دانستنی

۱۰ روش افزایش لایک پیج اینستاگرام

اینستاگرام برای فعالان و صاحبان کسب و کار، دارای اهمیت است زیرا باید در میان میلیون ها افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، یک پیج پرطرفدار ایجاد کنند و از طریق آن به درآمد برسند.

داشتن تعداد لایک زیاد در زیر پست های اینستاگرام بسیار مهم است و زیرا به داشتن فالوور زیاد و اعتبار بالای پیج انتشار دهنده آن اشاره دارد.

بنابراین توصیه می شود که صاحبان کسب و کار یا ادمین پیج های اینستاگرام، نسبت به یادگیری روش های افزایش  لایک اینستاگرام اقدام کنند. شما همچنین برای رشد سریع لایک اینستاگرام خود، اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید.

این مقاله ۱۰ روش افزایش لایک پیج اینستاگرام را برای شما معرفی خواهد کرد که سبب افزایش فروش پیج اینستاگرام می شود، پس با ما همراه باشید.

انواع روش افزایش لایک پیج اینستاگرام

بالا رفتن تعداد لایک پست ها، بستگی به خلاقیت صاحب و ادمین پیج دارد که برخی از روش های افزایش لایک در ادامه توضیح داده شده اند.

  1. هشتگ ها را هدفمند استفاده کنید

هشتگ ها می توانند راحت تر دیگران را به شما برسانند و پست  شما را در اکسپلور اینستاگرام نشان دهند.

بنابراین با کمی خلاقیت و استفاده از هشتگ هایی که به محصول و خدمات پیج شما مرتبط است می توانید کاربرهای اینستاگرام را به سمت پیج خود سوق دهید که منجر به افزایش لایک خواهد شد.

  1. از اکانت های دیگر خود که در بستر اینترنت دارید، استفاده کنید

برنامه های اجتماعی زیادی وجود دارد که در هر کدام کاربرهای خاصی فعالیت دارند.

می توان اکانت هایی چون فیسبوک، توییتر و … را به اینستاگرم متصل کرد که در این صورت تعداد افرادی که شما را می شناسند بیشتر می شود.

شناخت بیشتر افراد، افزایش فالوور و در نتیجه افزایش لایک را به همراه دارد.

  1. پست های خود را در زمان مناسب منتشر کنید

زمان انتشار پست در تعداد لایک های آن بسیار موثر است و  معمولا ساعات بعدازظهر زمان مناسبی برای انتشار است زیرا اکثر کاربران آنلاین هستند.

البته باید در نظر گرفت که زمان آنلاین های مخاطبان شما بیشتر چه ساعتی است و پست ها را در همان ساعات منتشر کیند.

یادتان باشد پس از اشتراک گذاری پست ها، زمانی را مختص به جوابگویی نظرات کاربران را اختصاص دهید و پس از پست کردن حتما آنلاین باشید.

  1. تبلیغ در اینستاگرام، شما و پست منتشر شده را شناخته تر می کند

استفاده از تبلیغ بسیار مهم است و اگر برای آن هزینه کنید، حتما نتیجه ی تبلیغ را در پیج خود خواهید دید.

تبلیغ، صفحه و پیج شما را به کاربر پست های دیگر نشان می دهد و فالوورهای شما را بالا می برد.

فالوورها دقیقا بالابرنده های تعداد لایک ها در یک پست هستند پس از تبلیغ غافل نشوید.

  1. استفاده از روش های افزایش بازدید پیج اینستاگرام، راهی برای افزایش لایک است

بازدید یا همان دیده شدن پست های اینستاگرام، می تواند تعداد لایک های پیج را بالا ببرد.

شما با تولید محتواهای با کیفیت نسبت به بالا بردن تعداد لایک های  پست خود اقدام کنید اما می توانید با خرید بازدید اینستاگرام این راه را سریع تر طی کنید.

شرکت های زیادی در زمینه فروش بازدید پیج اینستاگرام فعالیت می کنند که با مراجعه به آن ها، بازدید و تعادا لایک های خود را افزایش دهید.

  1. محتوا های با کیفیت را منتشر کنید

اینستاگرام افراد زیادی را در خود جای داده است که در طول روز بارها عکس و ویدیوهای مختلفی را منتشر می کنند، اما باید گفت تنها انتشار ویدیو و عکس برای لایک کافی نیست بلکه باید این محتوا ها بتواند رقابت کند و نظر کاربر را به خود جلب کند.

هرگز ویدیو و عکس بی کیفیت را در صفحه خود قرار ندهید تا فالوورها را دلسرد نکنید.

  1. استوری را به کار بگیرید

استوری پست ها می تواند تعداد مخاطبان پیج را بالا ببرد همچنین استوری از محبوبیت بیشتری برخوردار است و حتی اگر فردی پست های شما را نگاه نکند نسبت به استوری پیج شما بی تفاوت نخواهد بود.

بنابراین استوری درجذب مخاطب تاثیر گذار است و می توانید از راه های مختلفی نسبت به افزایش بازدید استوری پیج اینستاگرام اقدام کنید و از شرکت های فعال در این زمینه کمک بگیرید.

  1. بالا بردن فالوورهای پیج، مهم ترین راه برای افزایش لایک در اینستاگرام است

این فالوور و کاربر فعال در صفحه و پیج شماست که با زدن لایک، به صفحه شما رسمیت و اعتبار می بخشد بنابراین همیشه فعالیت خود را بر پایه افزایش و جذب فالوور قرار دهید تا سریع تر شناخته شوید و تعداد لایک های خود را بالا ببرید.

می توانید از شرکت هایی که نسبت به افزایش رایگان فالوور اینستاگرام اقدام می کنند مراجعه کنید و حتی اگر از شما هزینه ای دریافت کردند باز هم این کار را انجام دهید زیرا هر چه فالوور بیشتر و تعداد لایک ها افزایش یابد امکان رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام نیز افزایش می یابد.

  1. کپشن ها را زیبا بنویسید

کپشن ها هر چه زیباتر باشند مخاطب بیشتری نیز جذب می کنند بنابراین در زمان نوشتن کپشن حتما نظر مخاطبان خود را در نظر بگیرید زیرا تعداد لایک های شما را افزایش می دهد.

  1. تگ کردن را فراموش نکنید

تگ کردن میزان تعامل و مشارکت شما را با کاربرها و پیج های دیگر افزایش می دهد بنابراین به خوبی از این فرصت در اینستاگرام استفاده کنید تا کاربران نسبت به لایک کردن تشویق شوند.

کلام پایانی

زیاد بودن تعداد لایک های یک پست، اعتماد فالور ها و دیگر کاربران را جذب می کند و همین امر می تواند پست را در اکسپور اینستاگرام به اشتراک بگذارد که یکی از مهم ترین اتفاق ها برای هر پیجی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *