دانستنی

Creator Accounts

Instagram Creator Accounts

آیا می خواهید ابزار بیشتری برای ارتباط با مخاطبان خود در اینستاگرام داشته باشید؟ آیا در مورد حسابهای سازنده اینستاگرام(Instagram Creator Accounts)شنیده اید؟

در این مقاله خواهید آموخت که نحوه جابجایی به یک حساب Instagram Creator Accounts می تواند به شما در رسیدن به اهداف بهتر در بازاریابی اینستاگرام کمک کند.

حساب Instagram Creator Accounts چیست؟

وقتی اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ، همه یک حساب شخصی داشتند. با تکامل این سیستم عامل ، اینستاگرام پروفایل های تجاری را ارائه داد تا به برندها امکان دسترسی به ابزارهایی مانند Insights ، دکمه های عملکرد نمایه و ویژگی های پیام مستقیم بهتر را بدهد.

بسیاری از مارک های بزرگ و تأثیرگذار همچنان به دنبال بینش و جزئیات بیشتر در مورد مخاطبان خود به همراه سایر ویژگی ها هستند.

در نتیجه ، اینستاگرام Creator Accounts را معرفی کرد. این نوع حساب در حال حاضر به پیج های بیش از ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده محدود است که به یک صفحه تجاری Facebook نیز متصل هستند.

تا امروز این قابلیت در دسترس تمام کاربران نبوده و حاالت آزمایشی دارد ، به این معنی که در دسترس همه نیست.

نحوه جابجایی به یک حساب کاربری سازنده در اینستاگرام

جابجایی از یک private account یا business account به حساب Creator Accounts ، انجام آن نسبتاً آسان است.

برای تبدیل ، نمایه اینستاگرام خود را باز کرده و بر روی دکمه سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس بر روی نماد چرخ دنده تنظیمات در پایین صفحه ضربه بزنید.

creator accounts
Instagram creator accounts

از منوی تنظیمات ، گزینه Account را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Switch to Creator Account ضربه بزنید.

creator accounts

فرآیند راه اندازی شما برای تأیید ویژگی های Creator Accounts آغاز میشود ، در این قسمت میتوانید دسته بندی حرفه وکار خود را مشخص کنید و گزینه های مربوط به مخاطبین را روشن یا خاموش کنید.

creator accounts

پس از اتمام ، حساب شما آماده استفاده است! الان میتوانید شروع به دیدن تغییرات جدید و ویژگی های پیام مستقیم کنید. ضمنا جابجایی به Creator Accounts ، تأثیر منفی بر روی الگوریتم یا دسترسی شما  به پیج اینستاگرام شما نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *