دانستنی

جذب مشتری به بهترین روش و کمترین زمان

چکیده مطلب : در این مقاله میخواهم به شما تکنیک های جذب مشتری را اموزش بدهم . تکنیک هایی که میتواند خیلی فروش اینترنتی شما را افزایش بدهد و درامد اینترنتی شما را چندین و چند برابر کند . برای خواندن این مقاله همراه ما باشید.

 

جذب مشتری چیست؟

 

جذب مشتری به این معناست که با یک سری تکنیک های بسیار ساده بتوان فروش خود را چندین و چند برابر کرد . با تکنیک هایی که ما در این مقاله به شما اموزش میدهیم شما خیلی راحت میتوانید فروش خود را چندین و چند برابر کنید و مشتریان زیادی را برای خود جذب کنید . کلیه تکنیک های جذب مشتری به زبان بسیار ساده بیان شده که با رعایت کردن این تکنیک ها خیلی راحت میتوانید برای کسب و کار خود مشتری دائم و همیشگی  جذب کنید.

اصلا فرقی نمیکنه که کسب و کار شما اینترنتی باشد و یا حتی یک کسب و کار معمولی و یا سنتی , شما دوستان عزیز باید تکنیک های جذب مشتری را بشناسید و عملی کنید که مشتریان خود را افزایش بدهید .

جذب مشتری جدید برای کسب و کار هایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند یک بحث مهم میباشد هم در کسب و کار های اینترتی و هم در کسب و کار های سنتی . و بخش مهم در کسب و کار شما ان است که چگونه مشتریان دائم و همیشگی جذب کنید و در نتیجه فروش خود را چندین و چند برابر کنید .

در این مقاله برای انکه مشتری های زیادی جذب کنید و  در نهایت مخاطبان خود را به خریدار تبدیل کنید به شما ۱۰ نکته ی طلایی در این مقاله اموزش خواهم داد که کارساز ترین تکنیک های جذب مشتری میباشد .

پس اگر کسب و کار تان برای شما مهم است و میخواهید از ان بازدهی خوبی را بگیرید پس با ما همراه باشید .

 

بهترین راه برای جذب مشتری چیست ؟

در این مقاله ما شما را با بهترین روش ها و تکنیک های جذب مشتری اشنا میکنم  که در ادامه ما این روش ها را به صورت کامل به شما اموزش میدهیم .(این مقاله ۵ دقیقه از وقت شما را میگیرد ولی واقعا روی کسب و کار شما اگر کلیه تکنیک ها را پیاده سازی بکنید تاثیرات عالی میگذارد پس همراه ما باشید)

 

۱۳ تکنیک های طلایی برای جذب مشتری

 

۱_شناسایی دقیق بازدید کننده برای جذب مشتری :

یکی از مهم ترین نکته ای که باید برای جذب مشتری رعایت کنید ان است که مخاطبین خودتان را باید کامل بشناسید و به شیوه ی درست و مناسب باید شما راجب مخاطبان خود تحقیق کنید . باید به این نکته توجه کنید که محصول و یا خدماتی که شما ارائه میدهید مناسب چه افرادی میباشد و چقدر این مخاطبان در بازار هدف شما فراوان هستند شما باید یک برسی کامل راجب این موضوع برای جذب خود داشته باشید.

 

۲_شناسایی محل یافتن مخاطبین هدف :

برای جذب مشتری شما باید در تمام محل ها مانند شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام , تلگرام , فیسبوک , توییتر ,…) , بحث های گفت و گو ,  چتروم ها و انجمن ها و… فعالیت بکنید تا در تمام جاها مخاطبین خود را پیدا بکنید . اگر کسب و کار شما , کسب و کار اینترنتی میباشد برای انکه مشتریان خود را جذب کنید بیشتر باید در انجمن ها و شبکه های اجتماعی فعالیت بکنید . قطعا فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و انجمن ها نتیجه ی مطلوبی را به همراه دارد.

 

۳_برطرف کردن نیاز مشتری :

یکی دیگر از موارد مهم برای جذب مشتری ان است که که باید بفهمید که مخاطبان شما دقیقا چه چیزی را میخواهند . شما باید محصول و خدمات را برای انها ارائه بدهید . شما باید محصول و خدماتی را ارائه بدهید که اولا نیاز مخاطبین خود را به صورت کامل برطر بکنید و ثانین محصولی که شما برای مخاطبین و کاربران ارائه میکنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که مشتریان شما مایل باشند در صورت خرید ان مبلغی پرداخت کنند و هدف شما فقط نباید پول باشد بلکه هدف اصلی شما باید برطرف کردن نیاز مخاطبان شما باشد .

۴_راه حل مشکل مشتریان در جذب مشتری :

شما باید برای جذب مشتری و در نتیجه فروش بیتر و درامد زایی بالاتر باید اطلاعات کامل و ارزشمندی را از خدمات خود به مشتری ها بدهید به گونه ای که بتوانند به شما و خدمات شما و خدمات شما اعتماد کنند و خرید خود را قطعی و ۱۰۰ درصدی کنند  .

 

۵_ایجاد وبسایت برای کسب و کار خود :

 

یکی دیگر از نکات مهم برای جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر و درامد زایی بیشتر ان است که برای کسب و کار خود یک  وبسایت راه اندازی بکنید . داشتن یک وبسایت در کسب و کار خود الزامی و بسیار بسیار مهم میباشد . داشتن وبسایت قطعا باعث جذب مشتری و حتی فروش شما میشود .

با داشتن وبسایت برای کسب و کار خود به راحتی میتوانید بازدید کنندگان از کسب و کار خود را به شدت افزایش بدهید که این افزایش بازدید میتواند فروش شما را چندین برابر کند . پس اگر برای کسب و کار خود وبسایتی ندارید حتما همین حالا یک وبسایت برای خود راه اندازی بکنید .

 

۶_بروزرسانی پی در پی وبسایت :

یکی دیگر از نکات مهم برای جذب مشتری ان است که بعد از انکه شما وبسایت خود را راه اندازی کردید باید ان را مدام بروزرسانی بکنید . موتور های جست و جو وبسایت هایی را در صفحه ی اول قرار میدهند که مدام محتوای خود را اپدیت کنند .

شما باید از یک هاست و میزبان مناسب که دارای سرعت لود مناسب است استفاده بکنید که امکان بروزرسانی ساده و سریع را در مدیریت محتوا دارد استفاده بکنید . بروزرسانی محتوا یکی معیار های مناسب و مهم برای جذب مشتری و افزایش فروش میباشد .

اگر بازار هدف شما دارای رقیبان زیادی میباشد برای انکه شما از بین رقبا بیشتر دیده شوید باید مطالب و محتوای پیوسته که به صورت مدام اپدیت شود  استفاده بکنید .

 

۷_بالا بردن سایت خود در نتایج گوگل:

 

یکی دیگر از نکات مهم برای جذب مشتری و افزایش فروش شما , بهینه سازی سایت شما برای موتور های جست وجو گر میباشد . بهینه سازی سایت شما برای جذب مشتری خیلی خیلی مهم است .

شما باید وبسایت خود را برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی بکنید تا در نتایج اول گوگل به نمایش نشان داده شوید . بهتون بگم که یکی از راه های مهم و خیلی سریع برای جذب مشتری این روش است که سایت خود را برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی بکنید .

 

۸_ساخت وبلاگ حرفه ای برای جذب مشتری :

 

جذب مشتری 5

 

یکی دیگر از روش های جذب مشتری ان است که برای کسب و کار خود یک وبلاگ حرفه ای بسازید . شما باید علاوه بر داشتن سایت یک وبلاگ حرفه ای برای خود تهیه بکنید و مطالب خودتان را در ان منتشر بکنید این کار باعث رشد شما و جذب مشتری میشود . شما در وبلاگ خود مهارت ها و تخصص های خود را برای مخاطبان خود مینویسید .که این کار انتشار مطالب باعث میشود مخاطبان شما را پیداکنند . همین که مخاطبان شما  را پیدا کنند و با شما اشنا بشوند باعث افزایش فروش و جذب مشتری برای خدمات و کسب و کار شما میشود .

پس حتما برای جذب مشتری یک وبلاگ بسازید و مطالب خود را درون ان قرار بدهید .

 

۹_دادن یک پیشنهاد  جذاب و خوب به کاربران :

 

برای جذب مشتری و  افزایش فروش حتما به این نکته توجه کنید که بیشتر مخاطبان شما دوست دارند خرید کننده باشند اغلب پیشنهاد های تاثیر گذار باعث میشود که مشتری فکر کند که به خرید دعوت شده است نه اینکه فریب و گول حرف های فروشنده را بخورد . به  این نکته برای جذب مشتری توجه کنید که شما باید محصول و یا خدماتی را که ارائه میدهید باید دارای کیفیت بالا باشد . پس برای جذب مشتری به دنبال ان باشید که کاربران از شما خرید بکنند  . شما با یک پیشنهاد ویژه خیلی سریع میتوانید فروش خود را چندین و چند برابر بکنید .

 

۱۰_پشتیبانی دائم و هیشگی :

 

پشتیبانی دائم و همیشگی باعث جذب مشتری بیشتر برای شما میشود . شما برای محصول و خدمات خود مزایای استفاده از ان محصول و خدمات را ارائه بدهید تا کاربران خود با خیال راحت تری  ان محصول و خدمات شما را تهیه بکنند .حتما افرادی که از سایت شما خرید میکنند را به صورت به صورت دائم و همیشگی پشتیبان دهی بکنید . اگر کاربران و مخاطبان شما به مشکل خوردند حتما به انان کمک کنید و ان ها را همراهی بکنید تا مشکلات انها برطرف بشود به مخاطبین و کاربران خود چیز های رایگان و با ارزش ارائه بدهید که این کار فوق العاده در جذب مشتری تاثیر فراوانی میگذارد.

 

۱۱_مشارکت کاری برای جذب مشتری :

 

مشارکت کاری باعث جذب مشتری برای شما میشود .با کسب و کار هایی که در زمینه ی شما فعالیت میکنند حتما مشارکتی داشته باشید بخصوص اگر تجربه ی کاری انان از شما بیشتر باشد که این یک راه بسیار مناسب و موثر برای ان است که شما در کسب و کار خود رشد و پیشرفت بکنید و همین که باعث بزرگ شدن کسب و کار شما میشود که هرچه کسب و کار  شما بزرگ تر باشد باعث جذب مشتری بیشتری میشود .

۱۲_پیگیری مرتب مخاطبین خود:

برای جذب مشتری  باید شما به کاربران خود حس اطمینان و اعتماد بدهید تا مخاطبان شما مشتری های شما بشوند .شما دوستان عزیز برای انکه زحمت ها تلاش های مفید شما نتیجه ی بهتری به شما بدهد بهتر است که وضعیت وشتریان خود را به صورت دائم پیگیری بکنید . پیگیری کردن مخاطبین شما باعث جذب مشتری بیشتری میشود یعنی اگر کاربری دفعه ی اول از سایت شما خرید کرد مطمعن باشید که اگر حس اطمینان و اعتماد را در انها ایجاد بکنید باز هم از شما خرید میکنند .

شما اگر پیگیری کردن را فراموش بکنید بسیاری از افراد و کاربرانی که با تازگی به شما اشنا شده اند را از دست میدهید و تمام زحمات شما هدر میرود .پس برای جذب مشتری پیگیری کردن را به هیچ وجه فراموش نکنید.

۱۳_جذابیت خرید برای جذب مشتری :

۱۳ تکنیک برای جذب مشتری ان است که که خرید برای مشتری خود جذاب باشد . و برای انکه مشتریان خود نهایت لذت را ببرند لازم است که یکسری نکات را رعایت بکنید :

  1. ظاهر و امکانات سایت شما : پیشرفته بودن سایت شما و ظاهر سایت شما در جذب مشتری تاثیر فراوانی دارد . سایت هایی که ظاهر زیبا , چیدمان درست و ریسپانسیو بودن انها باعث جذب کاربران و در نهایت جذب مشتری شما میشود . پس برای وبسایت خود از قالب های حرفه ای استفاده بکنید که دارای رنگ بندی های مناسب هستند . هر چه وبسایت شما زیبا تر باشد یک حس اطمینان و اعتماد برای کاربران ایجاد میکنید که این باعث افزایش فروش و مخاطبان شما میشود .
  2. سرعت لود سایت : سرعت لود شدن سایت شما تاثیرات بسیار فراوانی بر فروش شما و جذب مشتریان شما میگذارد میگذارد . به همین دلیل بهتر است در انتخاب هاست خود از هاست های پرسرعت و میزبانی های پر سرعت استفاده بکنید .

دوستان در این مقاله کلیه تکنیک های جذب مشتری به صورت کامل و جامع گفته شد . با رعایت کردن این نکات قطعا تحول عظیمی را در کسب و کارتان صورت میگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *