دانستنی

نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

تصور و نگاه ما به زندگی مشخص کننده موفقیت ما در تمام امور است. از جمله در کسب و کار اینترنتی هم نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی متضمن کسب موفقیت است.

«زندگی مثل بازی والیبال می‌مونه مثل فوتبال نیست که اگر نیمه اول خیلی عقب باشید نیمه دوم کار خیلی سختی برای جبران دارید. مثل والیبال می‌مونه. هر ست که تمام می‌شه شروع ست جدید یک موقعیت تازه است و همه چیز از اول شروع میشه.انگار اتفاقی نیفتاده و شما در شروع ست بعدی از اول فرصت جبران داری .»
توصیه می کنم آن مقاله را بخوانید چون این مقاله با عنوان نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی ، ادامه آن مطلب است با ما در سایت پول یابی همراه باشید:

تغییر برای نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

اگر می خواهیم رشد کنیم و زندگی خود را متحول کنیم باید نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی داشته باشیم. متاسفانه تصور ما از افق های پیش رو بسیار وابسته است به سن و سالمان. هر مقدار که پیش می رویم افق هایمان بسته تر می شود و گزینه هایمان محدودتر. اما به این فکر نمی کنیم که بسیاری از افراد موفق در نیمه دوم زندگی به یکی از شش مطلوبیت شخصی (شهرت، ثروت، قدرت، منزلت، معرفت و یا معنویت) رسیده اند.

نمونه بارز این تغییر شاعر بلندآوازه ایران ناصر خسرو هست. ناصرخسرو، در نیمه اول در پی جستجوی بی فرجام حقیقت، دچار سرگردانی شد و برای فرار به شراب و می‌گساری روی آورد. اما در نیمه دوم غوغا کرد و شد شاعر و نویسنده درجه یک ادبیات فارسی و خالق گنجینه‌های ادب و فرهنگ.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com
۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

نمونه شروع کننده در نیمه دوم زندگی

شاید بگویید که ناصر خسرو مربوط به زمان قدیم است و زندگی با افسانه و واقعیت آمیخته است. از امروزی ها مثال می آورم:

دیوید سندرز بعد از فوت پدرش از ده سالگی مشغول به کار شد: مامور آتش نشانی، فروشنده بیمه، کارگر کشتی‌، فروشنده لاستیک و کارگر پمپ بنزین. اما در ابتدای نیمه دوم زندگی، ساندرز برای مشتریان یک پمپ بنزین خوراک مرغ درست می‌کرد. دستپختش مورد استقبال قرار گرفت و در طول سه دهه بعدی وی به یکی از ثروتمندترین ها تبدیل شد: صاحب رستوران های زنجیره ای معروف کی.اف.سی (KFC ) با حضور در بیش از ۱۰۰ کشور جهان.

و مثال آخر، پیرمردی ۹۲ساله ای از نحوه اداره کشورش ناراضی بود. سال های دور نخست وزیر بود. اما اکنون مدت ها بود که سیاست را کنار گذاشته بود. اما با این حال به خاطر شرایط کشورش تصمیم گرفت که دوباره وارد عرصه سیاست شود. بسیاری پیش بینی می کردند که شکست بخورد و آبرویش برود. اما امروز او مسن ترین نخست وزیر دنیاست: ماهاتمیر محمد از مالزی.

پس برای ایجاد تغییر و یا رشد هیچ گاه دیر نیست.

سخن پایانی نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

در هر مرحله ای از زندگی که هستید این سه نکته را با خود مرور کنید:

۱-هر گذشته ای که داشتم مهم نیست، اکنون اگر از اول می خواستم شروع کنم چه کاری انجام می دادم؟

۲-اگر نیمه اول زندگی را ۴ بر هیچ عقب باشم، کافیست که نیمه دوم را یک بر هیچ ببرم. لازم نیست با اختلاف ۴ گل برنده شوم.

۳- خداوند دنیا را سرشار از فرصت آفریده و در کتاب آسمانی خود فرموده آنچه برای شما روا و حلال شده است را برای خود ممنوع و حرام نکنید. پس چرا به این فکر نکنیم که در چهل سالگی یک رشته دانشگاهی جدید بخوانیم، در پنجاه سالگی بعد از یک طلاق تلخ یک ازدواج مجدد شیرین داشته باشیم و در شصت سالگی نویسندگی را شروع کنیم و در هفتاد سالگی راه اندازی یک بنیاد نیکوکاری و…

مهم نوع نگاه است بر این اساس نباید تصور کنیم که برای کسب درآمد از اینترنت یا راه اندازی شغل و کار اینترنتی دیر است همیشه فرصت برای انجام هر کسب و کاری هست . کافیست بخواهید.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *