دانستنی

بهترین هتل های تهران برای اقامت

بهترین هتل­های تهران برای اقامت
شهر تهران بدلیل موقعیت اداری و تجاری مهمش، هتل­های فراوانی در مناطق مختلف شهر دارد که این هتل­ها در سطوح قیمتی متفاوتی قرار دارند. معمولا افرادی که از شهرهای دیگر برای بازدید از دوستان و اقوام خود به شهر تهران سفر می­کنند، علاقه­ای به اقامت در هتل ندارند. اما اگر در تهران آشنایی ندارید و قصد دارید سفر تفریحی به این شهر داشته باشید و یا برای انجام امور اداری و جلسات کاری قرار است به این شهر سفر کنید، بهتر است هتل­های مختلف این شهر را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل­های معروف این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به این شهر سفر کنید، این هتل­ها را در گزینه­هایتان مد نظر قرار دهید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هتل بزرگ ارم تهران
اولین هتلی که قرار است به شما معرفی کنیم، هتل بزرگ ارم تهران می­باشد. این هتل ۴ ستاره که در ۲ طبقه ساخته شده و ۷۲ باب اتاق و سوئیت دارد، در بزرگراه حقانی و جنب روگذر اتوبان شهید همت غرب قرار گرفته است. نزدیکی این هتل به اتوبان­های حقانی، همت و مدرس، باعث شده که دسترسی از این هتل به تمام مناطق شهر تهران، کاری راحت و آسوده باشد. از امکانات این هتل می­توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و آتلیه عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد. اتاق­های ضلع جنوبی این هتل دارای بالکن نیز هستند. اگر تمایل داشتید که از این هتل خود را به ایستگاه مترو برسانید، ایستگاه مترو شهید همت و شهید حقانی، نزدیک­ترین ایستگاه­ها هستند. این هتل سه رستوران دارد. رستوران زوفا که انواع غذاهای عربی را سرو می­کند، رستوران طهران کلاسیک که مخصوص غذاهای ایرانی و سنتی می­باشد و در نهایت رستوران بام مهتاب که غذاهای ایرانی و فرنگی را می­توانید اینجا نوش جان کنید. فاصله فرودگاه مهرآباد با این هتل حدود ۱۷ کیلومتر و فاصله فرودگاه بین­المللی امام خمینی (ره) تا هتل بزرگ ارم تهران حدود ۶۰ کیلومتر می­باشد.

هتل هویزه تهران
حال به سراغ هتل دوم و هتل هویزه تهران می­رویم. این هتل ۴ ستاره از هتل­های قدیمی شهر تهران می­باشد که در سال ۱۳۵۳ ساخته شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۱۵ طبقه که ۱۵۰ اتاق دارد، در تقاطع خیابان طالقانی و نجات اللهی تهران واقع شده است. از امکانات تفریحی هتل می­توان به سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا اشاره کرد. از این هتل خیلی راحت می­توانید خود را به میدان انقلاب برسانید و در میان کتاب فروشی­ها قدمی بزنید، یا به خیابان ولیعصر بروید و از کافه­های این خیابان استفاده کنید. از هتل هویزه تا ایستگاه مترو میدان فردوسی و طالقانی، کمتر از یک ربع پیاده روی هست. البته می­توانید عصرها، با پای پیاده سری به پارک هنرمندان هم بزنید. فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد ۱۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین­المللی امام خمینی (ره) حدود ۵۴ کیلومتر است.

رزرو هتل در شهر تهران
برای رزرو هتل در تهران با بهترین قیمت، می­توانید از طریق اسنپ تریپ این کار را انجام دهید. شما می­توانید با جستجوی نام شهر تهران در قسمت هتل و همچنین تعیین زمان ورودتان به هتل و خروج از آن، پیشنهادات مختلف اسنپ تریپ را مشاهده نمایید. سپس بر اساس فیلترهای مختلف مانند قیمت اتاق، تعداد ستاره هتل و نوع اقامتگاه، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزرو خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *