دانستنی

۶ ترفند طلایی افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یک راه مهم برای تعامل بیشتر با فالوورهای پیج است و کمک می‌کند تا دنبال کننده های بیشتری به پیج شما افزوده شود. بنابراین استفاده از استوری کمک بزرگی در افزایش رشد پیج اینستاگرام شما می کند. ما در این مطلب قصد داریم به روش‌های افزایش بازدید استوری پیج اینستاگرام شما بپردازیم پس با ما همراه باشید.

به چه دلیل باید بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟

تحقیقات نشان داده که استوری اینستاگرام، نسبت به پست اینستاگرام از بازدید بیشتری برخوردار است. به همین دلیل بیشتر افراد وقت خود را روی استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنند می گذارند. استوری اینستاگرام، تاثیر به سزایی در افزایش فالوور و دیده شدن پیج اینستاگرامی شما و در نتیجه افزایش تعامل دارد. همین امر باعث شده تا میزان بازدید استوری اینستاگرام بسیار مهم باشد.
هیچ فرقی ندارد که هدف شما از پیج اینستاگرامتان چیست. ممکن است هدف شما اینفلوئنسر مارکتینگ یا خرید و فروش یا معرفی کسب و کارتان باشد. با افزایش ویو استوری اینستاگرام خود، می‌توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

۱. هشتگ در استوری اینستاگرام

تحقیق در مورد هشتگ های ابنستاگرام کمی زمان بر است و با مشکلاتی از قبیل چه هشتگ هایی پربازدید هستند؟ کدام یک نیستند؟ آیا هشتگ ممنوعه است یا نه؟ دست و پنجه نرم می کنید. اما شما هنوز هم باید از هشتگ ها در استوری اینستاگرام خودتان استفاده کنید تا به مخاطبان بیشتری برسید و آنها را مجاب کنید که پیج شما را دنبال کنند.

زمانی که هشتگ های مورد نظر در اینستاگرام را پیدا کردید می توانید شروع به دستیابی به مخاطبانی کنید که تمام مدت به دنبال شما هستند. دقت داشته باشید که استوری های اینستاگرام نباید متفاوت باشند. شما باید در همه استوری های خود از هشتگ اینستاگرام استفاده کنید. اگر قصد دارید مبتکرنه عمل کنید می توانید هشتگ خود را در زیر برچسب ها و عکس های استوری خود پنهان کنید.

۲. لوکیشن برای افزایش بازدید استوری

تگ لوکیشن یک راه موثر و کاربردی برای افزایش ویو استوری اینستاگرام و راهی برای افزایش فالوور است. با این روش کاربرانی که در لوکیشن تگ شده اند می‌توانند استوری‌های شما را ببینند و در نتیجه ویو بیشتری به دست می آورید. زمانی که یک کاربر به جستجو برای لوکیشنی مورد نظر خود در اینستاگرام می‌پردازد، می‌تواند ببیند که کدام یک از کاربران دیگر اینستاگرام به انتشار پست راجع به همان لوکیشن پرداخته‌اند.

۳. استیکر پرسش و پاسخ برای افزایش بازدید استوری

یک کار جذاب و کاربردی در استوری ایجاد یک پرسش و پاسخ با مخاطبان است. شما می توانید با استفاده از برچسب ها یا همان استیکرها در استوری اینستاگرام ، هرکدام از این موارد را انجام دهید ، که باعث می شود مخاطب با شما در تعامل باشد. همچنین می توانید به دایرکت پاسخ دهید یا مستقیماً به استوری خود جواب دهید. پرسش و پاسخ باعث می شود خدمات بهتری را به کاربران یا مشتریان خود ارائه دهید. شما وقتی که بفهمید کاربرانتان چه چیزی می خواهند و اطلاعات مورد نیازشان را در اختیار آنها قرار می دهید. کاربران همیشه برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام شما برمی گردند با استفاده از استیکر پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام ، می توانید تعامل با مخاطبان خود را بیشتر کنید.

۴. هایلایت کردن بهترین استوری‌ها

عمر استوری اینستاگرام ۲۴ ساعت است چه می‌شود اگر بتوانیم استوری‌های اینستاگرام خود را برای زمانی نامحدود در دید کاربران قرار دهید؟ به این ترتیب قطعا محتوای شما بازدید بیشتری خواهد داشت. برای این کار می توانید به سراغ قابلیت جذاب هایلایت بروید. قابلیت هایلایت باعث می‌شود تا استوری‌هایی که شما انتخاب کردید در نقطه‌ای مشخص از پروفایل به نمایش درآیند و این کار را انقدر می توان ادامه داد  تا زمانی که خود شما تصمیم به حذف آن‌ها بگیرید. با انجام این کار فالوورهای شما می‌توانند در هر زمانی استوری‌های شما را ببینند و افراد تازه وارد هم با دیدن هایلایت ها با روند پیج شما آشنا می شوند و این کار روشی عالی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام است. محل قرارگیری هایلایت ها در اینستاگرام درست زیر بخش بیو اینستاگرام است. به این ترتیب هرکسی که  به پروفایل شما سر می‌زند فورا توجه اش به این قسمت جلب می شود و به احتمال زیاد، به مشاهده بهترین استوری‌های شما نیز ترغیب می شود.

۵. استوری اینستاگرام را در زمان مناسب منتشر کنید

شما  به عنوان شخصی که افزایش بازدید استوری اینستاگرام را حسابی جدی گرفته اید باید از بهترین زمان‌ های ممکن برای انتشار محتوا در این شبکه اجتماعی با خبر باشید و این کار باید هدف اصلی شما باشد. وقتی شما استوری‌های خود را در زمانی منتشر می‌کنید که بیشترین تعداد فالوورها فعال هستند  شانس بیشتری برای دستیابی به بازدید بالاتر خواهید داشت. روال عادی که برای کاربرانی که بیشترین فعالیت را دارند از ساعت ۹ صبح الی ۴ عصر روزهای پایانی هفته، بهترین زمان برای دستیابی به بیشترین بازدید ممکن به حساب می‌آید. با تمام این شرایط ممکن است بسته به منطقه زمانی فالوورهای شما یا عادات آن‌ها هنگام استفاده از اینستاگرام متفاوت باشد. شاید همیشه نتوانید استوری‌های خود را در بهترین زمان ممکن پست کنید. پی در این شرایط صرفا لازم است به حصول اطمینان از این بپردازید که استوری‌های خود را در بدترین زمان ممکن منتشر نمی‌کنید. برای دستیابی به بیشترین اثرگذاری، لازم است به آنالیز فعالیت‌های مخاطبان خود بپردازید تا بهترین و بدترین زمان‌ها برای انتشار پست شناسایی شود.

۶. خرید بازدید استوری اینستاگرام

روش دیگری برای افزایش بازدید در اینستاگرام، خرید بازدید استوری اینستاگرام است که این روش می تواند بازدید پیج اینستاگرام شما را از همان دقایق اولی که شما استوری خود را آپلود می کنید افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *