دانستنی

آموزش ساخت بک لینک رایگان از ۰ تا ۱۰۰

ساخت بک لینک رایگان یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است. در مطالب قبلی به شما گفتیم که یکی از مهمترین فاکتورها در سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا جامع و هدفمند است. باید به شما بگویم که به تنهایی فقط با تولید محتوا نمی‌توانید در کلمات کلیدی سایتتان رتبه بگیرید و باید به فکر ساخت بک لینک با کیفیت برای سایتتان باشید. البته در ادامه به صورت کاملا تصویری و ویدیویی نحوه ساخت بک لینک در سایت های با کیفیت با آتوریتی بالا را به شما آموزش دادیم. 

ساخت بک لینک هنوز هم یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است. شاید فکر کنید که برای ساخت بک لینک حتماً باید هزینه های زیادی بابت خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی بدهید. در صورتی که این طور نیست و شما میتوانید خودتان برای سایتتان بک لینک بسازید.

 

در این مقاله از صفر تا صد و به صورت ویدیویی شما را با ساخت بک لینک با کیفیت آشنا کردیم. در این مقاله هدف ما این است که به شما یاد بدهیم چطور با ساخت بک لینک رایگان در کلمات کلیدی مدنظرتان به نتایج اول گوگل برسید. البته برای ایکه بک لینک بسازید باید یک سری فاکتور ها وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا بتوانید بک لینک های با کیفیت برای سایت تان بسازید.

 

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از افراد در ساخت بک لینک برای سایت شان این است که بدون هیچ اصول شروع به لینک سازی برای سایتشان فکر می کنند و فکر می کنند فقط به تنهایی با قرار دادن لینک سایتشان در وب سایت های دیگران می‌توانند بک لینک های با کیفیتی برای سایتشان بسازند. در صورتیکه اگر شما اصول ساخت بک لینک را ندانید و بدون اصول برای سایتتان لینک سازی کنید نه تنها رتبه سایتان بهبود پیدا نمی کند بلکه باعث می شود جایگاه تان را در کلمه کلیدی مد نظرتان کلا از دست بدهید.

 

در این مقاله به صورت کامل شما را با آموزش ساخت بک لینک به صورت ویدیو و تصویری آشنا کردیم و یکسری نکات بسیار کاربردی در هنگام ساخت و ایجاد بک لینک به شما خواهیم گفت که با رعایت کردن این نکات می توانید بک لینک های با کیفیتی برای سایتتان ایجاد کنید. البته در ادامه به صورت کاملا تصویری با هم لینک میسازیم تا بیشتر با مبحث ساخت بک لینک رایگان با کیفیت آشنا شوید.

پس از شما می‌خواهم تا انتهای مقاله همراه ما باشید و تمام نکات گفته شده را هنگام لینک سازی برای سایت و رعایت کنید تا به مشکل بر نخورید.

آموزش ساخت بک لینک کاملا عملی همراه فیلم

آموزش ساخت بک لینک

 

هدف شما از ساخت بک لینک باید این باشد که بتوانید در کلمات کلیدی مدنظرتان به رتبه های اول گوگل برسید. البته قبل از اینکه شروع به ساخت بک لینک کنید و به شما آموزش بدهیم که چطور بک لینک های با کیفیت برای سایتتان بسازید باید از قبل یکسری نکات و اصول را رعایت کرده باشید.

اول اینکه هدف اصلی شما از ساخت بک لینک با کیفیت این است که بتوانید در کلمات کلیدی مدنظرتان به صفحه اول گوگل یا نتایج اول گوگل برسید.

 

دوم اینکه قبل از اینکه شروع به ساخت و ایجاد بک لینک کنید باید به درستی کلمات کلیدی سایت تان را انتخاب کرده باشید. داشتن استراتژی در انتخاب کلمات کلیدی بسیار مهم است و برای اینکه در کلمات کلیدی اصلی سایتتان رتبه بگیرید باید در ابتدا روی کلمات کلیدی راحت و متوسط به نتایج اول گوگل رسیده باشید. پس از شما می‌خواهم اگر در اول راه است هرگز به سراغ کلمات کلیدی سخت و اصلی برای سایتتان نروید.

 

سوم این که شما باید یک محتوای کامل و با کیفیت برای سایتتان تولید کرده باشید. مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت این است که شما محتوای با کیفیتی برای سایتتان تولید کنید. توجه کنید اگر محتوای تان بی‌کیفیت باشد هرگز نمی توانید با ساخت بک لینک به نتایج اول گوگل برسید. پس مهمترین فاکتور این است که شما قبل از اینکه شروع به لینک سازی برای سایت تان کنید با توجه به نیاز مخاطبان و کاربران تان محتوای با کیفیت و حرفه ای تولید کنید.

 

شاید فکر کنید که تولید محتوا کار بسیار سخت و دشواری است و اگر بخواهید محتوای با کیفیتی برای سایتتان تولید کنید حتماً باید در اطلاعات زیادی داشته باشید. در صورتی که اصلا اینطور نیست و شما بدون اینکه مهارت و تخصص خاصی داشته باشید با جمع‌آوری اطلاعات میتوانید محتوای با کیفیت برای سایتتان تولید کنید. منابع زیادی برای تولید محتوا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و کاملترین و جامعترین محتوا برای سایتتان بنویسید.

برای اینکه شما بتوانید با ساخت بک لینک در کلمات کلیدی مد نظرتان به رتبه اول گوگل برسید باید محتوای تان نسبت به رقبایتان کامل تر و جامع تر باشد و باید بک لینک هایی که می سازید با کیفیت تر از بک لینک های رقیبانتان باشد.

 

پس قبل از اینکه شروع به ساخت بک لینک کنید محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و یک محتوای کامل تر و جامع تر از رقبایتان تولید کنید.بعد از اینکه محتوای کامل‌تر و جامع‌تر از رقیبانتان تولید کردید و روی سایت تان منتشر کردید حالا باید بک لینک رقیبانتان را کامل بررسی کنید. البته برای ساخت بک لینک در ادامه فاکتورهای را به شما خواهم گفت که خودتان می‌توانید بک لینک های با کیفیتی برای سایتتان بسازید. اگر میخواهید مبحث تولید محتوا را کامل یاد بگیرید پیشنهاد میکنم مقاله زیر را مطالعه کنید.

روش های ساخت بک لینک رایگان

روش های ساخت بک لینک

روش های زیادی برای ساخت و دریافت بک لینک وجود دارد. کلا مبحث ساخت بک لینک به سه دسته کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه تقسیم بندی می شود که در ادامه به صورت کامل به شما توضیح خواهیم داد.

 

در روش دریافت بک لینک به روش کلاه سفید، دیگران به صورت کاملاً طبیعی به سایت شما لینک میدهند. لینک هایی که از از این روش به دست می آورید بسیار بک لینک های با کیفیتی هستند. اما به دلیل اینکه در کشور ما افراد بسیار کمی به هم لینک می دهند ما مجبوریم از روش کلاه خاکستری برای ساخت بک لینک استفاده کنیم. اما برای اینکه بتوانید از روش کلاه سفید استفاده کنید باید حتماً محتوای با کیفیت و حرفه‌ای روی سایتتان تولید کنید. در کل تمام محتوا هایتان باید با کیفیت باشد.

 

باید محتوای سایت تان باکیفیت باشد باید سایت تان دارای اعتبار بالایی باشد تا دیگران به شما لینک بدهند. اگر سایت تان اعتبار پایینی داشته باشد هرگز کسی به شما لینک نمیدهد. برای همین توصیه می کنم برای ساخت بک لینک به دنبال روش لینک سازی کلاه سفید نباشید.

در روش ساخت بک لینک به روش کلاه خاکستری، شما به صورت کاملاً طبیعی با توجه به قوانین گوگل شروع به ساخت بک لینک میکنید. در ادامه به صورت کامل تمام فاکتورهای طبیعی بودن برای لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

در روش لینک سازی کلاه سیاه، شما از روش های کلاه سیاه و غیر قانونی برای ساخت بک لینک استفاده می کنید. ممکن است از این روش های که استفاده می کنید گوگل متوجه شود که شما خودتان در حال ساخت بک لینک برای سایت تان هستید. در بهترین حالت ممکن اگر از این روش استفاده کنید ممکن است جایگاه تان را از دست بدهید. و در بدترین حالت ممکن ممکن است گوگل سایت تان را در کلمه کلیدی که برایش از روش لینک سازی کلاه سیاه بک لینک ساختید سایت تان را پنالتی کند و از نتایج گوگل حذف کند. به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه از این روش برای دریافت و ساخت بک لینک استفاده کنید. یکی از روش‌های کلاه سیاه برای ساخت بک لینک استفاده از روش PBN کلاه سیاه است.

فاکتورهای مهم در ساخت بک لینک چیست؟

فاکتورهای مهم در ساخت بک لینک

برای اینکه بتوانید بک لینک های با کیفیت بسازید باید یک سری فاکتورها و اصول مهم در ساخت بک لینک را رعایت کنید. در این قسمت می خواهم شما را با مهمترین نکات در هنگام ساخت بک لینک با کیفیت آشنا کنم. از شما می‌خواهم که در هنگام لینک سازی برای سایتتان تمام این نکاتی که در این بخش را به شما آموزش خواهم داد را کامل رعایت کنید.

 

۱. محتوای با کیفیت برای سایتتان تولید کنید، مبحث تولید محتوای با کیفیت یک مبحث بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است برای همین چندین بار تاکید کردم که حتماً محتوایی که تولید میکنید باید محتوای با کیفیت باشد. برای تولید محتوا پیشنهاد می‌کنم این نکاتی که به شما می‌گویم را کامل رعایت کنید. سعی کنید محتوای که تولید می کنید کامل تر از رقبا باشد برای همین قبل از تولید محتوا محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و ببینید که در مورد چه موضوعاتی صحبت کردند. از تصاویر و ویدیو در محتوای تان استفاده کنید. حتماً به منابع معتبر لینک بدهید، منظور از لینک دادن به منابع معتبر این است که شما به سایت هایی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید. سعی کنید به مقالات و مطالب دیگر سایت تان اشاره کنید تا دیگران با خواندن مقاله تان وارد بقیه مطالب سایت تان شوند. مبحث لینک سازی داخلی را کامل رعایت کنید و سعی نکنید در محتوا های تان به مقالات زیادی لینک بدهید.

 

۲. قبل از اینکه شروع به ساخت بک لینک کنید حتماً تمام اصول سئو داخلی یا on page seo را کامل رعایت کنید. منظور از سئو داخلی به مجموعه کارهایی که باید داخل سایت تان رعایت کنید تا سایت تان برای گوگل بهینه سازی شود را سئو داخلی می گویند. مثل تولید محتوای سئو شده، بهینه سازی دسته ها، بهینه سازی سرعت سایت، بهینه سازی کدهای قالب سایت، بهینه سازی صفحه اول و منوها، استفاده از هاست با کیفیت، رعایت اصول لینک سازی داخلی، لینک دادن به منابع و لینک خارجی و…

 

۳. فقط به یک روش برای سایتتان لینک نسازید. یکی از اشتباهات رایج بسیاری از افراد در ساخت بک لینک این است که فقط از یک روش برای سایتشان لینک می سازند به عنوان مثال فقط در وبلاگ ها شروع به لینک سازی می کنند و از روش‌های دیگر مثل لینک سازی در کامنت یا لینک سازی پروفایلی استفاده نمی کنند. وقتی شما فقط از یک روش برای سایتتان لینک می سازید این کار باعث می شود که گوگل متوجه شود خود شما در حال ساخت بک لینک برای سایت تان هستید. علاوه بر اینکه شما می توانید در وبلاگ ها لینک سازی کنید باید در سایت های پروفایلی که لینک سایتتان را در پروفایل کاربری تان قرار می دهید و یا در سایت‌ هایی که با ارسال کامنت به شما اجازه درج لینک میدهند استفاده کنید. می توانید علاوه بر این در انجمن ها فعالیت کنید و به سایت تان لینک بدهید.

 

۴. فقط برای یک صفحه شروع به لینک سازی نکنید. یکی دیگر از اشتباهات رایج در ساخت بک لینک این است که بسیاری از افراد فقط برای یک صفحه شروع به لینک سازی میکنند و برای بقیه صفحات سایتشان لینک نمی سازند این کار باعث می شود که گوگل متوجه شود شما خودتان در حال لینک سازی هستید و اثر لینک هایی که می سازید کم شود یا از نتایج گوگل حذفتان میکند.

 

۵. فقط به کلمه کلیدی اصلی تان لینک ندهید. استفاده از انکر تکست های مختلف باعث می شود که روند لینک سازی شما طبیعی جلوه کند و شما لینک های طبیعی و با کیفیتی در سایت تان میسازید. منظور از انکرتکست کلمات لینک داری است که کاربر با کلیک کردن بر روی آن ها وارد یک صفحه دیگر می شوند. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی اصلی من ” کسب درآمد اینترنتی” است هرگز نباید فقط به این کلمه به صفحه مد نظر من اینکه بدهم. شما می توانید از کلمات هم خانواده، نام برند، یکسری کلمات عمومی مثل( اینجا کلیک کنید، ادامه مطلب و…) و… استفاده کنید.

 

۶. فقط برای سایتتان لینکهای فالو نسازید. یکی دیگر از اشتباهات بسیار بزرگ در هنگام لینک سازی این است که بسیاری از افراد فقط در سایت هایی که لینک فالو به سایت شان می دهند لینک سایت شما قرار می دهد این کار باعث می‌شود که روند لیگ سازی شما غیر طبیعی جلوه کند. برای همین شما علاوه بر ساخت لینک های فالو باید لینک نوفالو هم بسازید.

 

۷. فقط در سایت هایی که اعتبار بالایی دارند به سایت تان و لینک ندهید. شما هم باید در سایت هایی که اعتبار بالایی دارند و هم اعتبار پایین دارند به سایت دانلود بدهید تا روند لینک سازی تان طبیعی باشد.

 

۸. در سایت هایی که spam score بالایی دارند به سایتتان لینک ندهید این کار باعث می‌شود که شما نه تنها با ساخت بک لینک رتبه سایت تان بهبود پیدا نکند بلکه تاثیر منفی روی سایت تان می گذارد. برای همین قبل از اینکه در سایت شروع به ساخت بک لینک کنید با استفاده از ابزار mozbar که کاملا رایگان است میزان اسپم بودن یک سایت را بررسی کنید.

 

۹. در یک زمان مشخصی لینک برای سایت تان نسازید. به عنوان مثال هر شب ساعت ۱۰ شب شروع لینک سازی برای سایتتان کنید.

با رعایت کردن این نکات میتوانید بک لینک های کاملاً طبیعی برای سایتتان بسازید. به این نکته توجه کنید برای این که بک لینک های با کیفیت برای سایت تان بسازید نباید گوگل متوجه شود که شما خودتان برای سایتتان لینک می سازید. برای همین شما باید کاملاً طبیعی عمل کنید.

 

آموزش تصویری ساخت بک لینک رایگان

در این قسمت می خواهیم به شما قدم به قدم نحوه ساخت بک لینک را به صورت ویدیو و فیلم آموزش بدهیم. با توجه به اینکه بسیاری از افراد فکر می‌کنند ساخت بک لینک کار بسیار سخت و دشواری است می خواهم شما را به صورت تصویری با ساخت چندین بک لینک با کیفیت و حرفه ای آشنا کنم. با توجه به روش هایی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد می توانید بک لینک های با کیفیتی برای سایتتان بسازید.

آموزش تصویری ساخت بک لینک EDU رایگان

  • ساخت بک لینک در این سایت کاملا رایگان و با هر ایمیل میتونید یک اکانت بسازید و به سایتتون لینک بدید.
  • اعتبار این سایت ، DA:64 و PA:44 است.
  • از این سایت هم میتوانید بک لینک فالوو دریافت کنید و هم بک لینک نو فالو
  • نهایتا ۳ بار به سایت خودتان لینک بدهید.
  • برای گرفتن بک لینک از این سایت EDU حتما ویدیوی بالا را تا انتها ببینید.

 

آموزش تصویری ساخت بک لینک با آتوریتی بالا در سایت SPLASH

 

  • ساخت و ایجاد بک لینک در این سایت کاملا رایگان بوده و به صورت نامحدود میتوانید در این سایت برای سایتتان لینک سازی کنید.
  • اعتبار این سایت ،  DA:84 و PA:61 است.
  • از این سایت میتوانید بک لینک کاملا فالو دریافت کنید.
  • برای اینکه قدرت بک لینک هایتان افزایش پیدا کند سعی کنید محتوا غیر کپی داخل این سایت تولید کنید
  • سعی کنید نهایتا ۳ لینک از این سایت دریافت کنید
  • برای دریافت بک لینک از این سایت حتما ویدیو بالا را کامل ببینید.

آموزش عملی ساخت بک لینک دائمی با آتوریتی بسیار بالا

 

  • در این فیلم آموزش بک لینک سازی در یک سایت ساز خارجی که اعتبار بسیار بالایی دارد شروع به دریافت بک لینک میکنیم.
  • اعتبار این سایت، DA:91 و PA:75 است.
  • شما از این سایت میتوانید بک لینک فالوو و با کیفیت استفاده کنید.
  • برای اینکه قدرت بک لینک هایی که میسازید را بیشتر کنید پیشنهاد میکنیم محتوای غیر کپی در این سایت ساز منتشر کنید و به سایتتان لینک بدهید.
  • سعس کنید نهایتا ۳ لینک به سایتتان بدهید.
  • تمام فاکتورهای لینک سازی طبیعی را کامل رعایت کنید.
  • برای دریافت بک لینک با کیفیت حتما این ویدیو را تا انتها ببینید.

 

آموزش ساخت بک لینک در سایت mozilla

 

  • در این سایت روش لینک سازی در سایت پروفایل را به شما آموزش دادیم.
  • برای دریافت بک لینک از سایت mozilla وارد این url  میشوید https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/users/register
  • شما از این سایت یک بک لینک پروفایلی ۱۰۰% فالو دریافت می‌کنید.
  • اعتبار این سایت ، DA:97 و  PA:63 است.
  • شما از این سایت فقط ۱ بک لینک می‌توانید دریافت کنید.
  • برای دریافت بک لینک از این سایت حتما ویدیو بالا را ببینید.

آموزش دریافت بک لینک از سایت medium

  • سایت medium یک سایت اشتراک محتوای باکیفیت است.
  • برای دریافت بک لینک از این سایت باید وارد این url شوید https://medium.com/
  • اعتبار این سایت ، DA:96 و PA:81 است.
  • بک لینکی که در این سایت میسازید بک لینک نوفالو می‌باشد.
  • قدرت بک لینک هایی که میسازید بسیار بالا است.
  • برای دریافت بک لینک از سایت MEDIUM حتما ویدیو بالا را ببینید.

 

آموزش دریافت بک لینک باکیفت از سایت SCOOP

  • سایت SCOOP یک سایت خارجی با کیفیت برای دریافت بک لینک است
  • برای ایجاد بک لینک در سایت scoop  باید وارد این url شوید http://scoop.it/
  • اعتبار این سایت DA:93 و PA:81 است.
  • شما در قالب ایجاد تاپیک میتوانید در این سایت بک لینک با انکرتکست URL بسازید
  • بک لینکی که از این سایت دریافت می‌کنید بک لینک نوفالو است.
  • برای دریافت بک لینک از سایت SCOOP حتما ویدیو بالا را ببینید.

آموزش بک لینک گرفتن از سایت telegra.ph

  • سایت telegra.ph یک سایت خارجی برای دریافت بک لینک فالو است.
  • برای دریافت بک لینک از این سایت کافیست که وارد این لینک شوید https://telegra.ph/
  • اعتبار این سایت بسیار بالا است و مناسب لینک سازی pbn است.
  • اعتبار این سایت DA:89  و PA:67 است.
  • در قالب ارسال مقاله میتوانید در این سایت به سایت خودتان و کلمه کلیدی مد نظرتان لینک بدهید.
  • لینکی که در این سایت میسازید لینک ۱۰۰ درصد فالو است.
  • برای دریافت بک لینک در سایت telegraph حتما این ویدیو را تا انتها مشاهده کنید و تمام اصولی را که در ویدیو به شما آموزش خواهیم داد را رعایت کنید.

 

آموزش بک لینک گرفتن از سایت bloglovin

  • سایت bloglovin یک سایت وبلاگی با اتوریتی بسیار بالا برای ساخت بک لینک باکیفیت است.
  • برای گرفتن بک لینک از این سایت وارد این لینک شوید /https://www.bloglovin.com/
  • این سایت برای لینک سازی دارای اعتبار بسیار بالایی است و مناسب لینک سازی به روش PBN است.
  • اعتبار این سایت DA:93  و PA:75 است.
  • در قالب ارسال پست میتوانید در این سایت به سایت خودتان لینک بدهید.
  • لینکی که از این سایت دریافت میکنید لینک کاملا فالو است.
  • برای ساخت بک لینک باکیفیت در این سایت حتما ویدیوی بالا را ببینید و طبق اصولی که گفته شده است به سایتتان لینک بدهید.

آموزش گرفتن بک لینک از سایت ساز site123

  • سایت site123 یک سایت ساز خارجی با آتوریتی بسیار بالا است .
  • برای دریافت بک لینک رایگان از این سایت باید وارد این لینک شوید و ثبت نام کنید : https://www.site123.com/
  • با ثبت نام در این سایت و ساخت یک صفحه میتوانید بک لینک کاملا فالوو از این سایت دریافت کنید.
  • اعتبار این سایت DA:87 و PA:37 میباشد.
  • بک لینکی که از این سایت دریافت میکنید ۱۰۰ درصد فالوو است.
  • برای گرفتن بک لینک از این سایت حتما ویدیو بالا را مشاهده کنید.

ساخت بک لینک پروفایلی در سایت wikidot

  • بک لینک پروفایلی یکی از روش های لینک سازی است.
  • در ویدیو بالا نحوه دریافت بک لینک پروفایلی از یک سایت با آتوریتی بسیار بالا را به شما آموزش دادیم.
  • برای ساخت و دریافت بک لینک از سایت wikidot کافیست وارد این url شوید و ثبت نام کنید  http://www.wikidot.com/
  • بعد از اینکه در این سایت ثبت نام کردید  کافیست ایمیلتان را تایید کنید و به قسمت تنظیمات پروفایل خود بروید و در قسمت website آدرس سایتتان را وارد کنید.
  • اعتبار این سایت DA: 83 و PA: 87 میباشد.
  • بک لینکی که از این سایت دریافت میکنید کاملا فالوو است.
  • برای ایجاد بک لینک در این سایت حتما ویدیو بالا را ببینید

آموزش بک لینک گرفتن از سایت لینکدین

  • سایت linkdin اعتبار بسیار بالایی برای دریافت بک لینک دارد.
  • برای گرفتن بک لینک از سایت لینکدین وارد آدرس https://www.linkedin.com/ شوید.
  • اگر حساب کاربری ندارید یک حساب ایجاد کنید.
  • در ویدیو بالا به صورت کاملا عملی به شما آموزش دادیم چطور از سایت لینکدین بک لینک بگیرید.
  • اعتبار این سایت DA:99 و PA:80 است.
  • بک لینکی که از این سایت دریافت می کنید بک لینک nofollow است.
  • برای ایجاد بک لینک در سایت لینکدین ویدیو بالا را حتما ببینید.

آموزش ساخت بک لینک در سایت ویرگول (virgool)

  • سایت ویرگول یک سایت بازنشر محتوای ایرانی است.
  • شما در قالب ارسال پست میتوانید از این سایت بک لینک دریافت کنید.
  • برای ساخت بک لینک در سایت ویرگول وارد این آدرس https://virgool.io/ شوید.
  • در اولین مرحله باید ثبت نام کنید.
  • بعد از ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوید و طبق ویدیو بالا شروع به ساخت بک لینک برای سایتتان کنید.
  • اعتبار این سایت DA:44 و PA:49 است.
  • بک لینکی که از این سایت دریافت می کنید بک لینک nofollow است
  • برای بک لینک گرفتن از سایت ویرگول حتما ویدیو بالا را ببینید.

آموزش دریافت بک لینک از سایت reddit

  • شما در قالب قرار دادن لینک سایت و انتشار محتوا میتوانید از سایت ردیت بک لینک های کاملا باکیفیت دریافت کنید.
  • برای ساخت بک لینک در سایت ردیت طبق ویدیو بالا وارد سایت reddit شوید و ثبت نام کنید.
  • بک لینکی که از سایت reddit دریافت می کنید کاملا nofollow است.
  • اعتبار این سایت DA:91 و PA:90 است.
  • برای گرفتن بک لینک در سایت reddit حتما ۲ ویدیو بالا را ببینید.

 

چگونه بک لینک EDU بسازیم؟

همانطور که میدانید دامنه های edu اعبار بسیار زیادی برای گوگل دارند. سایت های EDU میتوانند تاثیرات بسیار مثبتی برروی سئو سایت شما بگذارند، برای همین برای افرادی که قصد بک لینک گرفتن از سایت های edu را دارند در این قسمت به مرور زمان در سایت های edu شروع به لینک سازی خواهیم کرد و تمام ویدیوهای آموزش بک لینک گرفتن از سایت های edu را برای شما در این بخش قرار خواهیم داد. پس اگر قصد بک لینک گرفتن از سایت های edu  را دارید این مقاله را مطالعه کنید و طبق اصولی که به شما آموزش خواهیم داد برای سایتتان شروع به لینک سازی کنید. مطمئن باشید اگر اصولی برای سایتتان بک لینک بسازید میتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید.

آموزش بک لینک گرفتن از سایت cornell.edu

  • لینک های edu اعتبار بسیار بالایی برای لینک سازی دارند.
  • سایت cornell.edu یک سایت دانشگاهی برای ساخت بک لینک پروفایلی است.
  • برای اینکه در این سایت لینک بسازید باید وارد این url بشوید /http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/
  • بعد از اینکه وارد لینک بالا شدید کافیست که ثبت نام کنید و طبق ویدیو بالا به سایت خودتان لینک بدهید.
  • اعتبار این سایت DA:93 و  PA:58 است.
  • لینکی که در این سایت میسازید لینک نوفالو  است.
  • برای ساخت بک لینک EDU در این سایت حتما ویدیو بالا را ببینید.

 

آموزش بک لینک گرفتن از سایت maine.edu

  • بک لینک های edu اعتبار بالایی دارند.
  • با ثبت نام در این سایت میتوانید بک لینک پروفایلی باکیفیتی از این سایت دریافت کنید.
  • برای ثبت نام وارد این آدرس اینترنتی http://gitlab.asap.um.maine.edu/ شوید و طبق ویدیو ثبت نام کنید.
  • بعد از ثبت نام با ورود به قسمت ویرایش پروفایل میتوانید به سایت خود لینک بدهید.
  • اعتبار این سایت DA:69 و PA:36 است.
  • بک لینکی که ار این سایت دریافت میکنید کاملا nofollow است.
  • برای ایجاد بک لینک در این سایت حتما ویدیو بالا را ببینید.

مخفی کردن بک لینک های سایت

خیلی از افراد این سوال را از من میپرسند که چطور میتوانیم بک لینک های سایتمان را از دید رقبا مخفی کنیم. برای اینکه بک لینک های سایتتان را از دید رقبا مخفی کنید کافیست وارد هاست خود شوید و در فایل robots.txt کد زیر را قرار بدهید. با قرار دادن کد زیر در بخش robots.txt شما دسترسی های ربات هایی که بک لینک سایت شما را بررسی میکنند را میبندید.

 

User-agent: AhrefsBot
Disallow: /

User-agent: Alexibot
Disallow: /

User-agent: MJ12bot
Disallow: /

User-agent: SurveyBot
Disallow: /

User-agent: Xenu's
Disallow: /

User-agent: Xenu's Link Sleuth 1.1c
Disallow: /

User-agent: rogerbot
Disallow:/

چطور بک لینک های باکیفیت تر از رقبا بسازیم؟

برای اینکه بتوانید بک لینک های بسیار باکبفیتی تری نسبت به رقبا بسازید، باید در اولین قدم ببینید که رقیبان تان در چه سایت هایی شروع به لینک سازی کردند. شما با استفاده از ابزارهایی مثل moz، ahrefs و… میتوانید بک لینک رقیبانتان را کامل مشاهده کنید. البته سعی میکنم کار با این ابزارها را به صورت کاملا ویدیو در ادامه به شما بدهم.

بعد از اینکه بک لینک رقیبان خود را بررسی کردید کافیست در سایت هایی که لینک ساخته اند شما هم شروع به لینک سازی کنید. بعد از اینکه شروع به لینک سازی کردید، برای افزایش قدرت لینک هایی که ساختید، برای بک لینک هایی که ساختید شروع به لینک سازی کنید. این کار باعث میشود قدرت بک لینک هایتان به مرورزمان افزایش پیدا کند.

به عنوان مثال من در سایت telegraph یک محتوا اصولی منتشر میکنم و به سایت خودم لینک میدهم، سپس شروع میکنم برای همان صفحه داخل تمام سایت های وبلاگی لینک میسازم. شما با استفاده از این کار میتوانید بک لینک های بسیار باکیفیت تری نسبت به رقبای خود بسازید. البته باید حواستان به google باشد تا متوجه نشود چون این روش ممکن است خیلی خطرناک باشد. البته در دوره اسرار لینک بیلدینگ حرفه ای کامل به شما این مدل روش لینک سازی را آموزش دادیم.

چرا باید به فکر ساخت بک لینک باشیم؟

ساخت بک لینک یکی از تکنیک های سئو خارجی یا off page seo است. به این نکته توجه کنید فقط با تولید محتوای باکیفیت نمیتوانید سایتتان را به نتایج اول گوگل برسانید. پس اصلا به این فکر نکنید که بدون ساخت بک لینک میتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید. اگر صاحب سایت هستید و میخواهید بک لینک های باکیفیتی بسازید این مقاله آموزش ساخت بک لینک میتواند کمک بزرگی به شما کند. اگر نمیدانید که چطور میتوانید بک لینک بسازید توصیه میکنم تمام فیلم های قرار داده شده در این مقاله را مشاهده کنید تا با روش های ساخت بک لینک به صورت کامل آشنا شوید.

اهمیت بک لینک در سئو سایت

بک لینک در سئو سایت اهمیت بالایی دارد! اما نکته خیلی مهمی که باید بدانید این است که بک لینک همین قدر که میتواند تاثیر بسیار منفی و مخربی روی سئو سایت شما بگذارد.

برای همین باید خیلی اصولی برای سایت تان شروع به لینک سازی کنید. با توجه به الگوریتم های جدید گوگل، گوگل خیلی راحت میتواند تشخیص بدهد که روند لینک سازی سایت تان طبیعی است یا نه!

برای همین اگر بخواهید بهترین نتیجه از لینک سازی را بگیرید باید بک لینک طبیعی برای سایت تان بسازید. خیلی از افراد هر چقدر برای سایت شان شروع به لینک سازی میکنند متیجه ای که میخواهند را نمیگیرند و مهمترین دلیلش این است که اصول لینک سازی طبیعی را نمی دانند.

جمع بندی

بک لینک (backlink) یکی از فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی سایت است. شما با ساخت بک لینک به تنهایی نمی توانید در نتایج اول گوگل دیده شوید و رتبه سایت تان را بهبود بدهید. برای این که بتوانید با استفاده از بک لینک هایی که برای سایتتان می‌سازید به نتایج اول گوگل برسید. حتماً باید محتوای با کیفیت تولید کنید. مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوای با کیفیت و ساخت بک لینک حرفه ای است. اگر بتوانید این دو فاکتور را کاملا اصولی در کنار هم اجرا کنید یعنی هم محتوای با کیفیت تولید کنید و هم بک لینک های با کیفیت بسازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *