دانستنی

بهترین سایت های فریلنسیگ خارجی کسب درآمد دلاری

فریلنسری در سایت های خارجی :

فریلنسر و فریلنسینگ یکی از مباحثی بود که درپست بررسی روش های کسب درآمد با طراحی سایت در مورد آن صحبت شد .با بالا رفتن نرخ دلار شاهد این موضوع هستیم که بسیاری ازمتخصصان طراحی سایت دنبال عملی کردن فرصتی هستند که برایشان فراهم شده یعنی فریلنسری در سایت های خارجی و کسب درآمد ارزی.

اما دغدغه ای که در بین این عزیزان به چشم می آید بر باد نرفتن حاصل دسترنجشان است.به دلیل شرایط و تحریم ها, هستند کسانی که به راحتی حاصل زحماتشان توسط بعضی از این وب سایت ها مسدود شده و نمی توانند آن را برداشت و تبدیل به تومان کنند.

البته فریلنسری در این وب سایت ها مشکلات و مزایای خودش را دارد که نمی خواهم در این پست درمورد آن صحبت کنم و سعی می کنم به صورت اختصاصی این موضوع رادر پستهایی کاملا مجزا  بررسی کنم.

در این پست در مورد بهترین وب سایت های فریلنسینگ خارجی در سال ۲۰۱۹ صحبت خواهم کرد فعالیت در این وب سایت ها می تواند تجربه شیرین درآمد دلاری را برای فریلنسرها به همراه داشته باشند پس با ما همراه باشیدتا بهترین وب سایت های فریلنسینگ خارجی , که با خیالی راحت می توانید درآنها فعالیت کنید را به شما معرفی کنم.

بهترین وب سایت های فریلنسینگ خارجی :

۱- Toptal :

این وب سایت یکی از بهترین وب سایت هایی است که می توانید به عنوان فریلنسر در آن فعالیت کنید.toptal یک شبکه فوق العاده و منحصر به فرد از توسعه دهندگان نرم افزاری فریلنسر(مستقل و آزاد کار) , طراحان , کارشناسان امور مالی , مدیران محصول و مدیران پروژه در دنیاست.

نکته جالب اینجاست که این وب سایت اشخاص حرفه ای را به عنوان فریلنسر می پذیرد و اگر شما را تایید نکند حتی از فیلتر اولیه ثبت نام عبور نخواهید کرد اما با تایید شدن پروفایل کاربری شما در این وب سایت می توانید با شبکه ای حرفه ای در سطح جهانی و مشتریان عالی تعامل داشته باشید و از منابع آن در تسریع رشد و حرفه ای تر شدنتان استفاده کنید.

این وب سایت تنها ۳ درصد از متقاضیان همکاری را می پذیرد و بسیار سخت گیرانه کیفیت کار برنامه نویسان را تایید می کند.

به شما توصیه می کنم که حتما به دنبال ساخت پروفایل کاربریتان در این وب سایت باشید.

۲- PEOPLE PER HOUR

این وب سایت برای طراحان سایت , متخصصان سئو  و مهندسان نرم افزار در هر سطح توانایی راه اندازی شده است.هدف این وب سایت ساماندهی ارتباطات و بهبود مدیریت مشاغل است.

فریلنسر می تواند ۱۵ پیشنهاد را به مشتریان به صورت رایگان ارسال کندبدون اینکه پرداختی به سایت داشته باشد.همچنین فارغ التحصیلان در رشته های ذکر شده می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشاغل ثبت شده در این وب سایت را بررسی کنند و رزومه خودشان را برای آگهی دهندگان جدید ارسال کنند.

ساخت پروفایل در این وب سایت برای کسانی که روی پروژه های وب متمرکز هستند بسیار می تواند مفید باشد و به شدت توصیه می شود که این وب سایت را بررسی و پروفایلتان را در آن ایجاد کنید.

نکته قابل تامل دریافت دستمزد به صورت ساعتی است که می تواند درآمد های بسیار عالی را برای شما به همراه داشته باشد. به عنوان مثال : یک متخصص وردپرس می تواند تا ساعتی ۵۰ یورو درآمد داشته باشد که این رقم فوق العاده است.

بزرگترین مشکل برای ما ایرانیها بلد نبودن یا مسلط نبودن روی زبان انگلیسی است که باید به آن توجهی ویژه کنید و این مشکل را مرتفع کنید.تا پروژه های بسیار پرسودی را  از این وب سایت دریافت کنید.

۳ –  UPWORK

این سایت دارای بیش از ۱.۵ میلیون مشتری است  و هر شخصی با هر تخصصی می تواند در کوتاه ترین زمان پروژه های متناسب با تخصص خود را پیدا کند. شما می توانید کار در این وب سایت را به صورت کوتاه مدت و یا دراز مدت پیدا کنید. به میزان فعالیتی که در این وبسایت دارید می توانید درآمد کسب کنید.

هر کسی که سطح مهارت یک متخصص را دارد می تواند  از طریق این پلتفرم به درآمد برسد. گستردگی بسیار زیاد این وبسایت در پروژه های دریافتی از مشتریانش  باعث شده که احتمال پیدا کردن کار توسط هر فردی از طریق این سایت امکان پذیر باشد. کار در این پلتفرم می‌تواند به صورت ساعتی و یا پروژه ای انجام شود.

 حتما پروفایلتان را در این وبسایت ایجاد کنید تا از فرصت‌های شغلی شگفت‌انگیزی که برایتان به وجود می آید شگفت زده شوید.

۴ –  SIMPLY HIRED

در این وب سایت متخصصان و فارغ التحصیلان قادر به پیداکردن کار هستند.این وب سایت برای کسانی که دنبال شغل دوم هستند بسیار ایدآل است.فریلنسر ها قادر به یافتن کار در بیش از ۲۴ کشور با ۱۲ زبان مختلف هستند.

نکته قابل توجه این است که این وب سایت تنوع بسیار بالایی برای یافتن شغل دارد و اینکه شما یک کارگر ساده هستید یا یک شخص متخصص برنامه نویس اصلا مهم نیست و می توانید به راحتی شغلتان را در این وب سایت پیدا کنید.

اگر به این وب سایت مراجعه کردید حتما از وبلاگ راهنمای آن استفاده کنید. البته این وب سایت یک فرم جستجوی بسیار قدرتمندمبتنی بر مکان هم دارد که می توانید از آن برای پیدا کردن سریع شغل مورد نطرتان استفاده کنید.

۵ –  IFREELANCE(فریلنسر)

این سایت یکی از دوست داشتنی ترین وب سایت های فریلنسینگ در دنیا به شمار می آید.در این وب سایت انواع مختلفی از کارگران اینترنتی مانند : ویراسداران , برنامه نویسان و نویسندگان را پیدا خواهید کرد.

نکته قابل توجه در مورد این پلتفرم این است که بر خلاف سایر پلتفرم ها که درصد های متفاوتی را از فریلنسر ها دریافت می کنند.این وب سایت ۱۰۰ درصد درآمد را به شخص فریلنسر باز می گرداند. این موضوع باعث محبوبیت بسیار بالای این وب سایت در بین فریلنسر ها شده است.

اگر تازه کار هستید حتما از این وب سایت برای دریافت پروژه هایتان استفاده کنید چرا که فعالیت در این وب سایت بسیار مطمئن و آسان است.

۶ –  COLLEGE RECRUITER

این پلتفرم برای دانشجویانی که به دنبال درآمد در زمان تحصیل هستند راه اندازی شده است.در این وب سایت دانشجویان و فارغ التحصیلان می توانند کارهای نیمه وقتی را درحوزه تحصیل خود پیدا کنند وتبدیل به یک فرد حرفه ای در زمینه تحصیلشان شوند.

در این وب سایت پیشنهادهای رنگارنگی برای دانشجویان وجود دارد اما نباید درخواست های نامتعارف توسط دانشجویان و یا تازه فارغ التحصیلان صورت گیرد.با رعایت این نکته می توانند به سرعت شغل مناسبی متناسب با رشته تحصیلی خودشان پیدا کنند.

نکته قابل تامل این است که بسیاری از دانشجویان خوش شانس و با تلاش هستند و می توانندحرفه ای درآمد زا برای آینده خود پیدا  کنند.

۷-  AQUENT

این وب سایت با هدف ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال راه اندازی شده و فرصت های بسیار جذابی برای متخصصان در این حوزه به صورت دورکاری و یا قراردادهای استخدام فراهم می کند.

فاکتوری که این وب سایت را از رقبایش متمایز می کند دوره های باکیفیت و رایگانی است که مهارت های بازاریابی دیجیتال را به صورت کاملا عملی برای فریلنسرها ارائه می دهد.

شما می توانید به راحتی با جستجوی کلمات کلیدتان فرصت های شغلی در منطقه خود را مشاهده کنید.

۸- THE CREATIVE GROUP

این وب سایت با هدف پیداکردن کارکنان خلاق و حرفه ای در زمینه های مختلفی مانند: هنر , بازاریابی , کپی رایت , عکاسی و طراحی گرافیک راه اندازی شده است.در این وب سایت فریلنسر می تواند موقعیت های شغلی تمام وقت را پیدا کرده و به راحتی استخدام شود.

این وب سایت بخش کوچکی از یک آژانس کاریابی بسیار قدرتمند به شمار می آید که بیشتر متخصصانی که به دنبال مهاجرت هستند در این وب سایت فعالیت می کنند تا موقعیت مناسب شغلیشان را با توجه به شرایط مهاجرتشان پیدا کنند.

 ۹ – CROWDED

این وب سایت با هدف حل مشکل عرضه و تقاضای بازار کار(تامین نیروی انسانی شرکت ها) راه اندازی شده و سعی می کند تا کارمندان و فریلنسرها را در یک نقطه کانونی گرد هم بیاورد.این موضوع برای فارغ التحصیلان بسیار مفید است زیرا می توانند به سرعت به موقعیت های شغلی زیادی دست پیدا کنندتنها کافیه که رزومه قدرتمندی برای خودشان بسازندتا در یک موقعیت مناسب استخدام شوند.

۱۰ –  FIVERR

در این وب سایت فریلنسر ها به صورت مناقصه ای عمل می کنند و رقابت بر سر پایین ترین قیمت انجام می شود.در این وب سایت روش کار به صورت سنتی انجام می شود به این صورت که فریلنسرها موقعیت شغلیشان را بر اساس  تخصصی که دارند درخواست می کنند نه بر اساس تقاضای شرکت ها .

نام این وب سایت از این ایده می آید که متخصصین پیشنهادشان را از ۵ دلار برای شروع پروژه هایشان می دهند البته این قیمت تنها نقطه شروع قیمت انجام پروزه هاست.

نتیجه گیری

این وب سایت ها می توانند برای رشد و ارتقاء فردی شما بسیار موئر باشند و علاوه برآن می توانید با یادگیری اصول درآمد های بسیار بالایی را با فعالیت در این وب سایت ها به دست آورید پس:

اگر به دنبال درآمد بالا از طراحی سایت هستید و می خواهید در تخصصتان رشدکنید پیشنهاد من به شما این است که پروفایلتان را در یکی از این وب سایت ها ساخته و شروع به فعالیت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *