دانستنی

کسب درآمد از آموزش از ۰ تا ۱۰۰ (آپدیت جدید)

کسب درآمد از آموزش یکی از ایده های پولساز و پردرآمد راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی است. اگر شما قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را داشته باشید ولی هیچ محصول و خدماتی برای فروش نداشته باشید می توانید از این مدل کسب درآمد از آموزش استفاده کنید.

همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید حتماً باید یک محصول یا کالایی برای فروش داشته باشید. در این روش کسب و کار اینترنتی شما به هیچ محصول فیزیکی نیاز ندارید. شما از طریق فروش تخصص و مهارتی که دارید می توانید از طریق اینترنت به درآمد میلیونی برسید. می خواهم به شما بگویم که آیا می دانستید فروش اطلاعات در اینترنت جز پولسازترین و پردرآمدترین ایده های راه اندازی کسب و کار آنلاین است؟!

 

درست شنیده اید! فروش اطلاعات یکی از پر درآمد ترین و پولساز ترین ایده ها برای درآمدزایی از طریق اینترنت است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید به صورت اینترنتی کسب و کارتان را راه اندازی کنید و فکر می کنید حتما باید محصولات فیزیکی داشته باشید تا بتوانید از طریق اینترنت به فروش اید می خواهم به شما بگویم که سخت در اشتباهید!

هر کسی که یک مهارت خاص داشته باشد می تواند از طریق فروش آن مهارت و تخصص از اینترنت درآمدزایی کند. از هیچ الزامی نیست که حتماً محصولات فیزیکی داشته باشید که بتوانید کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی کنید. همین حالا می توانید ببینید که در چه زمینه مهارت و تخصص دارید و در همان زمینه شروع به جمع آوری اطلاعات کنید، اطلاعات و مهارتی که دارید را دسته‌بندی کنید و در قالب محصولات آموزشی در اینترنت بفروشید.

 

هدف اصلی من از نوشتن این مقاله این است که از صفر تا صد شما را با نحوه درآمد زایی و کسب درآمد از آموزش دادن آشنا کنم و به شما بگویم که چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید تا بتوانید از طریق این مدل کسب و کار اینترنتی به درآمد عالی برسید. پس از شما می خواهم اگر می خواهید از این روش کسب درآمد داشته باشید و یاد بگیرید که چطور مهارت و تخصصی که دارید را به محصولات آموزش تبدیل کنید و بفروشید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به صورت کامل با روش کسب درآمد از آموزش آشنا شوید و یاد بگیرید که چطور می توانید به یک مدرس اینترنتی حرفه ای تبدیل شوید.

کسب درآمد از آموزش دادن چگونه است؟

 

شاید شما هم افرادی که از طریق آموزش دادن به دیگران درآمدزایی می‌کنند را دیده باشید. تا به حال به این فکر کرده اید که چطور شما هم می توانید مهارت و تخصصی که دارید را در قالب برگزاری دوره های آموزشی و فایل های صوتی ارائه بدهید و در اینترنت بفروشید.

می خواهم به شما بگویم شما هر مهارت و تخصصی که داشته باشید می توانید از طریق آموزش دادن به دیگران از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید. شاید این سوال را از خودتان بپرسید که آیا اگر من مهارت مرا به محصولات آموزشی تبدیل کنم کسی حاضر می شود که محصولم را خریداری کند؟

جواب این سوال بله است. اگر شما کامل یاد بگیرید که چطور در اینترنت اعتماد سازی کنید تا افرادی که وارد وبسایت شما می شوند به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند می توانید تمام محصولات تان را به صورت کاملاً اینترنتی و آنلاین بفروشید. دلیلی که باعث می شود شما میتوانید محصولات آموزشی تان را از طریق اینترنت بفروشید بحث اعتماد سازی در فضای اینترنت است.

مطمئن باشید افراد زیادی هستند که می خواهند در جایگاهی که شما الان قرار دارید قرار بگیرند. اگر بتوانید این افراد را جذب کسب و کارتان کنید و به آنها نشان بدهید که می‌توانید آن مهارت و تخصصی که نیاز دارند را به آن ها آموزش بدهید خیلی راحت به کسب و کارتان اعتماد می کنند و محصولات آموزشی شما را خریداری و تهیه می کنند.

پولسازترین ایده های کسب درآمد از آموزش دادن

 

برای اینکه بتوانید از طریق آموزش دادن به دیگران از اینترنت کسب درآمد کنید باید اول از همه کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید.

می خواهم به شما بگویم در هر زمینه ای که مهارت و تخصص داشته باشید می توانید از طریق اینترنت با فروش آن به درآمد بالایی دست پیدا کنید. ممکن است شما یک مهارت خاص داشته باشید و فکر کنید که مهارتی که دارم اصلا به درد آموزش دادن به دیگران نمی خورد.

البته در ادامه به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد از چه طریقی می توانید متوجه شوید مهارتی که دارید در اینترنت پولساز است یا نه! ولی به طور کلی اگر بخواهم به شما بگویم هر مهارت و تخصصی که داشته باشید را می توانید از طریق آموزش دادن به دیگران از آن درآمدزایی داشته باشید.

شاید هم فکر کنید که هیچ مهارت و تخصصی ندارم! اگر فکر می کنید هیچ مهارت و تخصصی ندارید می توانید از بین مهارت هایی که در ادامه به شما معرفی کردیم با توجه به علاقه تان یکی را انتخاب کنید و در همان زمینه کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید.

در ادامه لیست پولسازترین و پردرآمد ترین ایده ها را به شما معرفی کرده ایم که می توانید از طریق ساخت محصولات آموزشی و دوره های آنلاین به درآمد میلیونی برسید.

  • قانون جذب
  • موفقیت
  • بهبود فردی
  • آموزش ارزهای دیجیتال
  • آموزش سرمایه گذاری در فارکس
  • آموزش فروش
  • آموزش بازاریابی و مذاکره
  • آموزش تولید محتوا با موبایل
  • آموزش کار با برنامه های کامپیوتری
  • سرمایه گذاری
  • روابط
  • روانشناسی
  • طراحی سایت
  • آموزش دروس کنکور
    و…

در این قسمت پولساز ترین و پر درآمد ترین ایده هایی که مناسب کسب درآمد از آموزش است را به صورت کامل به شما معرفی کردیم.

فقط از شما می خواهم که اگر خیلی جدی قصد دارید از طریق آموزش دادن و ساخت محصولات آموزشی در اینترنت کسب درآمد کنید حتماً از بین ایده های معرفی شده ایده ای را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید.

داشتن علاقه شاه کلید اصلی برای موفق شدن در زمینه کسب و کارهای اینترنتی است. به عنوان مثال ممکن است شما هیچ مهارت و تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال نداشته باشید اما خیلی به فعالیت در این حوزه علاقه دارید. اگر در این زمینه علاقه داشته باشید می توانید همین ایده را انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید.

یا اینکه شما ممکن است به مهارت فروش و بازاریابی علاقه داشته باشید ولی هیچ مهارتی در این زمینه نداشته باشید می توانید در این زمینه فعالیت آن را شروع کنید و شروع به یادگیری در این زمینه کنید، مهارت و تخصص تان را بالا ببرید و شروع به ضبط دوره های آموزشی در این زمینه کنید.

نکته بسیار مهم و کاربردی که می خواهم به شما بگویم این است که شما از بین ایده‌هایی که بهتان معرفی کردیم ایده ای را باید انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید. وقتی حوزه کاری را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید هیچ وقت از انجام دادن آن خسته نمی شوید. در کل می خواهم به شما بگویم داشتن علاقه در انتخاب حوزه کاری بسیار مهم است.

چگونه از طریق آموزش دادن درآمدزایی کنیم؟

 

مدل کسب درآمد از آموزش به این صورت است که شما هر مهارت و تخصصی که در طول روز یاد می‌گیرید را دوره های آموزشی تبدیل می کنید و می فروشید. برای اینکه بتوانید در این زمینه کاملاً موفق شوید باید روزانه برنامه‌ریزی کنید و روزی یک تا دو ساعت مطالعه روزانه داشته باشید. به عنوان مثال من که در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی خیلی علاقه دارم روزانه بین ۱ تا ۲ ساعت زمان می گذارند و مهارت را در این زمینه افزایش می دهم.

شما هم باید هر ایده ای که انتخاب می کنید را در آن زمینه به یک متخصص تبدیل شوید. برای تبدیل شدن به یک متخصص در حوزه آموزشی که می خواهید فعالیت کنید باید سعی کنید بهترین کتاب های حوزه کاری تان را تهیه کنید و روزانه مطالعه کنید. بهترین منبع برای یادگیری و افزایش مهارت خواندن بهترین کتاب ها مربوط به حوزه کاری تان، شرکت در دوره های آموزشی، دیدن ویدیوهای رایگان در یوتیوب است.

شما اگر روزانه یک تا دو ساعت زمان بگذارید و مهارت تان را در آن زمینه بالا ببرید باعث می شود در کمتر از ۶ ماه به یک فرد حرفه‌ای در آن زمینه تبدیل شوید و در عرض یکسال می توانید یکی از متخصصان حوزه کاری خود باشید. پس می خواهم به شما بگویم اگر خیلی جدی قصد کسب درآمد از آموزش را دارید و می خواهید از این روش استفاده کنید باید به یک متخصص حرفه‌ای در حوزه که انتخاب میکنید تبدیل شوید.

مدل اصلی درآمدزایی از آموزش

 

مدل اصلی کسب درآمد از آموزش به این صورت است که شما تمام مهارت و تخصصی که کسب می‌کنید را به دوره های آموزشی مثل فیلمهای آموزشی، فایل های صوتی، کتاب الکترونیک تبدیل می کنید و میفروشید. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید در زمینه آموزش قانون جذب و فعالیت کنید. شما پرفروش ترین کتاب های آموزش قانون جذب را مطالعه می کنید و چکیده مطالبی که یاد گرفتید را به یک دوره صوتی سه تا چهار ساعته تبدیل می کنید.

یا اینکه ممکن است شما در زمینه فروش کتاب های زیادی خوانده باشید همین مطالبی که یاد گرفتید را جمع بندی می کنید و در قالب یک فایل صوتی و یا حتی ویدیویی تبدیل می کنید و می فروشید. می خواهم به شما بگویم که اگر قصد کسب درآمد از طریق آموزش را دارید نیازی نیست خیلی سخت بگیرید. اول راه ممکن است کمی برایتان سخت باشد اما به مرور زمان عادت می کنید.

به این نکته خیلی مهم توجه کنید که اگر قصد ساخت محصولات آموزشی را دارید نیازی نیست حتماً بهترین تجهیزات برای ساخت محصولات آموزشی داشته باشید. شما با کمترین امکاناتی که در اختیار دارید میتوانید با کیفیت‌ترین محصولات آموزشی را بسازید و در اینترنت بفروشید.

 

جمع بندی

کسب درآمد از آموزش یکی از مدل های پول ساز و پر درآمد راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. اگر هیچ ایده‌ای برای راه اندازی و کسب درآمد از طریق اینترنت ندارید و هیچ محصولی برای فروش در فضای آنلاین ندارید پیشنهاد می کنم از این روش استفاده کنید. یکی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت فروش اطلاعات و تخصص است.

شما می توانید همین الان کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای چه مهارت و چه تخصصی دارید، هر مهارت و تخصصی که داشته باشید را می توانید در قالب فایل های آموزشی مثل ویدیو های آموزشی، فایل های صوتی، کتاب های الکترونیکی در فضای مجازی بفروشید. اگر اول راه هستید ممکن است فکر کنید که هیچ کسی محصولات شما را خریداری نمی کند. ولی کاملا سخت در اشتباهید!

خود من هم در اوایل راه اندازی سایت آکادمی سبز فکر میکردم که کسی هیچ محصولی از من خریداری نمی کند. بعد از اینکه کامل اصول بازاریابی اینترنتی را یاد گرفتم فروش محصولات در اینترنت کاملا برایم راحت و ساده شد. نکته کلیدی که می خواهم به شما بگویم این است که اگر می خواهید مهارت و تخصصی که دارید را از طریق اینترنت به صورت کامل بفروشید باید اصول بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *