اپلیکیشن و نرم افزار, علم و تکنولوژی

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

استفاده از دنیای مجازی به ویژه اینستاگرام بسیار زیاد شده است و برای آن که بتوانید در این فضای پر رقابت، به خوبی دیده شوید باید به نکات متعددی توجه کنید که یکی از مهم ترین های آن، زمان انتشار پست است.

این مورد بسیار مهم است و بدون آگاهی از آن، انتشار پست چندان اثر بخشی ندارد.

زمان پست گذاشتن در دیده شدن آن نقش بسیار موثری دارد و کاربرانی که قصد بازاریابی و کسب و کار در این شبکه مجازی را دارند، توجه به این نکته را باید در اولویت قرار دهند.

اگر در این باره اطلاعات کاملی ندارید، نگران نباشید زیرا در ادامه شما را به طور کامل با بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

 

نکات مهم پست گذاشتن در اینستاگرام

قبل از آن که زمان های پست گذاشتن در اینستاگرام را به طور کامل برای شما عزیزان ذکر کنیم، بهتر است مواردی که برای انتشار و اشتراک گذاری پست در اینستاگرام مهم هستند را بشناسید. این موارد در زیر به طور کامل شرح داده شده اند.

 

  1. زمان آزاد فالوورها و دنبال کنندگان خود را در نظر بگیرید.

این مورد برای ارسال و اشتراک گذاری پست در اینستاگرام بسیار مهم است زیرا با دانستن حدودی زمان آزاد آن ها، می توانید بهترین موقع را برای فعالیت در اینستاگرام انتخاب کنید.

به عنوان مثال افراد شاغل در ساعت های به خصوصی به چک کردن اینستاگرام خود می پردازند که باید در همین زمان ها پست های خود را به اشترارک بگذارید.

 

  1. موضوع پست و محتوای کلی پیج اینستاگرام شما از اهمیت برخودار است.

محتواهایی که در پست های خود به اشتراک می گذارید، در زمان انتخاب و انتشار پست از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. این به آن معناست که سلیقه فالوورها برای دیدن پست و پیج شما در زمان های مختلف، متفاوت می باشد.

در زمان خستگی و یا سر کار بودن دیدن محتواهایی که آموزشی باشد، چندان برای کاربران جالب نیست و معمولا این گونه پست ها را در زمان های خستگی و پر مشغله بودن دنبال نخواهند کرد.

پس برای بالا بردن بازدید پیج و پست خود، این نکته را در نظر بگیرید و هر پست را در ساعت مخصوص به خود منتشر کنید.

 

  1. نظر کاربران را برای زمان انتشار پست ها جویا شوید.

یک راه ساده که سبب ایجاد تعامل بین شما و کاربران نیز می شود، راه اندازی نظرسنجی برای زمان انتشار پست هاست. این روش کمک می کند که بهترین زمان برای انتشار پست در پیج خود را به دست آورید.

این راه تا حدودی زمان دقیق تر را به شما خواهد گفت، پس از آن غافل نشوید.

بهترین و مناسب ترین زمان های اشتراک گذاری پست ها در اینستاگرام

حال که با فاکتورها و موارد مهم برای اشتراک گذاری پست در اینستاگرام آشنا شدید، اطلاعاتی که طی تحقیقات صورت گرفته توسط افراد مختلف در این زمینه به دست آمده است را در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم، این بازه های زمانی به صورت زیر می باشند.

  • در ساعات ۷ تا ۹ صبح

در این زمان بیشتر دانشجوها، دانش آموزان و افرادی که به سرکار می روند، اینستاگرام خود را چک می کنند و معمولا این کار را در اولویت قرار می دهند.

اگر فالوورهای شما از این دسته افراد هستند، با انتشار پست در این بازه زمانی می توانید بازدید پیج خود را بالا ببرید، اما اگر این چنین نیست ساعت های دیگری را انتخاب نمایید.

  • در ساعات ۱۱ تا ۲ ظهر

معمولا این ساعات افراد برای ناهار آماده می شوند و فرصتی را برای استراحت پیدا می کنند، پس فرصت خوبی است که پستتان را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید و از لایک و بازدید آن ها بهره مند شوید.

توصیه می کنیم از انتشار پست های ویدیویی در این زمان خودداری کنید زیرا ممکن است افراد خارج از منزل باشند و نتوانند محتواهایی ویدیویی را ببینند.

  • در ساعات ۵ تا ۷ عصر

این زمان بهترین فرصت برای پیج هایی است که مخاطبانشان شاغل هستند چرا که در این ساعات از روز، افراد محل کار خود را ترک می کنند و طبق آمارها، این زمان را به چک و بررسی کردن اینستاگرام می پردازند.

سعی کنید پست هایی که در این زمان منتشر می کنید، جذاب و سرگرم کننده باشد.

اگر پیچ شما دارای محتواهای طنز و کمدی است، این زمان را از دست ندهید و پست خود را منتشر سازید.

  • در ساعات ۹ تا ۱ بامداد

این زمان برای انتشار پست با هر محتوایی بهترین فرصت است زیرا کاربران معمولا در زمان استراحت خود قرار دارند که این امر سبب می شود، بیشترین بازدهی را داشته باشند و با صبر و حوصله، پست های ویدیویی و هر نوع پست دیگر را مشاهده کنند.

اگر پست های شما جذاب و گیرا باشد، می توانید بازدید پیج خود را در این ساعات بسیار بالا ببرید.

 

موارد مهم برای اشتراک گذاری پست در اینستاگرام

در قسمت قبل بهترین ساعات اشتراک گذاری پست در اینستاگرام ذکر شد که یک فاکتور مهم برای فعالیت در اینستاگرام می باشد. علاوه بر زمان پست کردن محتوا، رعایت مواردی می تواند در همراهی کاربران با پیج شما بسیار تاثیر گذار باشد، این موارد عبارتند از:

 

  • پست هایی که مناسبتی هستند، باید در همان زمان و همان تاریخ به اشتراک گذاشته شوند زیرا با گذر از زمان خود، دیگر جذابیتی برای کاربران ندارند.
  • در طول روز پست های زیادی را به اشتراک نگذارید، زیرا کاربر را خسته می کند.
  • محتواها و پست هایتان را آنقدر جذاب و زیبا بسازید که فالوورها و کاربران بی صبرانه منتظر پست شما باشند.

 

کلام پایانی

اینستاگرام محلی برای کسب و کار و به اشتراک گذاشتن احوالات شخصی است که کاربر می تواند بنا به سلیقه خود، پست هایی را در زمینه های مختلف به اشتراک بگذارد.

در انتشار و به اشتراک گذاشتن پست ها، زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همیشه به آن توجه شود تا پست منتشر شده، تعداد بازدیدهای بالایی را دریافت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *