دانستنی

چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ؟(۴ روش رایگان)

” چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ” یکی از سوالات پرتکراری است که بسیاری از افراد بعد از اینکه سایت شان را راه اندازی می کنند این است که چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم تا بتوانیم مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کسب و کارمان کنیم .

بعد از راه اندازی و ساخت سایت مهمترین وظیفه شما افزایش بازدید سایت تان است. باید کاری کنید که کاربران و مخاطبان زیادی وارد سایت تان بشوند. اما چگونه باید بازدید سایتتان را افزایش بدهید؟

 

راه و روش های زیادی برای بالا بردن بازدید سایت وجود دارد که در این مقاله قصد دارم شما را با مهمترین روش ها آشنا کنم. با توجه به اینکه خیلی از دوستان بعد از این که کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی می کنند و برای کسب و کارشان سایت راه اندازی می‌کنند باید به فکر بالا بردن تعداد مخاطبان سایت شان باشند.

تعداد بازدید کنندگان سایت بسیار مهم است و برای اینکه بتوانید افرادی را جذب سایت تان کنید باید از روش هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد استفاده کنید. سعی کردم در این مقاله تمام روشهایی را به شما آموزش بدهم که به صورت کاملا رایگان بتوانید افراد زیادی را به سایتتان هدایت کنید.

مطمئن باشید اگر وب سایت دارید و یا تازه سایت راه اندازی کردید این مقاله می تواند کمک بزرگی به شما کند. در این مقاله سعی کردند اصلی ترین روشهای افزایش ترافیک وب سایت را به شما آموزش بدهم تا بتوانید افراد زیادی را با کسب و کارتان آشنا کنید و با پیاده‌سازی مباحث بازاریابی اینترنتی آنها را به مشتری تبدیل کنید. پس همراه ما باشید تا شما را با راههای افزایش ترافیک وب سایت آشنا کنم.

 

چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ؟

چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم

برای افزایش ترافیک و بازدید سایت راه و روش های زیادی وجود دارد. البته می توانید از روش های پولی برای اینکه بازدید کنندگان سایت تان را افزایش بدهید استفاده کنید اما با توجه به اینکه بهترین روش ها برای جذب مخاطب و کاربر داخل سایتتان استفاده از روشهای کاملاً رایگان است که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

تمام روش هایی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد روش های هستند که با پیاده‌سازی کردن آنها می توانید تحول عظیمی را در کسب و کارتان ایجاد کنید. اگر روش هایی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد را در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و این روند را به صورت مداوم ادامه دهید مطمئن باشید بعد از مدتی نتایجی را خواهید گرفت که نمی گرفتید.

روش های گفته شده در این مقاله روش های کاملا رایگان هستند که می توانید از این روش ها نهایت استفاده را ببرید. تمام روش هایی که در این مقاله را به شما آموزش دادیم خودمان در سایت آکادمی سبز کردیم نتایج فوق‌العاده گرفتیم. به شما پیشنهاد می کنم نکات گفته شده در این مقاله ” چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ” را کاملاً جدی بگیرید و در سایت تان پیاده سازی کنید.

 

 چرا باید بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

بسیاری از افراد در اوایل راه اندازی و ساخت سایتشان این سوال را می‌پرسند که چرا باید بازدید سایت خود را بالا ببریم ؟ یا اینکه آیا شبکه های اجتماعی بهتر است راه اندازی و ساخت سایت نیست؟

اول اینکه به هیچ وجه نمی‌توان شبکه‌های اجتماعی را با وب سایت مقایسه کرد! زیرا وب سایت قلب اصلی کسب و کار اینترنتی تان است و تمام خرید ها از طریق سایتتان انجام می شود. البته فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام هم یکی از روش های بالابردن افزایش ترافیک سایت است که در ادامه به آن پرداختیم. اما به این نکته توجه کنید هدف اصلی شما ترافیک هدفمند برای سایتتان است.

شاید بپرسید که منظور از ترافیک هدفمند چیست؟ منظور از ترافیک هدفمند افرادی است که به کسب و کارتان نیاز دارند و حاضرند برای رفع نیازها و مشکل هایشان هزینه پرداخت کنند. بهترین ترافیک برای این که بتوانید محصولات و خدماتتان را راحت‌تر در اینترنت بفروشید جذب ترافیک کرد برای سایتتان است. که با توجه به روشهای افزایش و بالا بردن بازدید سایت میتوانید ترافیک هدفمند نامحدودی را وارد سایت تان کنید و پیاده سازی مباحث بازاریابی اینترنتی آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

‏ با این ۴ روش بازدید سایت خود را بالا ببرید

چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ؟(4 روش رایگان)

در این قسمت می خواهم پاسخ سوالتان را که چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم به صورت مفصل پاسخ بدهند. همانطور که گفتیم راه و روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد. هدف اصلی من این است که شما به صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به هیچ هزینه و سرمایه اضافی بازدید سایت تان را افزایش بدهید. با افزایش ترافیک وب سایت تان می توانید کاربران زیادی را جذب و کسب و کارتان کنید و کاری کنید که مخاطبان تان از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
همراه من باشید تا شما را با ۴ روش بسیار کاربردی و کاملاً رایگان برای بالا بردن بازدید سایت آشنا کنم.

۱- سایت تان را سئو(SEO) کنید

بهترین روش برای اینکه بتوانید مخاطبان سایت تان را افزایش دهید و در نهایت بازدید سایت تان را بالا ببرید باید سایت تان را سئو کنید. سئو یا SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است.

بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید برای این که کاری کنید مخاطبان و کاربران تان خودشان شما را پیدا کنند باید سایت تان را بهینه سازی کنید. سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت بهترین و اصلی ترین روش برای جذب مخاطبان هدفمند تان است. بحث جذب مخاطب هدف بسیار مهم است زیرا مخاطبان هدف تان کسانی هستند که حاضرند بابت رفع نیازهای شان به شما پول بدهند نیاز و مشکلشان برطرف شود.

 

مخاطبان هدف شما نیازهایشان را در گوگل جستجو می کنند. خود شما هم در اکثر اوقات وقتی به مشکل بخورید برای اینکه بتوانید مشکلات jتان را برطرف کنید با سرچ در گوگل سعی می کنید مشکلتان را برطرف کنید. سئو و بهینه سازی سایت بهترین و موثرترین روش برای بالا بردن ترافیک و بازدید وب سایت است. با یادگیری و پیاده سازی اصول سئو می‌توانیم مخاطبان زیادی را جذب و کسب و کارتان کنید.

مبحث سئو و بهینه سازی سایت یک مبحث بسیار مهم است که در دوره آموزش کاملا رایگان سئو شما را با اصول ها و تکنیک های سئو سایت آشنا کردیم. اما اگر بخواهم در این بخش مراحل سئو را به شما آموزش بدهم. سئو سایت شامل سه مرحله است. مرحله اول انتخاب کلمات کلیدی، مرحله دوم سئو داخلی یا on page seo و مرحله سوم سئو خارجی یا off page seo است.

 

در مرحله اول شما باید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید. منظور از کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که مخاطبان و کاربران تان در گوگل جستجو می کنند. راه و روش های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. ساده ترین راه استفاده از ابزارهایی مثل keyword planner، keyword tools.io و kwfinder است. پس از اولین مرحله باید بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید.

مرحله دوم یا سئو داخلی به مجموعه کارهایی که باید داخل سایت انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و موتورهای جستجو بهینه سازی شود را سئو داخلی می گویند مثل بهینه سازی محتوا، بهینه سازی تصاویر، افزایش سرعت سایت، استفاده از هاست با کیفیت و …

مرحله سوم یا سئو خارجی به مجموعه کارهایی که خارج از سایت انجام می دهید سایت تان برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود مثل ساخت بک لینک، ریپورتاژ آگهی و….

۲- محتوای هدفمند تولید کنید

دومین راه و مهم ترین راه برای جذب مخاطبان و کاربران تان تولید محتوای هدفمند است. تولید محتوا بهترین راه برای افزایش و بالا بردن ترافیک و بازدید وب سایت است. اگر سایت راه اندازی کنید اما برای سایتتان محتوا تولید نکنید هرگز در کسب و کار اینترنتی تان موفق نمی شوید.

تولید محتوا نقش بسیار مهمی برای بالا بردن بازدید سایت دارد. به عنوان مثال همین مقاله ” چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ” یک محتوای تولید شده و حرفه‌ای برای افرادی است که قصد دارند بازدید سایت شان را بالا ببرند. شما در هر زمینه که فعالیت میکنید باید نیاز مخاطبان تان را شناسایی کنید و بر اساس نیاز شان شروع به تولید محتوا کنید.

 

برای تولید محتوا اولین قدم انتخاب موضوع است. برای اینکه بتوانید محتوای حرفه‌ای تولید کنید باید یک موضوع جذاب انتخاب کنید. بهتر است موضوع تان مرتبط به نیاز مخاطبان تان باشد، مثلاً همین مقاله ” چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم ” یک موضوع جذاب برای افرادی است که قصد دارند کاربران زیادی را وارد سایت شان کنند.

محتوایی که تولید میکنید باید محتوای جذابی باشد و سعی کنید محتوای کامل و جامعی را تولید کنید که مخاطبان و کاربران تان با مطالعه و خواندن آن نیازشان برطرف شود. البته وقتی محتوای را تولید می کنید باید تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را در آن رعایت کنید. در کل باید محتوا سئو شده تولید کنید.

 

وقتی اصول سئو و بهینه سازی سایت را داخل محتوایی که تولید کردید رعایت کنید راحت‌تر می‌توانید در کلمات کلیدی مدنظرتان به نتایج اول گوگل برسید. رسیدن به نتایج اول گوگل باعث می‌شود که ترافیک عظیمی وارد سایت تان بشود و پیاده سازی کردن اصول بازاریابی اینترنتی و جذب به مخاطبان هدف تان می‌توانید آن ها را به مشتری تبدیل کنید و خدمات و محصولات تان را به آنها بفروشید. مبحث تولید محتوای یک مبحث بسیار مهم است برای همین توصیه می کنم حتما این مقاله زیر را مطالعه کنید.

۳- محتوا های قدیمی تان را به روز رسانی کنید

یکی دیگر از راه های کاملاً رایگان و کاربردی برای بالابردن و افزایش ترافیک سایت این است که محتوا های قدیمی تان را به روز رسانی کنید. این روش یک روش بی نظیر برای بالا بردن بازدید و ترافیک سایت تان است. اگر سایت دارید که مطالب زیادی در آن منتشر کردید و زمان منتشر مطالبتان میگذرد به شما توصیه می کنم حتما مقالات قدیمی سایت تان را به روز رسانی کنید.

 

به روز رسانی مقالات قدیمی کار سخت و دشواری نیست. اگر سایتتان وردپرسی است کافیست به بخش نوشته ها بروید و قدیمی ترین مقالات سایت تان را انتخاب کنید و با اضافه کردن چند پاراگراف به مقاله تان آن را به روز رسانی کنید. این یک روش بسیار کاربردی است که با استفاده از این روش توانست این نتایج فوق العاده بگیریم و بازدید سایتم را افزایش بدهیم. البته به روز رسانی محتوای قدیمی تاثیر بسیار مثبتی روی سوی سایت تان می گذارد.

 

به عنوان مثال در کلمه کلیدی ”  کسب درآمد اینترنتی ” در صفحه سوم گوگل بودیم. بعد از چندین بار به روز رسانی و اضافه کردن محتوا مثل متن و تصویر توانستم خیلی راحت به صفحه اول برسیم.اگر همین روند را ادامه دهیم و مطالب جدید را به این صفحه اضافه کنیم خیلی راحت تر می توانیم به نتایج اول گوگل برسیم.

برای به روزرسانی محتوای قدیمی کافیست که ۵۰۰ کلمه به مقاله تان اضافه کنید یا تصاویر و ویدیوهای جدیدی به محتوای قدیمی تان اضافه کنید این کار باعث می شود در نتایج اول گوگل دیده شوید و مخاطبان بیشتری وارد سایت تان بشوند.

۴- نوشتن مقالات پربازدید (آسمان خراش)

تولید محتوای آسمان خراش یا اسکای اسکریپر یکی از قدرتمند ترین روش ها برای بالا بردن بازدید سایت تان است. منظور از تولید محتوای آسمان خراش یا اسکای اسکریپر به مقالات بسیار طولانی و معروف گفته می شود. با تولید چنین مقاله های داخل سایتتان شانس تان در دیده شدن در نتایج اول گوگل افزایش پیدا میکند و میتوانید با استفاده از این روش ترافیک نامحدود ایرا جذب سایت تان کنید.

 

در هر زمینه‌ای که فعالیت می کنید می توانید کلمات کلیدی اصلی که جستجوی زیادی می شود را انتخاب کنید و برای هر کدوم محتوای آسمان خراش و طولانی تولید کنید. برای تولید چنین محتوایی باید در هر زمینه ای که می خواهید شروع به تولید محتوا کنید محتوای رقیبانتان را به صورت کامل بررسی کنید و سعی کنید کامل ترین و جامع ترین مقاله را تولید کنید.

به عنوان مثال در کلمه کلیدی ” کار در منزل” با استفاده از این تکنیک توانستیم خیلی ساده به نتایج اول گوگل برسیم. البته برای تولید محتوای آسمان خراش یک سری تکنیک ها وجود دارد که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

 

۱- سعی کنید برای کلمات کلیدی اصلی تان که سرچ زیادی در گوگل میشود محتوای آسمان خراش تولید کنید.
۲- در محتوای تان حتما از کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه‌ی کلیدی اصلیتان استفاده کنید.
۳- محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و ببینید که از چند کلمه تشکیل شده اند. سعی کنید دو برابر محتوا رقیبانتان محتوا تولید کنید. به عنوان مثال اگر میانگین مقالات سایت رقیبانتان ۳۰۰۰ کلمه بود سعی کنید شما مقاله‌ای با طول ۶۰۰۰ کلمه تولید کنید.

۴- از عنوان جذاب برای افزایش نرخ کلیک یا ctr استفاده کنید.
۵- از تگهای H3 و H2 همراه با توضیحات زیر آن ها استفاده کنید.
۶- از تصاویر و فیلم‌های مربوط به محتوای تان در سرتاسر مقاله تان استفاده کنید.
۷- از لینک های داخلی و لینک های خارجی استفاده کنید و سعی کنید به منابع معتبر لینک بدهید.

با رعایت کردن اصولی که به شما گفتیم باعث می‌شود یک محتوای آسمان خراش و اسکای اسکریپر تولید کنید و بتوانید راحت تر در نتایج اول گوگل دیده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *