اخبار اقتصادی

معرفی فروشگاه (سایت) های خارجی که به ایران کالا ارسال می کنند

اگر قصد خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی را دارید، لازم است که با وب سایت های آن ها آشنا شوید. به همین دلیل ما چند وب سایت مربوط به فروشگاه (سایت) های خارجی را که امکان ارسال کالا به ایران در آن ها وجود دارد به شما عزیزان معرفی کرده ایم. با مطالعه در مورد این سایت ها و کسب اطلاعات کافی در مورد هر کدام از آن ها، شما بهتر می توانید برای انجام خرید های اینترنتی خود تصمیم مناسب تری بگیرید و کالای مورد نظر خود را در کشور خود، تحویل بگیرید. لطفا همراه تراپی همراه باشید.

 خرید کالا از فروشگاه (سایت) های خارجی

ما چند وب سایت فروشگاهی از بهترین فروشگاه (سایت) های خارجی را که کالای سفارشی شما را برای شما در کشور ایران ارسال می کند، معرفی کردیم. چنانچه قصد خرید از فروشگاه ها و وب سایت های معرفی شده را دارید، به سایت مربوطه مراجعه کنید و محصول خود را انتخاب نموده، سپس مراحل خرید را تکمیل نمائید.

معرفی فروشگاه (سایت) های خارجی که به ایران کالا ارسال می کنند

اگر شما دوستان عزیز جز افراد پرمشغله هستید و زمان کافی ندارید که در فروشگاه های فیزیکی در سطح شهر به دنبال کالای مورد نظر خود بگردید، مطمئنا خرید آنلاین می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. خرید از فروشگاه (سایت) های خارجی این مزیت را دارد که شما می توانید در تایم استراحت خود نیز به جستجو در میان محصولات ارائه شد به صورت آنلاین جستجو کنید تا آیتمی که مد نظر دارید را بیابید. فروشگاه های آنلاین متعددی وجود دارد که شما می توانید از آن ها خرید کنید. ما چند نمونه از بهترین و معتبرترین فروشگاه (سایت) های خارجی را برای شما معرفی کرده ایم که می توانید از آن ها خرید کنید.

 سایت Angara

تیم آنگارا (Angara) ، به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان ، یک مجموعه ستاره‌ای متشکل از متخصصان و مبتکران در زمینه در طراحی، برش و پرداخت این نوع سنگ‌های قیمتی تشکیل داده است که همه بر یک هدف متمرکز هستند. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید یک قطعه کامل از جواهرات را به روشی ساده و آسان بشناسید و با اطمینان آن را خریداری کنید.

 سایت Defacto

سایت دیفاکتو (Defacto) یک فروشگاه آنلاین است که در سال ۲۰۰۳ در کشور ترکیه تاسیس شده است و بلافاصله پس از گذشت یک سال شعبه‌ای دیگر از آن در استانبول افتتاح شد. دیفاکتو در حال حاضر دارای ۳۰۰ نمایندگی در کشور ترکیه می‌باشد و بیش از ۱۴ سال است که مشغول به فعالیت است. در سال ۲۰۱۲ این فروشگاه اولین شعبه‌ی خود را در خارج از کشور ترکیه افتتاح کرد.

 سایت Debenhams

سایت دبنهامز (debenhams) یک برند برجسته بین المللی، چند کاناله (فروش انواع اجناس مختلف) و برتر بریتانیایی است. این فروشگاه دارای ۲۴۰ شعبه در بیش از ۹۰ کشور در دنیا است. ویلیام کلارک موسس دبنهامز در سال ۱۷۷۸  فروشگاه پارچه فروشی خود را در ویگمور، لندن افتتاح کرد و سپس شروع به فروش پارچه، کلاه، دستکش و سایبان‌های گران قیمت کرد.

سایت Best Buy

فروشگاه Best Buy یک فروشگاه آنلاین است که شعبه‌های فیزیکی نیز در کشورهای مختلف از جمله کشور آمریکا، کانادا، مکزیک و اروپا دارد. این شرکت در سال ۱۹۶۶ توسط ریچارد ام. شولز تاسیس شد و هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده فروش وسایل الکترونیکی و تکنولوژیکی در ایالات متحده آمریکا و کانادا تبدیل شده است و مشتریان زیادی دارد.

 سایت walmart

سایت والمارت (walmart) برای اولین بار در سال ۱۹۶۲ در شهر راجر، اورگانساس افتتاح شد. پس از آن موسسان والمارت کنونی تصمیم گرفتند تا در زندگی مشتریان تغییر و تحول ایجاد نمایند. کسب و کار کنونی آن ها حاصل مدیریت و رهبری سام والتون است که برای مشتریان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

 سایت Macy’s

فروشگاه آنلاین میسیز (Macy’s) یکی از فروشگاه های خرده فروش پیشتاز بین المللی است که در سال ۲۰۱۷ فروش ۲۴.۸۳۷ میلیارد دلاری داشته است و اکنون دارای ۱۳۰،۰۰۰ کارمند، می باشد و تقریبا حدود ۶۹۰ فروشگاه تحت نام Macy’s وBloomingdale  و بیش از ۱۷۰ فروشگاه تخصصی دیگر تحت نظر آن فعالیت می کنند. افراد زیادی از این فروشگاه خرید می کنند.

خرید از فروشگاه های خارجی

عزیزان! چنانچه جهت انجام پرداخت های خود دچار مشکل هستید، می توانید روی کمک ما حساب کنید. شما می توانید درخواست پرداخت خود را از طریق تکمیل فرم مربوط به درگاه پرداخت دلخواه خود که آن را از وب سایت رسمی تراپی انتخاب می نمائید، برای ما ارسال کنید. همکاران ما در تیم تراپی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *