اخبار اقتصادی

۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران مرداد ۱۴۰۱ + مقایسه آنها با یکدیگر

فروشگاه اینترنتی چیست؟ فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین به وب‌سایت‌های می‌گویند که امکان خرید کالا و محصولات را در ازای پرداخت اینترنتی برای کاربران خود فراهم می‌کند. بطور معمول کاربران و مشتریان معمولاً محصولات و کالاهای مختلف را در فروشگاه‌های اینترنتی با یکدیگر مقایسه می‌کنند و ویژگی هر محصول را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهند. بعد از بررسی کامل، تصمیم نهایی خود را برای خرید کالا و محصول مورد نظر خود می‌گیرند. فروشگاه‌های اینترنتی به طور معمول دارای سبد خرید و درگاه پرداخت اینترنتی می‌باشند.

 

بعد از این که کاربران و مشتریان محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه‌ها خریداری کردند؛ فروشگاههای اینترنتی وظیفه دارند که محصول را برای مشتری خود ارسال نمایند. از دیگر وظایف فروشگاه اینترنتی می‌توان به پشتیبانی از محصولات خریداری شده توسط مشتریان، اشاره کرد. البته بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه پشتیبانی از محصولات و کالاهایی که عرضه می‌کنند، عمل می‌نمایند. در نتیجه شما باید در انتخاب فروشگاه اینترنتی و همچنین خرید از آن دقت بسیار زیادی داشته باشید.

 تاریخچه فروشگاه‌های اینترنتی در ایران

اوایل دهه هشتاد فروشگاه­های اینترنتی اولین فعالیت خود را در ایران آغاز کردند. مالکان این فروشگاه‌ها تمام تلاش خود را کرده‌اند تا نیازهای روزمره مشتریان و کاربران را شناسایی کنند و با توجه به نیاز آنها کالاها و محصولات متنوع و گوناگونی را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کنند. از جمله این کالاها میتوان به لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، کالاهای دیجیتال، خواروبار و…. اشاره کرد. خرید اینترنتی امروزه با توجه به تغییر شرایط زندگی افراد بسیار رایج شده است. به این صورت که شما به عنوان یک مشتری تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به راحتی کالای مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در بین سایت‌های فروشگاهی که در کشور ایران در حال فعالیت هستند بیشترین مشتریان و کاربران را به خود اختصاص می‌دهد. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با کسب رتبه ۳ الکسا در ایران بعد از سایت آپارات به عنوان پر بازدیدترین سایت ایرانی شناخته می‌شود. بیشتر از ده سال است که دیجی کالا در ایران راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه­های اینترنتی ایران محسوب می‌شود که برخلاف بسیاری دیگر از فروشگاه‌های آنلاین از همان ابتدای فعالیت خود هدف مشخصی را برای خود تعیین کرده است. دیجی کالا توسط برادران محمدی راه اندازی و اداره می‌شود.

مدل تجاری فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از سایت‌های آمازون و CNET الهام گرفته شده است. این به آن معنا است که نقد و بررسی محصولات و کالاها و همچنین فروش اینترنتی محصولاتی که در این سایت به مشتریان و کاربران عرضه می‌شوند تقریباً مشابه دو سایت نامبرده شده است.

اصلی‌ترین هدفی که فروشگاه اینترنتی ‌دیجی‌کالا در ابتدای فعالیت خود به دنبال آن بود، فروش محصولات دیجیتالی بود. اما امروزه دیجی کالا به عنوان سایتی شناخته می‌شود که می‌توان در آن هر نوع کالا و محصولی را پیدا کرد. مانند محصولات غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، خودرو، لوازم تحریر، لباس و… .

هدفی که امروز به دنبال آن هستند فروش محصولات و کالاهای مختلف به کشورهای خاورمیانه است. سایت دیجی کالا به صورت مارکت پلیس می‌باشد. به این معنا که به عنوان یک واسطه بین مردم و فروشنده‌ها محسوب می‌شود. در گذشته شرکت دیجی کالا محصولات دیجیتالی که در فروشگاه اینترنتی خود به مشتریان و کاربران عرضه می‌کرد. به این صورت که محصولات خود را در یک انبار بزرگ نگهداری می‌کرد. اما به مرور زمان تصمیم مدیران این فروشگاه اینترنتی تغییر کرد و مدل تجاری سایت را به مارکت پلیس تغییر دادند.

فروشگاه اینترنتی سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

فروشگاه اینترنتی مدیسه

فروشگاه آنلاین مدیسه به شرکت تجاری گلستان تعلق دارد. این فروشگاه آنلاین فعالیت خود را در حوزه پوشاک آغاز کرد. اما بعد از گذشت مدتی به فروش مواد غذایی، نوشیدنی، لوازم خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و… روی آورد. فروشگاه آنلاین مدیسه به سیستم هوشمندی تجهیز شده است که در مراجعات بعدی مشتریان و کاربران به این سایت پیشنهادهایی را به آنها ارائه می‌دهد که متناسب با سلیقه و نیازهای آنها باشد. این پیشنهادها بر اساس خرید های قبلی مشتریان دسته‌بندی شده و به آنها ارائه می‌شود.

کالاها و محصولاتی که در فروشگاه آنلاین مدیسه به مشتریان و کاربران عرضه می‌شوند همگی دارای ضمانت اصالت می‌باشند. تمام این محصولات دارای تنوع و گوناگونی بسیار زیادی نیز هستند. اگر برای خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود به این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید، می‌توانید محصولی که قصد خرید آن را دارید در برندهای مختلف حتی برندهای آمریکایی در رنگ‌ها و سایزهای گوناگون در این سایت مشاهده کنید.

فروشگاه آنلاین زنبیل

ایدهٔ ابتدایی فروشگاه آنلاین زنبیل به سال ۸۴ و ۸۵ باز می‌گردد. اما اجرای نهایی آن در سال ۹۲ بود. این فروشگاه با فعالیت بر بیشتر کالاها و محصولات راه اندازی شده است. تبلیغات فروشگاه اینترنتی زنبیل نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دیگری مانند فروشگاه آنلاین بامیلو و فروشگاه آنلاین دیجی کالا بسیار کمتر بود با این حال فروشگاه آنلاین زنبیل همچنان به عنوان یکی از رقبای اصلی فروشگاه آنلاین دیجی کالا در حال فعالیت است.

رتبه وبسایت

فروشگاه آنلاین زنبیل دارای رتبه الکسای ۵۱۵ در ایران و رتبه الکسای جهانی ۱۵۱۱۹ می‌باشد. این سایت فروشگاهی نیز یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در بین سایت‌های فروشگاهی که امروزه در حال فعالیت هستند محسوب می‌شود. فروشگاه آنلاین زنبیل دارای دسته بندی‌های مختلف و همچنین تنوع بالایی در محصولات و کالاهایی است که به مشتریان و کاربران خود عرضه می‌کند.

این موضوع باعث شده است تا این فروشگاه آنلاین همچنان با قدرت کار خود را ادامه دهد. فروشگاه اینترنتی زنبیل همیشه بازه های زمانی مشخصی را برای به روز رسانی منظم وبسایت خود در نظر می‌گیرد. این فروشگاه اینترنتی تقریباً در تمام زمینه‌ها به خوبی عمل می‌کند و نمی‌توان انتقاد زیادی به این سایت فروشگاهی داشت.

فروشگاه آنلاین اکالا

فروشگاه اینترنتی اکالا به شرکت گلرنگ وابسته است. شرکت گلرنگ در سال‌های اخیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را در شهرهای مختلف ایران راه‌اندازی کرده است. این شرکت در سال ۹۶ تصمیم گرفت تا فعالیت خود را گسترش دهد و به صورت آنلاین نیز محصولات و خدمات خود را به مشتریان و کاربران اینترنتی ارائه دهد. درست است که زمان کمی از راه اندازی این شرکت می‌گذرد؛ اما به دلیل این که از استانداردهای لازم برخوردار است کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته است به راحتی جزو ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر سال ۹۹ قرار بگیرد.

اکالا یا فروشگاه آنلاین افق کوروش، جزو پربازدیدترین و برترین فروشگاه‌های آنلاین کشور به شمار می‌رود که دارای رتبه الکسای ۱۳۰ می‌باشد و از جمله موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایران محسوب می‌شود.

محصولات و خدماتی که فروشگاه اینترنتی اکالا به کاربران و مشتریان خود عرضه می‌کند، دارای گستردگی و تنوع بسیاری از جمله محصولات غذایی، پوشاک، ابزار و ملزومات، وسایل آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی و سایر موارد است که می‌تواند نیازهای روزمره افراد را به راحتی رفع کنند.

شرکت افق کوروش در سال ۹۳ برای اولین بار وارد صنعت خرده فروشی شد و بعد از گذشت دو سال به عنوان بزرگترین خرده فروشی زنجیره‌ای در کشور شناخته شد. در حقیقت این شرکت توانست با ورود به صنعت خرده فروشی به طور کلی آن را دچار تغییر و تحول کند. در سال ۹۶ نیز به فکر راه اندازی وب سایتی برای ارائه خدمات و فروش اینترنتی به کاربران و مشتریان آنلاین خود در شهر تهران شد. در ادامه راه نیز با طراحی یک اپلیکیشن برای وبسایت خود، فعالیت خود را در این حوزه گسترش داد.

اپلیکیشن افق کوروش یا اکالا

یکی از بهترین ویژگی‌های اپلیکیشن افق کوروش یا اکالا این مورد است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بتوانند محصولات یا خدمات مورد نظر خود را با صوت و یا اسکن بارکد محصول، به راحتی پیدا کند. همچنین این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا لیست خرید خود را به وجود بیاورند و به آنها اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات مورد نظر خود را به این لیست اضافه کنند و یا از آن حذف کنند و در زمانی که مشتریان و کاربران تصمیم به خرید این محصولات گرفتند، لیست تشکیل شده را خریداری کنند.

از جمله ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به خدمات پرداخت آنلاین مانند مدیریت کیف پول، بسته‌های اینترنتی، شارژ موبایل، پرداخت قبوض اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی کالا

این فروشگاه آنلاین نیز یکی از بهترین و برترین فروشگاه‌های آنلاین ایران در سال ۹۹ محسوب می‌شود که با همکاری دو شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شرکت گسترش تجارت الکترونیکی کالای کیش راه اندازی شده است. اصلی‌ترین هدفی که این فروشگاه‌ آنلاین آن را دنبال می‌کند، کمک کردن به تولیدکنندگان داخلی و حمایت از آنها است.

همچنین با تأمین کنندگان و عرضه کنندگان کالا در ایران نیز همکاری نزدیکی دارد. در حقیقت فروشگاه آنلاین کالا به عنوان یک مارکت پلیس شناخته می‌شود که محصولات گوناگون و متنوعی را به کمک تأمین کنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایرانی به کاربران و مشتریان خود عرضه می‌کند.

از جمله ویژگی‌های جالب این فروشگاه آنلاین محصولات متنوع و گسترده‌ای است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی و بی نظیر در دسته بندی‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته است. فروشگاه آنلاین کالا نیز با ارائه تخفیف‌های ویژه برای کاربران و مشتریان خاص خود، ارسال سریع و به موقع سفارشات به مشتریان و ضمانت مرجوعی کالا در صورت نارضایتی مشتریان بدون در نظر گرفتن شرایط سخت، توانسته است نظر مثبت کاربران و مشتریان خود را جلب نماید.

تولید محتوای مفید و جذاب برای کاربران

نکته قابل توجهی که در مورد فروشگاه آنلاین کالا وجود دارد این است که این فروشگاه به تولید محتوای مفید و جذاب برای کاربران و مشتریان خود در بخش مگ پرداخته است. این فروشگاه آنلاین تمام تلاش خود را کرده است تا با استفاده از تولید محتوای غنی و با کیفیت و ارائه راهنمای خرید به کاربران خود، مشتریان بیشتری را به وب سایت خود جذب کند. در واقع بخش بلاگ در فروشگاه‌های آنلاین یکی از بخش‌های ضروری محسوب می‌شود که متاسفانه بیشتر فروشگاه‌های آنلاین ایرانی به آن دقت زیادی نمی‌کنند.

فروشگاه اینترنتی کالا تمام تلاش خود را کرده است که بخشی در فروشگاه آنلاین خود به وجود بیاورد که شباهت زیادی به بخش مگ دیجی کالا دارد. این فروشگاه آنلاین در این بخش محتواهای کاربرپسند و قوی تولید می‌کند. این موضوع باعث شده است تا کاربران زیادی به این وبسایت جذب شوند. اما هنوز نمی‌توان به راحتی مشخص کرد که این بخش در فروشگاه‌ آنلاین کالا می‌تواند به اندازه دیجیکالا موفق باشد یا خیر.

 فروشگاه اینترنتی چاره

این فروشگاه اینترنتی به دلیل این که محصولات متنوع و گسترده‌ای را به مشتریان و کاربران خود عرضه می‌کند، در بین کاربران اینترنتی معروف است. در حقیقت این فروشگاه آنلاین اهمیت بسیار زیادی به تنوع و گوناگونی کالاها و محصولاتی که عرضه می‌کند، می‌دهد. همیشه در ابتدای صفحه این سایت می‌توان عددی را دید که بر تنوع بالای محصولات در این فروشگاه اشاره دارد.

این عدد که تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی چاره را نشان می‌دهد تا زمانی که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رشد قابل توجهی نکرده بود به عنوان یک مزیت منحصر به فرد و عالی محسوب می‌شد. اما امروزه یک ضعف برای این فروشگاه آنلاین محسوب می‌شود.

فروشگاه آنلاین چاره یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایران به شمار می‌رود که محصولات و کالاهای خود را به وسیله ماشین‌هایی که بر روی آنها برند چاره درج شده است به مشتریان تحویل می‌دهد. از یک منبع نامعتبر در رابطه با فروشگاه آنلاین چاره چنین نقل شده است که این فروشگاه به دلیل این که تلاش می‌کند تا رشد بزرگی را برای خود رقم بزند، قیمت محصولات و کالاهای خود را شکسته است و به صورت هماهنگ محصولات و کالاهای خود را از تأمین کنندگان و فروشندگان دیجی تأمین می‌کند. در نهایت فروشگاه آنلاین چاره در مرحله­ای از رشد متوقف شده است و همچنان در همان مرحله کار خود را ادامه می‌دهد.

مدت ها پیش فروشگاه آنلاین چاره مثل وب سایت shop.ir به عنوان یکی از برترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین محسوب می‌شد و فرآیند خرید از این فروشگاه آنلاین برای کاربران و مشتریان بسیار جذاب بود. اما با پیشرفت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این وب سایت فروشگاهی نیز مانند بسیاری دیگر از رقیبان، توانایی تأمین نیازهای کاربران و مشتریانی که انتظارشان از خرید آنلاین و اینترنتی بالا رفته بود را نداشت.

فروشگاه آنلاین بروز کالا

در سال ۱۳۸۰ مجموعه سیگنال با در نظر گرفتن ارائه کالاهای دیجیتال اقدام به راه اندازی این فروشگاه آنلاین نمود. اما با گذشت سالها توانست با استفاده از پشتیبانی قوی و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای، خدماتی با کیفیت به کاربران و مشتریان خود ارائه کند و بعد از آن برای عرضه محصولات و کالاها با شرایط بهتر و مناسب‌تر به کاربران و مشتریان خود، به راه اندازی وب سایت فروشگاهی با نام تجاری بروز کالا اقدام کرده اند. در حقیقت هدف اصلی راه اندازی این وب سایت فروشگاهی خدمت رسانی مناسب و کامل به کاربران و مشتریان می‌باشد.

مدیریت مجموعه سیگنال تمام تلاش خود را برای به وجود آوردن فضایی امن برای خرید اینترنتی مشتریان و کاربران خود و همچنین راحتی در فرایند خرید و دریافت کالا کرده است. اقدامات این مجموعه باعث شده است تا مشتریان و کاربران این وبسایت با خیالی آسوده و در کمال آرامش، کالا و محصول مورد نیاز خود را با خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین و یا پرداخت در محل تهیه نمایند و کمترین وقت و زمان را برای تأمین نیاز خود صرف کنند.

سایت فروشگاهی بروز کالا به صورت اختصاصی در زمینه فروش کالاهای دیجیتال از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی محصولات دیجیتال و… در حال فعالیت است.

‏ کالاوما

در سال ۹۷ فروشگاه آنلاین کالاوما با همکاری سرمایه‌ گذارانی با تجربه راه اندازی شد تا با هدف توسعه رفاه حال خریداران و کاربران اینترنتی، به آنها خدمت رسانی کند. این مجموعه با کمک جوانان باهوش، با تجربه و مستعد، در تلاش است تا فرایند خرید محصولات و کالاها را به صورت اینترنتی برای کاربران و مشتریان در تمام نقاط کشور آسان‌تر کند.

همانگونه که می‌توان از شعار فروشگاه اینترنتی کالاوما متوجه شد، اصلی‌ترین هدفی که این وب سایت فروشگاهی به دنبال آن است به وجود آوردن تجربه یک خرید لذت بخش برای کاربران و مشتریان خود می‌باشد. از اولین سالی که این مجموعه راه اندازی شده است تا به امروز تمام اقدامات و فعالیت­های این مجموعه تنها برای جلب رضایت کاربران و مشتریان صورت گرفته است.

فروشگاه آنلاین کالاوما برای بیشتر محصولات و کالاهایی که در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می‌دهد مانند لوازم دیجیتال، لوازم آشپزخانه، لوازم خانه، مد و پوشاک و سایر محصولاتی که در این وبسایت عرضه می‌شوند؛ ضمانت اصالت محصول و همچنین شرایط بازگشت کالا در بازه زمانی ۷ روزه در صورت نارضایتی کاربران و مشتریان در نظر گرفته است.

در واقع این فروشگاه آنلاین با این کار توانسته است به میزان زیادی مورد اعتماد بودن خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهد. این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا روز ‌به ‌روز عملکردی بهتر از خود نشان دهد تا مشتریان و کاربران بتوانند با خیالی آسوده و با اطمینان یک انتخاب آگاهانه و درست داشته باشند که در آخر به خرید محصول از این فروشگاه منجر شود.

فروشگاه اینترنتی تک سبد

از آنجایی که فروشگاه‌های آنلاین برای جلب کاربران و مشتریان بیشتر، اقدام به ارائه و عرضه کالاها و محصولات به صورت طرح‌های مختلف و یا تخفیف‌های متنوع و گوناگون می‌کنند؛ این موضوع موجب شده است تا یک رقابت در بین آنها به وجود بیاید. فروشگاه اینترنتی تک سبد نیز با ایجاد (طرح ماندگار) در وبسایت فروشگاهی خود، موجب شده است تا فروشندگان و تولید کنندگان کالاهای داخلی بستری مناسب را برای معرفی و عرضه محصولات خود در این فروشگاه به دست بیاورند.

در این طرح اطلاعات فروشنده یا تولید کننده و آدرس آن به صورت مادام العمر در بخشی از وب سایت فروشگاه درج می‌شود و هیچ محدودیت زمانی برای حذف اطلاعات آن وجود ندارد.

هزینه معرفی هر کالا یا محصول بدون در نظر گرفتن هزینه عکاسی از آنها ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. در نتیجه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و محصولات می‌توانند در این قسمت محصول و کالاهایی که عرضه می‌کنند را به وسیله فروشگاه آنلاین تک سبد به مشتریان و خریداران خود معرفی کنند و از این روش برای فروش بی واسطه محصولات خود استفاده کنند.

اطلاعات قابل درج تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات و کالاهای داخلی در صفحه محصول

این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شود:

  •  نام و برند تولید کننده
  •  شماره‌های تماس
  •  لینک سایت اینترنتی
  •  آدرس شرکت مرکز تولیدی یا کارخانه
  •  توضیحات تأمین کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با محصولات و کالاهای خود طبق شرایط و مقررات فروشگاه

فروشگاه اینترنتی تک سبد نیز مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به عرضه و فروش محصولات و کالاهای متنوع می‌کند. اما با در نظر گرفتن این بخش در وب سایت خود باعث شده است علاقه مندان و فروشندگان دیگری که می‌توانند محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را در اختیار خریداران قرار دهند، بی واسطه به فروش محصولات خود اقدام کنند.

به این صورت که تأمین کنندگان و عرضه کنندگان محصولات برای اینکه بتوانند محصولات خود را در این سایت در به خریداران و کاربران عرضه کنند، باید ابتدا با معرفی محصول خود به کارشناسان این فروشگاه تأییدیه گروه فنی و کیفیت فروشگاه تک سبد را به دست بیاورند. سپس با در نظر گرفتن شرایط و مقررات این سایت محصولات آنها درون سایت قرار می‌گیرد تا کاربران و مشتریان بتوانند در صورت تمایل به راحتی از آنها استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی برنس مد

برند برنس حاصل یک تلاش خانوادگی است. از آنجایی که حوزه فعالیت خانواده شیرازی‌ها از گذشته تا کنون پوشاک و لباس بوده است، تصمیم گرفتند تا این وب سایت فروشگاهی را برای گسترش فعالیت‌های خود راه اندازی کنند. در سال‌های گذشته اعضای این خانواده تغییرات و تجارب بسیار زیادی را در زمینه کسب و کار در حوزه‌های مختلف واردات، صادرات، فناوری و غیره به دست آوردند. اما در نهایت باز هم به سمت فعالیت خانوادگی خود بازگشتند و برند برنس را به عنوان اولین شتاب دهنده صنعت مد و پوشاک در کشور راه اندازی نمودند.

برند برنس  در سال ۹۷ به صورت کاملاً تخصصی در حوزه تولید، عرضه و طراحی پوشاک زنانه و محصولات و اکسسوری های مرتبط با آن، امکان خرید آنلاین و حضوری را برای مشتریان و خریداران خود فراهم کرد. این برند در تلاش است تا بازارهای بین‌المللی را برای صادرات محصولات خود به سایر کشورها به دست بیاورد.

مهم‌ترین هدف برند برنس طراحی، تولید و عرضه پوشاک و اکسسوری هایی است که زنان در استایل های مختلف خود از آن استفاده می‌کنند. این برند فعالیت خود را در حوزه پوشاک به صورت عمده فروشی و خرده فروشی انجام می‌دهد و در حال حاضر تنها بر بازار پوشاک و لباس زنانه متمرکز شده است. اما در آینده قصد دارد تا فعالیت خود را در سایر بازارها نیز گسترش دهد.

فروشگاه اینترنتی برنس با به وجود آوردن فضایی که عملیات خرید و فروش محصولات مرتبط با استایل زنان در آن انجام می‌شود؛ یک پلتفرم اختصاصی برای تأمین، عرضه و صادرات پوشاک ایرانی و تأمین نیازهای مد و فشن گروه مصرف کننده خود یعنی بانوان وجود آورده است. در واقع این فروشگاه آنلاین با این کار توانسته است تجربه خرید بدون ریسک را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کند.

ویژگی فروشگاه آنلاین برنس مد

از جمله ویژگی‌هایی که در این فروشگاه اینترنتی به چشم می‌خورد کیفیت پوشاک تولید شده متناسب با قیمت آن، به روز بودن خدمات، رفتار مناسب برند و خدمات پس از فروش مناسب، در دسترس بودن، برخورداری از یک خرید امن و بدون ریسک و….  می‌باشد.

لباس‌های تولید شده توسط این برند که در فروشگاه آنلاین آن نیز در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌گیرند؛ دارای قیمت و کیفیتی مناسب هستند.  البته در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که ارزش محصولاتی که در این فروشگاه آنلاین عرضه می‌شوند از قیمت پرداختی آن‌ها بسیار بیشتر است.

برند برنس از همان ابتدا، فعالیت خود را در عرصه بین‌المللی آغاز کرده است و در حال حاضر دارای سه شعبه در تهران، دبی و استانبول می‌باشد. برند برنس نام تجاری خود را در سال ۱۳۹۷ ثبت کرده است و در معتبرترین نمایشگاه‌های پوشاک حضور پیدا کرده است تا بتواند شرایط لازم برای صادرات بین‌المللی پوشاک را به کشورهای دیگر فراهم کند. در حال حاضر این برند به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور عراق صادرات پویا دارد و قرار است که به زودی اولین فروشگاه خود را در خلیج فارس افتتاح کند.

این مجموعه با عرضه لباس‌هایی با سبک‌های کلاسیک، اسمارت کژوال و همچنین ارائه انواع اکسسوری ها، مانند: کیف، کفش، شال و روسری یک مجموعه کامل برای خرید اینترنتی بانوان به شمار می‌رود. تمامی محصولاتی که در این فروشگاه اینترنتی به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود، دارای تخفیفات بالا و جشنواره‌های فروش ویژه می‌باشد.

مقایسه فروشگاه های اینترنتی با یکدیگر

جدولی که در زیر مشاهده می‌کنید دنبال کنندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام فروشگاه‌های اینترنتی، میزان مشارکت دنبال‌کنندگان آن‌ها، برخوردار یا عدم برخورداری از اپلیکیشن موبایلی، رتبه بندی سایت‌های فروشگاهی در ایران و الکسا و رتبه جهانی آنها، مجموع بازدید ۹۰ روزه از هر سایت، قدرت دامنه هر فروشگاه اینترنتی، تعداد لینک‌های دامنه و میزان نرخ بانس ریت هر سایت مشخص شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *