یکی از موضوعات مهم در استفاده از ربات های اینستاگرام است.

ربات ها به طور طبیعی با ربات های دیگر تعامل برقرار میکنند

یکی دیگر از ایرادات ربات های اینستاگرام این است که به طور طبیعی به جای تعامل با اکانت های واقعی، تمایل به تعامل با ربات های دیگر دارند. این بدان معناست که وقتی یک ربات وارد صفحه ای می شود، به راحتی می تواند نظرات، لایک ها و سایر اقدامات انجام شده توسط ربات های دیگر را پیگیری کند و به طور ناخواسته جذب آن شود. از طرف دیگر، اینستاگرام به گونه‌ای عمل می‌کند که عملکرد انسانی را بهتر می‌یابد و به همان سمت کشیده می‌شود، به عنوان مثال، اکانت‌های واقعی ممکن است نظرات ربات‌ها را نبینند یا اصلا نتوانند با آنها تعامل داشته باشند. به آرامی همه اینها به این معنی است که در محیط اینستاگرام، ربات ها با یکدیگر و انسان ها با یکدیگر تعامل خواهند داشت. بنابراین شانس دستیابی به نتایج مطلوب برای افرادی که از این ربات ها استفاده می کنند تا حد امکان کاهش می یابد.

راه های جایگزین به جای استفاده از ربات افزایش فالوور

راه های جایگزین به جای استفاده از ربات افزایش فالوور

راه های زیادی برای افزایش فالوور واقعی وجود دارد. شما باید راه خود را هموار کنید. با روش های مطمئن و ۱۰۰% تضمینی! در اینجا به طور خلاصه و مختصر در مورد برخی از روش ها صحبت خواهیم کرد.

از یک ادمین کمک بگیرید

برای مدیریت صفحه اینستاگرام وقت ندارم. من نمی دانم چگونه فالوور اضافه کنم. این یک بهانه است، دلیلی برای استفاده از ربات پشت اینستاگرام وجود ندارد. می توانید از ادمین برای صفحه خود کمک بگیرید. یا از نیروهای دوکار استفاده کنید.

خودتان آن را انجام دهید!

ممکن است پول کافی برای استخدام مدیر نداشته باشید. خودتان یک مدیر رسانه تبلیغاتی شوید. همه این اطلاعات در آموزش هایی مفید است که می توانید از آنها برای تبدیل شدن به استاد اینستاگرام استفاده کنید

انجام تبلیغات در اینستاگرام

صفحه خود را تبلیغ کنید اما با هدف! تبلیغات تاثیر زیادی در افزایش فالوور دارد. اما نه همه تبلیغات. شما باید دقیقاً بدانید که کدام صفحه را باید کی و کجا تبلیغ کنید. جهت این مورد میتوانید از آموزش های موجود در اینترنت استفاده کنید.

نتیجه گیری

خودتان را دست کم نگیرید. ربات های اینستاگرام افزایش فالوور و کار های دیگر چیزی جز زیان نیستند. دست به کار شوید. این ربات ها صفحه اینستاگرام شما را از بین می برند و در نهایت مسدود خواهید شد. پس ربات های افزایش فالوور را فراموش کنید و خودتان دست به کار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *