دانستنی

کسب درآمد اینترنتی از طریق مدیریت و ادمین پیج اینستاگرام

کسب درآمد اینترنتی از طریق مدیریت و ادمین پیج اینستاگرام یکی از روش‌های بسیار رایج کسب و کارهای اینترنتی است. همان طور که می دانید این روزها، شبکه های اجتماعی و پیامرسان های معروف، مخصوصا اینستاگرام ، هم برای مردم و هم کسب و کارها جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و افراد روزانه چند ساعت از وقت خود را در این شبکه ها می‌گذرانند؛و بسیاری از امور روزمره خود را توسط این اپلیکیشن ها مدیریت می‌کنند.

از طرفی این شبکه های اجتماعی، به محلی برای کسب و کارها، جهت معرفی خدمات و محصولات، انتشار اخبار و مطالب، تبلیغات، فروش محصول یا خدمت، پشتیبانی، برگزاری کمپین ها و مسابقات و… تبدیل شده است و تقریبا در تمامی شرکت‌ها، فرد یا افرادی که ادمین یا مدیر پیج یا کانال نامیده می‌شوند، مسئول مدیریت پیج های شبکه های اجتماعی هستند.

کسب درآمد از طریق مدیریت و ادمین پیج اینستاگرام امروزه تبدیل به امری شده که برخی افراد به صورت میلیونی از آن درآمدزایی میکنند، مخصوصا وقتی این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های دنیاست.

ادمین اینستاگرام علاوه بر اینکه یکی از اصطلاحات رایج در این شبکه اجتماعی می باشد، بعنوان یک شغل بعضا پردرآمد نیز شناخته می شود. شاید در مورد شخصی که بدون خروج از خانه، درآمد ماهیانه مناسبی را کسب می کند، کنجکاو شده اید و از افراد نزدیک به او در مورد شغل ایشان پرس و جو کرده و در پاسخ متوجه شده اید که او ادمین پیج اینستاگرام است.

این کار یک شغل پردرآمد به حساب می آید زیرا شما بدون خارج شدن از منزل و فقط از طریق یک سیستم یا گوشی میتوانید با رعایت یکسری از قوانین و شرایط کسب درآمد کنید.

همه ما ممکن است ساعت ها بی هدف درون شبکه های اجتماعی مشغول نگاه کردن عکس ها و مطالب باشیم و بارها این موضوع فکر ما را مشغول کرده باشد که چطور افراد دیگر میتوانند به راحتی کسب درآمد کنند اما ما نمیتوانیم.

ما به شما آموزش میدهیم که کسب درآمد اینترنتی از طریق مدیریت و ادمین پیج اینستاگرام چگونه است و چقدر می توانید از این راه کسب درآمد اینترنتی کنید پس با پارس اینستاگرام همراه باشید .

ادمین اینستاگرام کیست؟

همانطور که همه ما میدانیم بیش از یک میلیارد حساب در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد و ادمین به کسی میگویند که پیج را مدیریت می‌کند. پروفایل ها نیز میتواند خصوصی، عمومی و یا تجاری باشد و مهم است که ادمین همه نوع اکانت را شناخته و بهترین آنها را مناسب با نیاز خود انتخاب نماید.شما به عنوان فردی حرفه‌ای در یک زمان می توانید چند پیج اینستاگرام را مدیریت کنید و کسب درآمد کنید .

وظایف ادمین اینستاگرام

  1. خرید پیج اینستاگرام مناسب برای کسب و کار.
  2. گذاشتن استوری(شما باید به عنوان یک ادمین شناسایی کنید که چه ساعت هایی بازدیدهای استوری های شما بیشتر است و در آن ساعت ها استوری بگذارید. و بسیاری نکات دیگر که باید در خوص استوری ها رعایت نمایید)
  3. منتشر کردن فیلم و ویدیو(در ادامه در مورد اینکه چگونه باید پست و فیلم بگذارید که موثر باشد با شما صحبت خواهیم کرد و میگوییم چطور باید این نکات را یاد بگیرید)
  4. پاسخگویی به کامنت ها(یک ادمین خوب سعی میکند به کامنت ها پاسخ دهد و با افراد ارتباط برقرار کند)
  5. بالابردن اعضای پیج، یک ادمین باید بتواند از روش های مختلفی مانند هشتگ گذاری، کامنت گذاری و… اعضای پیج را بالا ببرد.
  6.  صبر و تحمل زیاد، یک مدیر باید صبور باشد و با حوصله زیاد سوالات کاربران که در قالب دایرکت، کامنت و …  را به خوبی جواب دهد . کامنت های منفی و توهین آمیز را پاک کند بدون اینکه عصبانی شود.
  7. پاسخگویی به دایرکت ها، مخصوصا اگر شما یک پیج کاری داشته باشید باید به دایرکت ها پاسخ دهید تا افراد را تبدیل به مشتری کنید. همچنین باید سعی کنید محصولات و خدمات خود را برای افراد شفاف سازی نمایید.
  8. حفظ امنیت پیج، شما به عنوان یک ادمین باید بتوانید امنیت پیج را برقرار کرده و حتی الامکان مانع هک شدن پیج از طرف دیگران شوید.
  9. خلاقیت در تولید محتوا، یکسری قوانین برای تولید محتوای متنی و ویدیویی وجود دارد که حتما باید رعایت شود.
  10. آشنایی با روش های تبلیغ، یکی از روش هایی که باعث جذب فالوور میباشد تبلیغات است پس باید تمامی روش های تبلیغ را بیاموزید.
  11. و دیگر موارد اینچنینی

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، سرعت عمل شما در کار و تصویرسازی است. بیشتر افرادی که در این بخش به کسب و کار می‌پردازند، به صورت دور کاری فعالیت می‌کنند. همچنین در این روش شما باید توانایی محتواسازی بالایی را داشته باشید بخصوص اگر بر روی چندین پیج کار می کنید. همچنین شما باید نیاز افراد و همچنین افراد مختلف در هر حوزه را به خوبی بشناسید.

حقوق ادمین پیج اینستاگرام چقدر است؟

حقوق ادمین شبکه اجتماعی اینستاگرام، به دو حالت محاسبه می‌شود:

۱- حقوق ثابت ماهانه: شرکت به صورت حضوری یا دورکار، ادمین را استخدام کرده، سر شرح وظایف و مدت ساعت کاری باهم توافق کرده (برای مثال روزانه ۸ ساعت) و در این مدت، بدون توجه به تعداد پست ها، تعداد پیام ها و…، ادمین یک مبلغ حقوق مشخص (مثلا ماهانه ۳ میلیون تومان) را می‌گیرد. البته در این حالت کارفرما می‌تواند مشخص کند در این مدت، فرد باید حداقل روزانه یا هفتگی چند محتوا تولید یا بارگزاری کند و یا حداقل چه میزان به مخاطبان پاسخ دهد و…

۲- حقوق بر اساس ساعت یا پست (محتوا): در این حالت که بیشتر به صورت فریلنسینگ یا دورکاری رایج است، ادمین بر اساس تعداد پست ها که می‌سازد و نوع پست (متن، عکس، ویدئو، صوت و میزان سختی ساخت آن)، یا بر اساس میزان تایمی که مشغول پاسخگویی به مخاطبان است، حقوق می‌گیرد و این حقوق، معمولا به صورت توافقی بوده.

این ها مواردی هستند که باید بین کارفرما و ادمین، به صورت کاملا شفاف مشخص شود، سختی کار و زمان لازم برای انجام آن بررسی شود و در نهایت سر یک قیمت باهم توافق کنند.

چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام

هر تخصصی نیاز به تمرکز دارد. تمرکز است که تخصص می آورد. چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام نیز نیاز به تمرکز دارد چون قرار است به تخصص شما تبدیل شود.

برای ادمین شدن برداشتن قدم های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. به اپلیکیشن اینستاگرام و تمامی قابلیت های آن مسلط شوید.
  2. کار با این شبکه اجتماعی از طریق وبسایت اینستاگرام را بخوبی فرا بگیرید.
  3. با روش های مختلف افزایش فالوور بخوبی آشنا و از تمامی آنها استفاده کنید.
  4. با هشتگ و کاربرد آن و نحوه استفاده از هشتگ ها همچنین انواع هشتگ بخوبی آشنا شوید.
  5. کپشن های پست پیج هایی که متعلق به بلاگرها هستند را رصد کنید تا ایده های بکری بدست بیاورید .
  6. استوری اینستاگرام را بخوبی درک کنید.
  7. با یک نرم افزار گرافیکی مانند Photoshop یا Illustrator کار کنید و به آن تسلط نسبی پیدا کنید.
  8. در سطح اینترنت مقالات زیادی به انگلیسی و فارسی در زمینه اینستاگرام وجود دارد. از آنها به رایگان بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم از منابع انگلیسی استفاده کنید.
  9. پیج های خلاق را فالو کنید تا همیشه برگ جدید برای کارفرمای خود رو کنید.
  10. افراد حرفه ای کار خود را با کپی برداری شروع کرده اند. شما هم در ابتدای راه ایده های خلاقانه را کپی کنید. ایرادی ندارد.
  11. انواع پروفایل را بخوبی بشناسید.
  12. از ابزار آمارگیر اینستاگرام حداکثر استفاده را بکنید.

اینها چند قدم پایه چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام می باشد. شما می توانید با جستجو در گوگل راه های بیشتری را نیز پیدا کنید. اما در نظر داشته باشید که خلاقیت و نوآوری می تواند وجه تمایز شما و در نتیجه باعث افزایش حقوق شما به عنوان ادمین یک پیج اینستاگرامی شود.

سخن آخر

کسب درآمد اینترنتی از طریق مدیریت و ادمین پیج اینستاگرام یک فرصت کسب و کار خوب برای شماست و تنها کافی است به صورت یک فرد حرفه‌ای در اینستاگرام به فعالیت بپردازید.ادمین بودن یک شغل تمام وقت حساب می‌شود شما در روز باید مرتبا در حال تولید محتوا و رسیدگی پیج تان باشید.امیدواریم این مطلب اطلاعات مفیدی را در مورد کسب درآمد از راه ادمین پیج اینستاگرام در اختیار شما قرار داده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *