اخبار اقتصادی

لیست متفاوت ۳۹ فروشگاه اینترنتی برتر ایرانی در سال ۱۴۰۰

در این مطلب ۳۹ فروشگاه اینترنتی ایرانی را فهرست کرده ام و تلاش کردم که  بیشتر به فروشگاه های کوچکتر و کمتر شناخته بپردازم و شما را با آنها آشنا کنم.

هدف تهیه لیست فروشگاه های اینترنتی ایران، آشنایی شما با انواع فروشگاه های اینترنتی و البته یادآوری این موضوع است که قرار نیست همه فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا باشند.

توجه: تمامی فروشگاه های معرفی شده در زمان نوشتن این مطلب فعال بوده اند، اما در حال حاضر که این مطلب را می خوانید، ممکن است فعالیت برخی از آنها متوقف شده باشد. همچنین چینش فروشگاه‌ها کاملا اتفاقی هست و هیچ ارتباطی به برتری فروشگاهی بر دیگری ندارد چرا که هدف مطلب تنها آشنا شدن شما با فروشگاه ای معتبر ایرانی است.

توصیه می کنم به چگونگی انتخاب محصول این فروشگاه ها نیز دقت کنید، برخی از آنها که کوچکتر هستند روی محصولات و گروه خاصی از مشتریان متمرکز شده اند و در انتخاب محصول به خوبی عمل کرده اند. مطالعه مطالب زیر را توصیه می کنم.

۱-فروشگاه اینترنتی مه استایل

مه استایل یک فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش عطر و ادکلن مردانه و زنانه است به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه متعلق به آقای مهدی حاجی محمدی می باشد و به نظر می رسد که به صورت شخصی اداره می شود( البته دارای نماد است و خرید از آن جای نگرانی ندارد).

فروشگاه مه استایل

فروشگاه مه استایل اصالت تمامی کالاهای خود را تضمین کرده است، که اورجینال بودن عطر و ادکلن بسیار ارزشمند است. از دیگر خدمات جالب این فروشگاه، ارایه مشاوره در انتخاب رایحه است. برای آشنایی بیشتر با مه استایل از لینک زیر به فروشگاه وارد شوید.

۲-کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

۳- فروشگاه اینترنتی پلازا

فروشگاه پلازا به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است و در اولین قدم به سراغ کالای دیجیتال رفته و طبق توضیحاتی که در سایت ارایه شده است به زودی به سراغ گروه‌های کالایی دیگر نیز خواهند رفت. هرچند که به نظر نمی‌رسد به دنبال رقابت با دیجی‌کالا باشند اما گروه‌های کالایی که انتخاب کرده اند آنها را وارد رقابت با دیجی کالا خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی پلازا
فروشگاه پلازا دارای نماد اعتماد الکترونیک و امکان پرداخت در محل است و با اطمینان بیشتری می‌توانید از آن خرید کنید. خوب است بدانید که تمامی کالاهای فروشگاه اینترنتی پلازا با گارانتی عرضه می شوند و در صورت عدم رضایت، می‌توانید کالای خریداری شده از این فروشگاه آنلاین را پس از خرید، عودت دهید.
به گفته خودشان، ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و واردکنندگان ایرانی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که کالاهای عرضه شده در پلازا، نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی ارزان‌تر است. بنابراین برای خرید کالاهایی مثل پاوربانک، هدست، ماوس و کیبورد و لوازم جانبی موبایل، قبل از رفتن به بازار، سری به فروشگاه پلازا بزنید.
فروشگاه ماه بانو

۳- فروشگاه اینترنتی ماه بانو

فروشگاه ماه بانو در زمینه فروش لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، کولرگازی، ماشین لباس‌شویی و . . . نزدیک به ۳ سال است که فعالیت می‌کند. این فروشگاه اجناس خود را از طریق بانه و بندر گناوه تامین می‌کند و مدعی است که تمامی محصولات اورجینال هستند و هرگز مانند برخی از فروشگاه‌های بانه‌ای محصولات غیر اورجینال عرضه نمی‌کند.

فروشگاه ماه بانو

ماه بانو مدعی است که تنوع محصولاتشان خیلی فراتر از محصولات موجود در سایت و اگر محصولی در سایت موجود نبود می‌توانید با فروشگاه تماس گرفته و محصول مورد نظر را درخواست کنید.

۴- فروشگاه اینترنتی میوِری

میوری یک فروشگاه اینترنتی میوه و سایر اقلام خوراکی می‌باشد که البته تمرکز اصلی آن‌ها روی فروش اینترنتی میوه متمرکز است، هرچند اقلام متنوعی مانند خشکبار، کالاهای سوپرمارکتی و  . . .هم به فروش می‌رسانند.
 
 
فروشگاه میوری
این مجموعه سال‌ها در زمینه تولید، بسته بندی، نگهداری و صادرات میوه فعالیت داشته‌اند و امروز به پشتوانه این تجربه به سراغ بازار آنلاین آمده‌اند و تلاش دارند که محصولات با کیفیت را در بسته‌بندی هایی شکیل به مشتریان تحویل دهند.

۵- فروشگاه اینترنتی مبیت

مبیت یک فروشگاه تخصصی لوازم دیجیتال در ایران است که از سال ۹۵ محصولاتی مانند موبایل، لوازم خانگی برقی، کامپیوتر و لپتاپ و . . . را عرضه می‌کند.
این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک است و توسط شرکت آوا پرداز کیهان کریمان تاسیس شده است و کاملا قابل اعتماد است.
فروشگاه اینترنتی مبیت
اگر نگاهی به محصولات این فروشگاه داشته باشید، کاملا مشخص است که در حال حاضر تمرکز اصلی این مجموعه بر ارایه انواع گوشی هوشمند با قیمت‌هایی مقرون به صرفه است، در حقیقت گوشی‌های هوشمند از کالاهای اصلی این مجموعه هستند.

۶- فروشگاه اینترنتی خوگر

خوگر یک فروشگاه اینترنتی معمولی نیست. خوگر را می توان پلتفرمی دانست که عرضه کنندگان کالا و مصرف کنندگان کالا را در حوزه های دکوراسیون، مبلمان و معماری داخلی بهم متصل کرده است.

در فروشگاه اینترنتی خوگر شما می توانید کالاهای متفاوتی را در حوزه دکوراسیون، مبلمان و معماری داخلی از تولید کنندگان مختلف مشاهده، بررسی و در نهایت خریداری کنید.

بد نیست بدانید که فروشگاه خوگر، اخیرا امکان خرید قسطی با اقساط ۲۴ ماهه را نیز فراهم کرده است و با پرداخت یک سوم مبلغ فاکتور مابقی را می توانید در اقساط ۲۴ ماهه پرداخت کنید.

۷- فروشگاه اینترنتی روبان

روبان با این باور که بانوان زیبا هستند و باید از این زیبایی مراقبت کنند در سال ۱۳۹۴ و تحت عنوان شرکت رز تجارت روبان کار خود را آغاز کرد.

درست حدس زدید، فروشگاه اینترنتی روبان یک فروشگاه اینترنتی با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان است. اما اگر فکر می کنید که تنها یک فروشگاه اینترنتی است اشتباه می کنید.

فروشگاه اینترنتی روبان

روبان با جمعی از کارشناسان حوزه زیبایی تلاش کرده تا جایی برای دریافت مشاوره های حرفه ای باشد و به با انتشار مقالات تخصصی حوزه زیبایی به دنبال افزایش دانش مخاطبان است.

علاوه بر امکان دریافت مشاوره های حرفه ای، ضمانت اصل بودن کالا، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در محل از دیگر خدمات و مزیت های روبان هستند.

۸- فروشگاه اینترنتی لوناتو

لوناتو یک فروشگاه اینترنتی عینک و لنز است و مصمم است که در حوزه خود بهترین باشد. شاید بد نباشد که بدانید این فروشگاه از استارتاپ های چرخه سوم در شتابدهنده آواتک است که پس از پایان دوره شتابدهی موفق به جذب سرمایه و ادامه فعالیت شده است.

فروشگاه اینترنتی لوناتو

مهدی سامع و ندا رستمی این فروشگاه را به دلیل چالش هایی که در خرید لنز و عینک با آن ها مواجه شده بودند راه اندازی کرده و تصمیم به رفع یک خلع واقعی در بازار گرفتند.

تست عینک درب منزل؟

به عقیده من بزرگترین مزیت فروشگاه اینترنتی لوناتو امکان تست ۵ عینک در محل است، شما می توانید ۵ عینک مورد علاقه خود را برای تست انتخاب کنید و در منزل خود تحویل بگیرید. پس از تست عینکها، هرکدام را که خواستید انتخاب و مبلغ آن را به مامور ارسال پرداخت کنید و جالبتر اینکه می توانید هیچکدام را هم انتخاب نکنید. تست عینک رایگان است، دقیقا همانند یک فروشگاه عینک واقعی.

۹- فروشگاه اینترنتی چونک

چونک یک فروشگاه اینرنتی با محوریت فروش صنایع دستی، کادو و هدیه است که در سال ۱۳۹۳ راه اندازی شده است.

فروشگاه اینترنتی چونک

اهالی این فروشگاه معتقدند که هر کارگاه صنایع دستی محل اشتغال یک خانواده ایرانی است و ما در قبال این خانواده ها مسئولیت اجتماعی داریم و تلاش می کنیم که چونک بستر مناسبی برای عرضه آثار هنرمندان ایرانی باشد.

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه چونک از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید. ورود به صفحه چونک در کشینه کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود. در واقع اگر از طریق سایت کشینه از چونک خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود.

 

چونک همانند خیلی از فروشگاه های اینترنتی امکان پرداخت در محل، ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۱۰۰هزار تومان و همینطور ۷ روز ضمانت بازگشت کالا را فراهم کرده است، به گفته خودشان، در چونک می توانید دست سازه های ایرانی را با اطمینان از اصالت هنری خریداری کنید.

۱۰- فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی، یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان است که البته در زمینه بانوان به صورت تخصصی فعالیت می کند.

فروشگاه اینترنتی خانومی با شعار ” یک کلیک تا جذابیت” کار خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و یکی از رقبای  فروشگاه اینترنتی روبان است که پیشتر معرفی شد.

۱۱- فروشگاه اینترنتی ابزارمارت

ابزارمارت تنها یک فروشگاه اینترنتی ابزار آلات نیست، بلکه جایی برای دریافت مشاوره های فنی خرید ابزارآلات برای افراد حرفه ای یا علاقه مند به فنون مختلف است.

 

فروشگاه اینترنتی ابزارمارت
فروشگاه اینترنتی ابزارمارت

در ابزارمارت به ابزارهای مختلفی از جمله ابزارهای برقی و شارژی، ابزارهای دستی، ابزارهای بنزینی، ابزارهای ایمنی و . . .  دسترسی دارید و می توانید به بررسی و مقایسه آنها بپردازید و در صورت داشتن هرگونه سوال از مشاوره های فنی آنها استفاده کنید.

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه ابزارمارت از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید.

ورود به صفحه ابزارمارت در کشینه

کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود. در واقع اگر از طریق سایت کشینه از ابزارمارت خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود.

ابزارمارت برای خریدهای بالای ۱۵۰هزار تومان ارسال رایگان دارد و ۳۰ روز ضمانت بازگشت کالا را در نظر گرفته است، بد نیست بدانید که ابزارمارت امکان خرید قسطی را نیز فراهم آورده است.

۱۲- فروشگاه اینترنتی چاره

فروشگاه اینترنتی چاره یک فروشگاه با گروه های کالایی متفاوت است که به گفته موسس آن با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان بوجود آمده است.

فروشگاه اینترنتی چاره
فروشگاه اینترنتی چاره

همانطور که اشاره شد، فروشگاه اینترنتی چاره شامل گروه های کالایی مختلفی همچون، لوازم الکترونیکی، خانه وآشپزخانه، اسباب بازی، زیبایی و سلامت، مبلمان و دکوراسیون و . . . می باشد و تا حدی شبیه به فروشگاه هایی نظیر دیجی کالا و بامیلو است.

۱۳- فروشگاه اینترنتی بانی مد

همانطور که از نامش پیداست، یک فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش پوشاک مردانه و زنانه است. بانی مد یکی از رقبای فروشگاه اینترنتی مدیسه است که در ابتدای مطلب معرفی شد.

فروشگاه اینترنتی بانی مد
فروشگاه اینترنتی بانی مد

بانی مد در سال ۱۳۹۳ و به عنوان تنها فروشگاه آنلاین پوشاک جین وست کار خود را آغاز نمود. جین وست و بانی مد هردو مربوط به یک مجموعه هستند، اگر به سایت جین وست مراجعه کنید، لینک فروشگاه بانی مد را در منوی آن مشاهده می کنید.

۱۴- فروشگاه اینترنتی سفارش اداری

از نامش می توان نوع فعالیت آن را حدس زد. سفارش ادای، یک فروشگاه آنلاین ملزومات مورد نیاز سازمان ها و ادارات است. سازمانها می توانند لوازم مصرفی خود مانند کاغذ، چسب، خودکار، چایی، موارد شوینده و  . . .  رو از طریق سفارش اداری به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنند.

سفارش اداری تنها یک فروشگاه نیست، شما می توانید لیست لوازم مورد نیاز و میزان آنها را مشخص کرده و به صورت دوره ای آنها را دریافت کنید.

۱۵- فروشگاه اینترنتی نی نی بازار

حوزه فعالیتش از نامش پیداست. نی نی بازار یه فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش لوازم و البسه کودکان و نوزادان است.

گروه های کالایی متفاوتی در نی نی بازار وجود دارند، از پوشک، شیشه شیر و کالسکه گرفته تا حتی برخی از لوازم بهداشتی مادران در فروشگاه پیدا می شوند.

۱۶- فروشگاه آنلاین کشمون

کشمون را شاید نتوان یک فروشگاه اینترنتی نامید، هرچند که به فروش آنلاین مشغول است.

کشمون
فروشگاه اینترنتی کشمون

کشمون سایتی است که شما می توانید بدون واسطه، زعفران را مستقیما از کشاورزان یا همان زعفرانکاران خراسان جنوبی تهیه کنید.، آن هم زعفران درجه یک و آزمایش شده، که قطعا به راحتی یافت نمی شود.

در واقع کشمون شبکه ای است که به گفته خودشان متعلق به زعفرانکاران خراسان جنوبی است، در کشمون شما می توانید با کشاورزان ارتباط مستقیم برقرار کنید وزعفران مورد نیازتان را تهیه کنید.

۱۷- فروشگاه اینترنتی پیکسل

فروشگاه پیکسل

به عقیده من، پیکسل قوی ترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه فروش دوربین و لوازم جانبی عکاسی است. پیکسل در سال ۱۳۸۳ در مجتمع کامپیوتر پایتخت در تهران کار خودش رو به عنوان فروشنده لوازم تخصص عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال آغاز کرد و در سال ۹۱ فروشگاه آنلاین پیکسل رو راه اندازی کرد.

پیکسل همچنان در مجتمع پایتخت به صورت حضوری ارایه خدمات می کند. بنده یکبار ازشون یک کیف دوربین خریداری کردم. فروشگاه کاملی است و خدمات خوبی ارایه می دهد.

۱۸- فروشگاه اینترنتی هنری.کام

فروشگاه هنری

هنری.کام از آن دست فروشگاه های اینترنتی متفاوت است که فراتر از یک فروشگاه اینترنتی است.

اگه به یادگیری هنرهای دستی علاقه مند هستید، به هنری.کام سر بزنید و علاوه بر یادگیری هنرهای دستی، موارد اولیه لازم رو هم از هنری.کام خریداری کنید.

بله درست متوجه شدید، هنری.کام به فروش مواد اولیه و ابزارهای لازم برای هنرهای دستی می پردازد و قسمت جالب ماجرا ارایه آموزش در کنار فروش است که یکی از مزیت های رقابتی هنری.کام و البته یکی از شیوه های جذب مشتری است.

۱۹- فروشگاه آنلاین تیرینک

تیرینک ترکیب دو واژه انگلیسی tea به معنی چای و drink به معنی نوشیدن است. این فروشگاه در زمینه فروش آنلاین انواع دمنوش و همینطور لوازم تهیه آن یعنی نوشیدنی سازها فعالیت می کند. که البته خود را به عنوان “فروشگاه انواع نوشیدنی، دسر و شیرینی” معرفی کرده است.

تیرینک بخشی را به نام بلاگ تیرینک راه اندازی کرده است که در آن مطالب مفیدی در زمینه دمنوش ها و نوشیدنی های مختلف برای افزایش آگاهی مخاطبان قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی زرپرون

۲۰- فروشگاه اینترنتی زرپرون

این فروشگاه به صورت اختصاصی برای فروش زعفران ناب از مشهد راه‌اندازی شده است. برای خرید زعفران به صورت سوغات هم می‌توانید از این وبسایت استفاده کنید چرا که زعفران را در بسته بندی‌های شیک و هدیه نیز عرضه می‌کند.

زرپرون به صورت مستقیم با کشاورزان در ارتباط است و به گفته خودشان زعفران ناب مشهد را به دست مشتری می‌رسانند، البته در این فروشگاه مقالات متعددی به جهت افزایش آگاهی کاربران در زمینه زعفران وجود دارد که مطالعه آنها برای خریداران کمک کننده است.

ورود به فروشگاه زرپرون

 

فروشگاه ابزار رضا

۲۱- فروشگاه اینترنتی ابزار رضا

فروشگاه ابزار رضااین فروشگاه در زمینه فروش آنلاین انواع ابزارآلات فعالیت می کند و بیشتر از ۱۴ سال است که در حسن آباد تهران در زمینه فروش ابزار آلات فعالیت می‌کنند. تنوع بی نظیر محصولات در بازار ابزار، همچنین سرعت بسیار زیاد عرضه محصولات جدید، گاها امکان دسترسی مشتریان به مناسب ترین گزینه را محدود می سازد.

ابزاررضا کوشیده است با ایجاد کامل ترین مجموعه تخصصی ابزار، امکان دسترسی یکسان مشتریان به ابزارآلات روز را فراهم کرده تا مشتریان از قلب پایتخت تا کوچکترین شهرستان یا حتی روستاها نیز به سادگی کالای متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و به سرعت در هرکجای کشور تحویل گیرد.

این فروشگاه متعلق به آقای علیرضا غفاری می باشد که علاوه بر فروش اینترنتی امکان فروش حضوری را نیز فراهم کرده اند.

۲۲- فروشگاه اینترنتی مو تن رو

این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و از رقبای دو سایت “خانومی” و “روبان” است که پیشتر معرفی شدند.

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه مو تن رو از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید.

کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود.

در واقع اگر از طریق سایت کشینه از مو تن رو خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود.

ورود به صفحه فروشگاه مو تن رو در کشینه

۲۳- فروشگاه اینترنتی شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون از اولین فروشگاه های تخصصی مد و پوشاک در ایران است، البته به گفته خودشان آنها اولین فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک در ایران هستند.

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه شیکسون از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید.

کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود.

در واقع اگر از طریق سایت کشینه از شیکسون خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود.

ورود به صفحه شیکسون در کشینه

فروشگاه شیکسون سالها قبل از فروشگاه های بزرگی همچون دیجی استایل و مدیسه کار خود را آغاز کرد که البته در این سال ها به دلیل فعالیت قدرتمندانه فروشگاه های دیجی استایل و مدیسه کمی از قافله عقب مانده است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

۲۴- فروشگاه اینترنتی فودلی

فودلی، فروشگاه اینترنتی مواد غذایی سالم است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۴ و با هدف فروش محصولات غذایی سالم ایرانی و خارجی راه اندازی شد.

از مزیت های این فروشگاه می توان به ضمانت اصالت و سلامت کالا و همینطور ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد.

۲۵- فروشگاه اینترنتی مدیسه

مدیسه یک فروشگاه اینترنتی با محوریت مد و پوشاک است. البته اگر به منوی آن نگاهی بیاندازید متوجه گروه های کالایی دیگری همچون لوازم خانگی، تنقلات و . . . می شوید، که به عقیده بنده گروه کالایی تنقلات برای این سایت کمی نچسب است.
فروشگاه اینترنتی مدیسه با برندهای زیادی همکاری کرده است که نام بسیاری از آن ها را می توانید در فوتر سایت و یا در بخش درباره ما سایت مشاهده کنید.

مدیسه ۷ روز ضمانت بازگشت کالا در نظر گرفته و اصل بودن کالاها را تضمین کرده است و برای خریدهای بالای صدهزارتومان ارسال رایگان دارد. خدماتی که البته توسط خیلی از فروشگاه های دیگر ارایه می شود.

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه مدیسه از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید.
 کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود. در واقع اگر از طریق سایت کشینه از مدیسه خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود.

شاید بد نباشد که بدانید فروشگاه اینترنتی مدیسه متعلق به گروه تجاری گلستان است، همان گروه تجاری که احتمالا برای یک بار هم که شده مزه چای آن را چشیده اید. حامد رضایی مدیر توسعه کسب و کار مدیسه در ماهنامه پیوست مصاحبه ای انجام داده است، اگر مایل به شنیدن صحبت های وی هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

۲۶- فروشگاه اینترنتی میثم عطر

میثم عطر همانطور که از نامش پیداست یک فروشگاه اینترنتی فروش عطر و ادکلن است که البته به فروش لوازم بهداشتی و آرایشی نیز مشغول است، اما محوریت اصلی فروشگاه روی عطر و ادکن است.

فروشگاه اینترنتی میثم عطر، زیر مجموعه فروشگاه های زنجیره ای میثم عطر می باشد که نزدیک به ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد و با بیش از ۱۵۰ برند معتبر در زمینه عطر و محصولات آرایشی بهداشتی همکاری می کند.

۲۷- فروشگاه اینترنتی پزشک کالا

فروشگاه اینترنتی پزشکی کالا یک فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش تجهیزات پزشکی در ایران است. فروشگاه پزشک کالا در سال ۱۳۸۰ تاسیس  و حدود ۶ سال است که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. فروشگاه پزشکی کالا همانند خیلی از فروشگاه های اینترنتی در ایران اصل بودن کالاها را ضمانت کرده و ۷ روز ضمانت بازگشت وجه قرار داده است.

فروشگاه درمان کالا

۲۸- فروشگاه اینترنتی درمان کالا

درمان کالا به فروش تجهیزات پزشکی مشغول بوده و از رقبای فروشگاه پزشک کالا می باشد که هردو فعالیت قابل قبولی در فضای آنلاین دارند، هرچند که من رابط کاربری درمان کالا را ترجیح می دهم.

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه درمان‌کالا از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید.
 کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود. در واقع اگر از طریق سایت کشینه از درمان کالا خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود.

درمان کالا مهلت ۷ روزه بازگشت کالا را در نظر گرفته است و برای ارسال در تهران و شهرستان هزینه ثابت ۸۰۰۰ تومان را در نظر گرفته است.

فروشگاه اینترنتی کافه کادو

۲۹-فروشگاه اینترنتی کافه کادو

کافه کادو یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کادو و صنایع دستی است که توسط یک تیم قوی اداره می شود. کافه کادو تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه پلتفرمی است که امکان فروش آنلاین محصولات را برای هنرمندان ایرانی فراهم کرده است.

هر هنرمند ایرانی از هرجای ایران می تواند با کافه کادو همکاری داشته باشد، کافی است وارد کافه کادو شود و با کلیک روی راه اندازی فروشگاه، مراحل فروش کالای خود در کافه کادو را طی کند.

فروشگاه اینترتی نسل آهن

۳۰- فروشگاه اینترنتی نسل آهن

فروشگاه اینترنتی نسل آهن از آن فروشگاه هایی است که روی گروه خاصی از مشتریان تمرکز کرده، آقایانی که بدن ساز هستند و به باشگاه بدن سازی می روند.

نسل آهن به فروش تی شرت ها و رکابی های جذاب و برخی دیگر از لوازم بدن سازی ویژه آقایان بدن ساز مشغول است.

فروشگاه اینترنتی پونز

۳۱- فروشگاه اینترنتی پونز

پونز همانطور که از نامش پیداست یک فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش لوازم تحریر، نوشت افزار و لوازم اداری است.

پونز دارای گروه های کالایی متنوعی از جمله لوازم تحریر، لوازم اداری، لوازم آشپزخانه اداری، مبلمان اداری و دیگر لوازم آموزشی است.

۱۵۰۰۰تومان تخفیف اولین خرید،ارسال رایگان بالای ۷۵۰۰۰ تومان و ارسال رایگان در روز جمعه برخی از مزیت های فروشگاه اینترنتی پونز هستند.

فروشگاه زعفران

۳۲- فروشگاه اینترنتی زعفران.نت

زعفران.نت در زمینه فروش آنلاین زعفران فعالیت دارد، آنطور که در بخش درباره ما سایت آمده، یک شرکت است که در زمینه صادرات نیز فعالیت دارد.

در منوی سایت دو بخش به نامهای “زعفران نوشت” و “آشپزی با زعفران” وجود دارد که به کاربردهای مختلف زعفران پرداخته است.

۳۳- فروشگاه اینترنتی کاور فور یو

این فروشگاه اینترنتی به فروش انواع قاب های موبایل و تبلت مشغول است.

از مزیت های این فروشگاه تنوع بسیار بالای آن در محصولات ارایه شده است. در کنار قاب به فروش لوازم جانبی دیگری مانند کیف هندزفری و . . . می پردازد.

یکی از نقاط ضعف این فروشگاه رابط کاربری نچندان جالب آن می باشد که به هیچ وجه ظاهر قابل قبولی ندارد و حتی لوگویی برای سایت طراحی نشده است.

بخشی به نام تصاویر ارسالی از مشتریان در سایت وجود دارد که به نوعی اعتماد کاربران به این سایت را نمایش می دهد و قطعا در جلب اعتماد بازدیدکنندگان سایت موثر است.

۳۴- فروشگاه خونه چین

این فروشگاه در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می کند. به نظر می رسد که کار خود را در فضای آنلاین به تازگی شروع کرده باشند.این فروشگاه دارای نماد اعتماد است که همین موضوع اعتماد بیشتری را به آنها ایجاد می کند. دسته بندی محصولاتشان خیلی متنوع نیست ولی بیشتر کالاهایشان در این زمان موجود است.

ورود به فروشگاه خونه چین

فروشگاه کالیمانگا

۳۵- سوپرمارکت اینترنتی کالیمانگا

این سوپر مارکت اینترنتی در مشهد فعالیت می کنه و به گفته خودشون در بخش نظرات، تحویل دوساعته رو برای مشهد دارند که سرعت تحویل خوبی محسوب می شود. البته باید دید که با ورود ابرسوپرمارکت هایی همچون دیجی کالا، اسنپ مارکت و افق کوروش چه اتفاقاتی میافته.

ورود به فروشگاه کالیمانگا

 

فروشگاه گلیمو

۳۶- فروشگاه اینترنتی گلیمو

این فروشگاه که به دست چند جوان با انرژی مدیریت می شود، در زمینه فروش انواع گلیم و صنایع دستی فعالیت می کند. اگر دوست دارید با این فروشگاه خوب آشنا بشید به لینک زیر برید و درباره کسب و کار این بچه ها بیشتر بخونید.

ورود به سایت گلیمو

 

ماهی دریا

۳۷- فروشگاه اینترنتی ماهی دریا

این فروشگاه همونطور که از اسمش مشخصه به فروش انواع ماهی و میگو مشغوله، اما اشتباه نکنید یه فروشگاه معمولی نیست. این فروشگاه در شهر بندر عباس هست و هر سفارشی که داشته باشید از آب صید میشه و براتون ارسال میشه.

به گفته خودشون ماهی تازه ارسال می کنن. من ازشون خرید نکردم ولی نماد اعتماد دارند. توصیه می کنم قبل از دادن سفارش از چت آنلاین سایتشون باهاشون صحبت کنید و سوالاتتون رو بپرسید.

ورود به فروشگاه اینترنتی ماهی دریا 

 

هدف از معرفی فروشگاه های اینترنتی ایرانی چه بود؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، هدف از نوشتن این مطلب آشنایی شما با فروشگاه اینترنتی کمتر شناخته شده در ایران بود. اما اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به این مطلب نگاه کنیم، معرفی فروشگاه های اینترنتی ایران از چند جهت حائز اهمیت است.

۱- شما با مدل های مختلفی از فروشگاه های اینترنتی آشنا می شوید، فروشگاه هایی که روی یک گروه کالایی خاص متمرکز شده اند و فروشگاه هایی که گروه های کالایی متنوعی دارند.

۲- با گروه های کالایی مختلفی آشنا می شوید که شاید فکر نمی کردید بخری از آن ها به صورت آنلاین فروخته شوند یا فروشگاهی برای آنها وجود داشته باشد.

۳- با مدل های عرضه مختلف آشنا می شوید، فروشگاه هایی که خود تامیین کننده کالا هستند. فروشگاه هایی که پیشتر تنها به فروش حضوری مشغول بودند اما در حال حاضر به فروش آنلاین هم رو آورده اند. فروشگاه هایی که بستری را برای فروش کالای توسط افراد دیگر فراهم کرده اند، مثل کافه کادو و چونک.

۴- با رابط کاربری فروشگاه های مختلف آشنا می شوید و با مقایسه فروشگاه های مختف، به اهمیت رابط کاربری در آنها پی می برید و می بینید که یک رابط کاربری مناسب تا چه می تواند شما را نسبت به رقبا متمایز کند.

۵- و در نهایت بار دیگر به یاد می آورید که فقط فروشگاه های بزرگ نیستند که درآمد زایی دارند، فروشگاه های کوچک هم با انتخاب درست محصول و فعالیت جدی می توانند سهمی از بازار داشته باشند.

اگر فروشگاهی را می شناسید، حتما در قسمت نظرات نام آن را بنویسید و به پربار شدن لیست کمک کنید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *