دانستنی

روش های افزایش فالوور از ۱۰۰۰ تا ۱۰k با سایت هایپرفالو

افزایش فالوور اینستاگرام برای کسانی که پیج دارند و به فکر کسب درآمد بیشتر از این شبکه‌ اجتماعی هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع افزایش تعداد فالوورها یکی از دغدغه‌های بسیار مهم صاحبان مشاغل است. اینستاگرام بهترین جا برای رونق کسب و کار، بازاریابی، برندسازی و تبلیغات هدفمند است زیرا اکثر مردم در سراسر دنیا به حضور در اینستاگرام علاقه‌مند هستند و با مشاهده تبلیغات ممکن است به یکی از مشتریان ثابت تبدیل شوند. راه‌ و روش‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان و بالا بردن اعتبار یک پیج خرید فالوور اینستاگرام از سایت هایپر فالو می‌باشد. هایپر فالو یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است که نماد اعتماد الکترونیک نیز دارد‌. در این مقاله قصد داریم راجع به ۳ ترفند افزایش فالوور اینستاگرام در هایپرفالو بپردازیم.

خرید فالوور فیک اینستاگرام از هایپر فالو
یکی از ترفندهایی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود، خرید فالوور فیک اینستاگرام می‌باشد. خرید فالوور فیک فواید زیادی دارد و باعث افزایش اعتبار پیج شما خواهد شد. وقتی مخاطبان تعداد فالوورهای شما را مشاهده می‌کنند، بیشتر به خرید ترغیب می‌شوند و با اطمینان بیشتری با فالو کردن پیج شما را دنبال خواهند کرد. البته وقتی فالوور فیک خریداری می‌کنید، امکان ریزش ۲۰ درصدی آن‌ها وجود دارد. هرگز نباید فکر کنید که خرید فالوور فیک اینستاگرام هزینه است، بلکه باید بدانید که با این کار دست به یک سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و ارزان زده‌اید و با کمک آن در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد فالوورها، مشتری‌ها و درآمد شما از پیج اینستاگرام بیشتر می‌شود‌. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فالوورهای فیک چه ویژگی‌هایی دارند؟ به اکانت‌های بی‌هویتی که هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند و فقط برای فالو کردن صفحات یا فروش ایجاد شده‌اند، فالوور فیک گفته می‌شود.

خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی اینستاگرام از هایپر فالو
یکی از ترفندها و روش‌های بسیار مؤثر برای افزایش فالوور اینستاگرام که میزان ریزش فالوورها در آن بسیار کم است، خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی اینستاگرام می‌باشد. فالوورهای واقعی دارای نام و پروفایل هستند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. امکان تبدیل این افراد به مشتری‌ بسیار زیاد است. فالوورهای واقعی که از سایت هایپر فالو خریداری می‌کنید، پروفایل ایرانی دارند. خرید فالوور واقعی ایرانی به بیشتر دیده شدن پیج شما و رونق کسب و کارتان کمک خواهد کرد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که باید بین تعداد فالوورها با تعداد لایک‌ها تناسب وجود داشته باشد. اگر مشتری ببیند تعداد فالوورهای شما زیاد است اما پست‌ها لایک کمی دارند، به شما اعتماد نخواهد کرد.

یکی از مهمترین مزایای افزایش فالوور اینستاگرام این است که کسب و کار شما را بهتر و موفق‌تر از رقبا نشان می‌دهد. اکثر مردم برای خرید پیجی را که تعداد فالوورهای بیشتری دارد، انتخاب می‌کنند‌. به طور کلی جلب اعتماد مشتری، افزایش سرعت جذب فالوور، ریزش بسیار اندک فالوورها و صرف زمان بسیار کم برای جذب فالوور از مهمترین مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌باشند.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام از هایپرفالو
ترفند دیگری که در افزایش فالوور اینستاگرام نقش بسزایی دارد، خرید لایک اینستاگرام است. این کار فواید زیادی دارد و حس اعتماد را به کاربران القا می‌کند‌. همان طور که در بخش قبل نیز گفتیم، همواره باید بین تعداد فالوورها و تعداد لایک‌ها تناسب برقرار باشد تا به واقعی بودن فالوورهای پیج به کاربران اینستاگرام به اثبات برسد. به عنوان مثال وقتی تعداد فالوهای ۱۰۰۰۰ نفر باشد و در مقابل پست‌ها فقط حدود ۱۰۰ عدد لایک شده باشند، حس خوبی به مخاطبان دست نخواهد داد. سرویس خرید لایک در سایت هایپر فالو از ربات‌ها و کاربران ایرانی تشکیل شده که پست‌های شما را لایک می‌کنند.

در این سایت پنل دیگری به نام پنل مولتی لایک وجود دارد که مخصوص لایک‌های باکیفیت و واقعی ایرانی می‌باشد‌ البته میزان ریزش لایک‌ها در این روش نسبت به روش قبلی بیشتر است. در واقع در خرید مولتی لایک اینستاگرام به طور همزمان برای چند عدد از پست‌های پیج خود لایک می‌خرید. یکی از مهمترین مزایای خرید لایک از هایپر فالو این است که پست‌های شما به اکسپلور اینستاگرام وارد می‌شود‌. همه کاربران چند دقیقه از وقت خود را در اکسپلور می‌گذرانند. وقتی پست وارد اکسپلور می‌شود، امکان این که مخاطبان بیشتری آن را فالو کنند، زیاد است. بنابراین خرید لایک اینستاگرام ترفندی است که به افزایش فالوور اینستاگرام منجر خواهد شد و کسب و کار شما را رونق می‌بخشد.

برای دریافت خدمات اینستاگرام به سایت هایپر فالو مراجعه کنید!

شما می‌توانید برای خرید فیک اینستاگرام، خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام  با بهترین قیمت می‌توانید به سایت هایپر فالو با آدرس اینترنتی https://hyperfollow.ir/ مراجعه کنید. پس از ورود به این سایت می‌توانید با توجه به نیاز خود پنل مخصوص هر یک از خدمات را تهیه کنید. با وجود تعداد زیادی سایت که خدمات اینستاگرام ارائه می‌دهند، شاید بپرسید چرا هایپرفالو؟ بسیاری از این سایت‌ها ادعا می‌کنند که ارزان‌ترین و معتبرترین خدمات را دارند و بهترین سایت در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید فالوورهای واقعی، ایرانی، فالوور فیک و ارزان می‌باشند. اما در عمل نمی‌توانند به این ادعای خود جامه عمل بپوشانند. هایپرفالو یکی معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت‌های این حوزه است و با بیش از ۶ سال سابقه درخشان توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد و محبوبیت زیادی به دست آورد. صداقت با مشتری، سرعت ارسال خدمات در کمتر از ۷۲ ساعت، تضمینی بودن و بالا بودن کیفیت خدمات مهمترین وجه تمایز این سایت با سایر رقبایش می‌باشد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *