دانستنی

محتوای سئو شده چیست؟

محتوای سئو شده محتوایی است که تمام فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت در آن به صورت کامل رعایت شده باشد. همان طور که میدانید مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا هدفمند و جامعه است. برای اینکه برای سایتتان محتوا تولید کنید باید به فکر تولید محتوای سئو شده باشید. منظور از تولید محتوای سئو شده محتوایی است که تمام اصول سئو داخلی در آن رعایت شده باشد.

در این مطلب آموزش تولید محتوا قصد دارم از صفر تا صد و به صورت مرحله به مرحله شما را با تولید محتوا استفاده شده آشنا کنم. و به شما مرحله به مرحله بگویم که چطور می توانید یک محتوای سئو شده برای سایتتان تولید کنید.

 

برای اینکه بتوانید محتوایی که تولید میکنید در نتایج اول گوگل دیده شود باید تمام اصول سئو داخلی یا on page seo در آن رعایت شده باشد. اگر مباحث سئو محتوا را کامل یاد بگیرید و با توجه به تمام فاکتورهایی که در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد یک محتوای سئو شده تولید کنید می توانید ترافیک سایت تان را چندین و چند برابر کنید. با افزایش بازدید سایت تان خود به خود درآمدتان افزایش پیدا می‌کند و تاثیر مثبتی روی کسب و کارتان دارد.

در این مقاله می خواهم به شما آموزش بدهم که چگونه یک محتوای سئو شده برای سایت تان بنویسید تا بتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید. پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

محتوای سئو شده چیست؟

محتوای سئو شده چیست؟

منظور از محتوای سئو شده محتوایی است که تمام اصول سئو داخلی در آن به صورت کامل رعایت شده باشد. وقتی محتوای سئو شده تولید می کنید باعث می‌شود که محتوای تان راحت تر در نتایج اول گوگل دیده شود. بهتر است قبل از اینکه به فاکتورهای مهم تولید محتوای سئو شده بپردازیم شما را با سئو و بهینه سازی سایت آشنا کنیم!

 

سئو یا SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است. وقتی سایت تان را سئو می کنید باعث می شود در نتایج اول گوگل دیده شوید. وقتی در نتایج اول گوگل باشید مخاطبان و کاربران زیادی شما را پیدا خواهند کرد وارد سایتتان می‌شوند از محصولات و خدمات تان استفاده می‌کنند. پس اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و قصد کسب درآمد اینترنتی را دارید باید بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید مباحث سئو و تولید محتوا را کامل یاد بگیرید.

محتوای سئو شده چیست؟(آموزش در 10 مرحله+ویدیو رایگان)

مبحث سئو و بهینه سازی سایت به طور کلی به سه مرحله اصلی تقسیم میشود که عبارت است از ۱- انتخاب کلمات کلیدی، ۲- سئو داخلی یا on page seo و ۳- سئو خارجی یا off page seo.

۱-اولین مرحله در سئو و بهینه سازی سایت انتخاب کلمات کلیدی است. منظور از کلمات کلیدی همان عبارات و کلماتی هستند که مخاطبان و کاربران تان در گوگل جستجو می کنند. البته در ادامه به صورت کامل شما را با انتخاب کلمات کلیدی آشنا کردیم و به شما گفتیم که اگر می خواهید یک محتوای سئو شده تولید کنید به چه روشی باید کلمات کلیدی تان را انتخاب کنید.

۲- دومین مرحله در سئو و بهینه سازی سایت ، سئو داخلی یا on page seo است. منظور از سئو و بهینه سازی داخلی سایت یعنی به مجموعه کارهایی که باید داخل سایت تان انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و موتورهای جستجو بهینه سازی شود را سئو داخلی می گویند مهمترین فاکتور های داخلی مبحث تولید محتوای سئو شده است.

۳- سومین مرحله در سئو و بهینه سازی سایت، سئو خارجی یا off page seo است. بعد از اینکه مباحث سئو داخلی را رعایت کردید برای این که بتوانید رتبه و جایگاه بهتری در گوگل برسید باید یک سری کارها خارج از سایتتان انجام دهید تا سایت تان نتایج بهتری را در گوگل کسب کند. که مهمترین فاکتور در سئو خارجی ساخت بک لینک با کیفیت است. وقتی شما محتوای تان را منتشر کردید با اشتراک گذاری محتوای تان در سایت های دیگران می توانید کاری کنید که رتبه بهتری را در نتایج گوگل کسب کنید.

 

تولید محتوای سئو شده یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو داخلی سایت است. بعد از اینکه شروع به تولید محتوا کردید حتما باید تمام اصول سئو داخلی را داخل محتوای تان رعایت کنید تا بتوانید یک محتوای سئو شده تولید کنید. که هدف اصلی من از نوشتن این مقاله این است که قدم به قدم شما را با تولید محتوا استفاده شده آشنا کنیم. منظور از تولید محتوا استفاده شده محتوایی است که تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد موتورهای جستجوگر بعد از این که محتوای آن را بررسی کردند به محتوای که تولید کردید رتبه بهتری بدهند.

چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟

چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟

برای اینکه یک محتوا سئو شده تولید کنید باید تمام فاکتورهای سئو داخلی را در محتوای تان کامل رعایت کنید. قبل از اینکه به مراحل تولید محتوای سئو شده بپردازیم می خواهم به شما یک نکته بسیار مهمی در زمینه تولید محتوا بگویم. آن هم این است که شما سعی کنید محتوایی که تولید می کنید را برای مخاطبان و کاربران تولید کنید نه برای موتورهای جستجو!

البته درست است که باید تمام سئو داخلی را داخل سایت تان رعایت کنید. اما واقعا هدفتان از محتوایی که تولید کردید چیست؟ هدفتان این است که فقط بتوانید در کلمات کلیدی مدنظرتان به نتایج اول گوگل برسید یا اینکه کاربران بعد از اینکه وارد سایت تان شدن با مطالعه و خواندن مقاله تان نیاز آن برطرف شود؟

 

باید هدف اصلی تان از نوشتن و تولید محتوا رفع نیاز مخاطبان و کاربران تان باشد. محتوایی که تولید می کنید باید محتوایی باشد که بعد از این که کاربرانتان وارد سایتتان شدند و محتوای تان را مطالعه کردند نیازشان برطرف شود. البته ممکن است فکر کنید وقتی نیاز مخاطبان را برطرف کردیم چطور می توانیم محصولات و خدمات مان را به آنها بفروشیم؟

شاه کلید فروش از طریق کسب و کارهای اینترنتی این است که شما کاری کنید مخاطبان و کاربران تان به شما اعتماد کنند. هرچقدر هم سایتتان در صفحات اول گوگل باشد اما مخاطبان و کاربران تان به شما اعتماد نکنند هرگز نمی توانید محصولات و خدمات آن را به آنها بفروشید.

 

مخاطبانتان زمانی به شما اعتماد خواهند کرد که نیازی از نیازهای آنها را برطرف کرده باشید. وقتی نیازشان را برطرف کنید مطمئن باشید خیلی راحت به شما اعتماد می کنند. پس همانطور که گفتم هدف اصلی تان برطرف کردن نیاز مخاطبانتان باشد. پس هدف اصلی تان را فقط رفع نیاز مخاطبان و کاربران تان بگذارید.

ساختار کلی یک محتوای سئو شده

ساختار کلی یک محتوای سئو شده

ساختار کلی یک محتوای سئو شده از سه بخش مقدمه، بدنه و جمع بندی تشکیل شده است. مهمترین قسمت از بین این سه بخش بخش مقدمه محتوا است. مقدمه محتواتان را باید خیلی جذاب بنویسید طوری که کاربر بعد از این که مقدمه محتوای تان را خواند بقیه محتوای تان را بخواند.

 

مهمترین نکته برای نوشتن مقدمه این است که همین ابتدای راه به سراغ نوشتن مقدمه برای مقاله تان نروید. ابتدا کل محتوا تان را بنویسید و بعد از اینکه کل مقاله تان را نوشتید به سراغ بخش مقدمه بروید. به این نکته توجه کنید که کاربرانی که میخواهند محتوای شما را بخوانند با خواندن آن چه چیزی یاد می گیرند.

در قسمت جمع بندی هم شما باید یک جمع بندی کلی از محتوایی که نوشته اید را برای کاربران قرار دهید و سعی کنید به مقالات مرتبط تان لینک بدهید. پس این چند نکته را که در این بخش به شما گفتم حتما رعایت کنید تا در ادامه به سراغ مراحل تولید محتوا سئو شده برویم.

مراحل تولید محتوای سئو شده در سایت

مراحل تولید محتوای سئو شده در سایت

برای اینکه یک محتوای سئو شده و حرفه‌ای تولید کنید طبق این ۱۰ مرحله باید پیش بروید. رعایت کردن تمام فاکتورهایی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد باعث می‌شود بتوانید یک محتوای حرفه ای با کیفیت برای سایتتان تولید کنید.

حتما از شما میخواهم که مرحله به مرحله تمام مراحل را برای تولید یک محتوا یاد بگیرید و هر محتوایی که خواستید داخل سایتتان منتشر کنید و تولید کنید حتماً این مراحل را به صورت کامل رعایت کنید. ممکن است یک سری از نکاتی که به شما آموزش خواهیم داد نکات بسیار ساده باشد اما رعایت کردن این نکات ساده باعث می شود که شانس تان برای کسب رتبه بهتر در گوگل بیشتر شود.

۱- انتخاب موضوع برای تولید محتوای سئو شده

1- انتخاب موضوع برای تولید محتوای سئو شده

اولین قدم برای اینکه بتوانید یک محتوای با کیفیت و سئو شده تولید کنید انتخاب یک موضوع جذاب برای محتوای که می‌خواهید تولید کنید است. باید این سوال را از خودتان بپرسید که من قرار است برای چه موضوعی یک محتوای کامل و جامع بنویسم؟
یکی از سخت ترین و دشوارترین مراحل در تولید محتوا انتخاب موضوع برای تولید محتوا است. راه و روش های زیادی برای انتخاب موضوع مناسب وجود دارد.

 

یکی از ساده ترین راه ها برای انتخاب یک موضوع مناسب این است که شما باید سایت رقیبانتان را کامل بررسی کنید و ببینید که رقیبانتان در مورد چه موضوعاتی محتوا تولید کردند. شما با توجه به موضوعات آنها یک محتوای کامل‌تر و جامع‌تر نسبت به محتوای رقیبانتان تولید کنید.

یکی دیگر از روش‌ها برای انتخاب موضوع استفاده از سایت های اشتراک ویدئو مثل آپارات، یوتیوب، نماشا و… است. البته من پیشنهاد می کنم بیشتر از سایت یوتیوب استفاده کنید و وارد این سایت شوید و از ویدیو های آن برای انتخاب یک موضوع استفاده کنید.

 

برای انتخاب یک موضوع می توانید از انجمن ها هم استفاده کنید. در حوزه فعالیتی که کار می کنید انجمن های زیادی وجود دارند که شما میتوانید با فعالیت در آنها ببینید مردم چه مشکلاتی دارند و با توجه به مشکلات و مسائل آنها یک محتوای کامل و جامع برای آنها تولید کنید.

برای انتخاب ایده و یک موضوع مناسب میتوانید از موضوعات جذاب و یا مسائل و مشکلات دیگران استفاده کنید و برای راه حل آنها یک محتوای کامل ارائه بدهید و چندین راهکار به این افراد آموزش دهید.

باکیفیت‌ترین محتوا محتوایی که بتوانید در قدم اول یک نیاز یا مشکل افراد را شناسایی کنید و در قدم دوم با توجه به نیاز و مشکلات آنها یک محتوای کامل تولید کنید. به عنوان مثال در همین مقاله هدف من این است که به شما مرحله به مرحله تولید محتوای سئو شده را آموزش بدهم. و در مورد این ایده و موضوع یک محتوای کامل تولید کردم.

۲- تحقیق کلمات کلیدی در تولید محتوا

2- تحقیق کلمات کلیدی در تولید محتوا

دومین مرحله برای اینکه بتوانید یک محتوای سئو شده حرفه ای تولید کنید انتخاب کلمات کلیدی است. منظور از کلمات کلیدی دقیقاً همان کلماتی است که مخاطبان و کاربران تان در گوگل جستجو می کنند تا نیازشان برطرف شود. در این مرحله شما باید شروع به تحقیق کلمات کلیدی کنید و بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و سایت تان را روی آن کلمات کلیدی بهینه سازی کنید.
راه و روش های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد .

 

برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید از یک سری ابزار ها مثل google keyword planner، kwfinder و گوگل استفاده کنید. برای اینکه بتوانید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید پیشنهاد ما استفاده از گوگل است.

برای اینکه از طریق گوگل بهترین کلمات کلیدی را برای سایت انتخاب کنید باید کلمه کلیدی اصلی تان را در گوگل جستجو کنید و گوگل در انتهای صفحه یکسری کلمات کلیدی پیشنهادی به شما پیشنهاد می کند. کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می کند می تواند بهترین کلمات کلیدی برای سایت تان باشد.

 

اما در مرحله انتخاب کلمات کلیدی شما باید به درستی کلمات کلیدی سایت تان را انتخاب کنید و سعی کنید برای اینکه یک محتوای سئو شده کاملا حرفه‌ای تولید کنید باید به درستی کلمه کلیدی اصلی و کلمه کلیدی هم خانواده با کلمه‌ی کلیدی تان را در محتوای تان تکرار کنید.

تکرار کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه کلیدی که می خواهید برای محتوا بنویسید باعث می شود علاوه بر این که محتوای تان روی کلمه کلیدی اصلی تان بهینه سازی می شود بر روی کلمات کلیدی هم خانواده هم رتبه بگیرید این کار تاثیر فوق‌العاده‌ای روی افزایش بازدید سایت تان می گذارد.

 

به عنوان مثال هدف من نوشتن یک محتوا سئو شده برای کلمات کلیدی ” بازاریابی اینترنتی ” است. سعی میکنم کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه‌ی کلیدی اصلی ام را پیدا کنم و آنها را در محتوایی که میخواهم تولید کنم تکرار کنم. برای این کار وارد گوگل میشوم و عبارت بازاریابی اینترنتی را جستجو می کنم. کلماتی که گوگل انتهای صفحه به من نشان می دهد می تواند بهترین کلمات هم خانواده برای این کلمه کلیدی باشد و سعی می‌کنم این کلمات را در محتوای که می خواهم بنویسم تکرار کنم.

۳- سایت رقیبانتان را کامل بررسی کنید

3- سایت رقیبانتان را کامل بررسی کنید

بعد از این که کلمات کلیدی را برای سایتتان انتخاب گردید باید محتوای سایت رقیبانتان را کامل بررسی کنید. برای اینکه بتوانید بهترین محتوا را تولید کنید باید محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و سعی کنید یک محتوای کامل تر و جامع تر نسبت به محتوای رقیبانتان منتشر کنید.

 

برای بررسی سایت رقیبانتان بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در اولین قدم کلمه کلیدی اصلی تان را که می خواهید برایش محتوای سئو شده تولید کنید را در گوگل جستجو کنید. سپس تمام سایت های صفحه اول گوگل را بررسی کنید و ببینید که محتوای شان از چند کلمه تشکیل شده است. چقدر از تصاویر و ویدیو در محتوا شان استفاده کرده اند. کامل بررسی کنید و ببینید که به چه منابع معتبری لینک خارجی دادند. در مورد چه موضوعاتی صحبت کردند.

بعد از این که محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کردید می‌توانید یک محتوای کامل تر و جامع تر نسبت به آنها تولید کنید. شاید بپرسید که منظور از تولید محتوای جامعه نسبت به رقبا دقیقا چیست؟

 

به این نکته توجه کنید برای اینکه شما بتوانید در کلمات کلیدی مدنظرتان در نتایج اول گوگل دیده شوید و به رتبه اول گوگل برسید. باید نسبت به ده سایت صفحه اول بهتر باشید. یعنی محتوای تان کامل تر و جامع تر باشد و در مورد تمام موضوعاتی که رقیبانتان صحبت کردند شما هم صحبت کنید. بعد از این که محتوای تان جامع تر از بقیه شد باید سئو خارجی سایت رقیبانتان را بررسی کنید ببینید که در چه جاهایی برای سایتشان لینک ساخته‌اند و شروع به ساخت بک لینک با کیفیت کنید. با این استراتژی راحت می توانید به نتایج اول گوگل برسید.

۴- شروع به تولید محتوا کنید!

4- شروع به تولید محتوا کنید!

بعد از اینکه محتوای رقیبانتان را بررسی کردید شروع به تولید محتوا کنید. راجب موضوعی که انتخاب کردید هر چیزی می دانید بنویسید. برای تولید محتوا میتوانید از جمع‌آوری اطلاعات استفاده کنید. یکی از اشتباهات رایج در تولید محتوا این است که خیلی از افراد فکر می‌کنند منظور تولید محتوا یعنی خلق محتوا در صورتی که اصلا اینطور نیست! شما با جمع آوری اطلاعات می توانید با کیفیت ترین محتواها را برای سایتتان تولید کنید. برای جمع آوری اطلاعات می توانند از منابع معتبری مثل اینترنت و حتی کتاب ها استفاده کنید.

۵- استفاده درست از کلمات کلیدی داخل محتوا

5- استفاده درست از کلمات کلیدی داخل محتوا

استفاده درست از کلمات کلیدی برای تولید یک محتوای بهینه سازی شده بسیار مهم است. بهتر است کلمه کلیدی که انتخاب می کنید را در سراسر محتوا تان تکرار کنید. البته به این نکته توجه کنید که بهترین جا برای تکرار کلمات کلیدی پاراگراف اول است. سعی کنید چندین بار کلمه کلیدی اصلی تان را همراه با کلمات کلیدی هم خانواده در پاراگراف اول است محتوای تکرار کنید.

بعد از تکرار کلمات کلیدی داخل محتوای تان باید کلمات کلیدی تان را تگ ها h2 و h3 محتوایتان تکرار کنید. پیشنهاد می کنیم حتماً کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه‌ی کلیدی اصلی‌تان در این تگ ها به کار ببرید. زیرا تأثیر بسیار مثبتی روی سایتتان می گذارد. و باعث می شود روی بسیاری از کلمات کلیدی رتبه بگیرد و به نتایج اول گوگل برسید.

۶- محتوایتان کامل تر و جامع تر از رقیبانتان باشد

6- محتوایتان کامل تر و جامع تر از رقیبانتان باشد

همانطور که گفتم محتوایی که تولید می کنید باید کامل تر و جامع تر از محتوای رقیبانتان باشد. اگر بیشترین محتوای رقیبانتان ۲۰۰۰ کلمه بود شما سعی کنید یک مقاله ۳۰۰۰ کلمه ای تولید کنید. هرچه مقاله تان جامع تر و کامل تر باشد بهتر می توانید در نتایج اول گوگل دیده شوید.

سعی کنید در مورد تمام موضوعات که رقیبانتان صحبت کردند شما هم صحبت کنید. این کار باعث می شود به مرور زمان شما یک محتوای مرجع و جامع شناخته شوید و وقتی محتوای تان مرجع باشد شانس رسیدن به نتایج اول در کلمات کلیدی مدنظرتان افزایش پیدا میکند.

۷- دادن لینک داخلی به محتواهای مرتبط

7- دادن لینک داخلی به محتواهای مرتبط

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای تولید محتوا سئو شده رعایت اصول لینک سازی داخلی است. لینک سازی داخلی یا internal link در سئو سایت تاثیر مثبت میگذارد و اگر به درستی در محتوا هایتان به مقالات تان اشاره نکنید و به آن ها لینک ندهید ممکن است تاثیر منفی داشته باشد. البته در مبحث لینک سازی داخلی زیاده‌ روی نکنید. سعی کنید در هر محتوا نهایتاً ۵ تا ۶ لینک داخلی بدهید.

۸-دادن لینک خارجی به سایت های اعتبار بالا و تخصصی

8-دادن لینک خارجی به سایت های اعتبار بالا و تخصصی

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در تولید محتوای سئو شده لینک دادن به سایت های معتبر و تخصصی است. در مقالات تان سعی کنید به سایت هایی که در حوزه کاری شما به صورت تخصصی کار می کنند و فعالیت می کنند و اعتبار بسیار بالایی دارند لینک بدهید.

 

اصلاً منظور من این نیست که شما به سایت‌های رقیبانتان لینک بدهید. در هر حوزه که فعالیت میکنید سایت های خارجی و تخصصی هم حوزه با کسب و کارتان را پیدا کنید و به آنها لینک بدهید. به عنوان مثال در زمینه سئو و بهینه سازی سایت من کلمه seo را در گوگل جستجو می کنم و در محتوا هایی که مینویسم به سایت های تخصصی که در زمینه و فعالیت میکنند مثل moz و… لینک میدهم. این کار تاثیر مثبتی بر روی محتوایی که تولید میکنید خواهد گذاشت و باعث می شود قدرت صفحه تان افزایش پیدا کند.

۹- یک محتوای سئو شده خواناست

9- یک محتوای سئو شده خواناست

یک محتوای سئو شده که تولید می کنید باید کاملا خوانا باشد. سعی کنید محتوای تان را به زبان بسیار ساده بنویسید و از کلمات و عبارات سخت خودداری کنید. محتوای تان باید انقدر ساده نوشته شده باشد که کاربرانی که وارد سایت شده اند و مقاله تان را خواندند سریع موضوع را بفهمند. برای اینکه یک محتوای خوانا تولید کنید پیشنهاد می کنم کارهای زیر را انجام دهید.

  • سعی کنید از کلمات و جملات ساده استفاده کنید.
  • استفاده از تصاویر هم مرتبط با موضوعی که می نویسید که باعث می شود محتوایتان خوانا تر شود.
  • سعی کنید از جملات کوتاه استفاده کنید. به عنوان مثال هرگز از جملات طولانی در حد چند خط استفاده نکنید.
  • حتماً قبل از اینکه محتوای آن را منتشر کنید محتوای تان را یک بار بخوانید و ببینید که هیچ غلط املایی ندارد.
  • سعی کنید از نمودارها داخل محتوای آن استفاده کنید.
  • از عنوان ها در محتوای تان به درستی استفاده کنید
  • از علائم نگارشی به درستی استفاده کنید.

۱۰- استفاده از تصاویر و ویدیو داخل محتوا سئو شده

10- استفاده از تصاویر و ویدیو داخل محتوا سئو شده

محتوایی که تولید میکنید باید شامل تصاویر و ویدیوهای هم مرتبط با موضوعی که صحبت کردید باشد. هرچه تعداد تصاویر در محتوای تان بیشتر باشد رتبه گرفتن سایتتان در نتایج گوگل بیشتر می شود.

البته باید از تصاویر هم مرتبط استفاده کنید! استفاده از تصاویر داخل محتوای تان باعث می شود که نرخ پرش افرادی که وارد سایت تان می شوند کاهش پیدا کند و هرچه کاربران را بتوانید داخل سایت تان بیشتر نگه دارید تاثیر فوق‌العاده خواهد گذاشت. حتماً تصاویری که می خواهید منتشر کنید را بهینه سازی کنید. با استفاده از فتوشاپ حجم تصاویر را کاهش دهید و در تگ alt تصاویرتان کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه کلیدی اصلی تان را به کار ببرید.

علاوه بر تصاویر توصیه می‌کنیم حتماً در محتوای تان از ویدیو استفاده کنید. استفاده از ویدیو تاثیر فوق‌العاده مثبتی روی صفحات سایتتان می گذارد. برای اینکه نتایج اش را ببینید پیشنهاد می کنم حتماً در مقالات تان از ویدیو استفاده کنید. توصیه میکنم حتما بعد از پاراگراف اول یک ویدیو در حد ۵ الی ۱۰ دقیقه ای قرار دهید. البته برای قرار دادن ویدیو اصلا نیازی به هاست های مخصوص ویدیو ندارید.

چرا باید محتوای سئو شده تولید کنیم؟

  • تولید محتوای سئو شده باعث افزایش ترافیک سایت و افزایش بازدید سایت تان می شود. وقتی محتوای تان را با اصول سئویی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم بهینه سازی کنید بعد از این که محتوای تان در نتایج اول گوگل قرار بگیرد باعث می‌شود ترافیک سایت تان افزایش پیدا کند.
  •  وقتی محتوای تان را سئو کنید و به نتایج اول گوگل برسید باعث می شود درآمد تان افزایش پیدا کند. کلا مبحث سئو و بهینه سازی ارتباط مثبتی با درآمدتان دارد.
  • با تولید محتوا سئو شده دیگر نیازی به هزینه های اضافی مثل تبلیغات نخواهید داشت. با تولید محتوا می توانید در هزینه‌ها شما صرفه جویی کنید.

جمع بندی

مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوای سئو شده است. اما تولید محتوا به تنهایی کافی نیست. همانطور که بیل گیتس گفته است “محتوا پادشاه است” . اما زمانی محتوا پادشاه است که با توجه به اصول سئو تولید شده باشد و تمام فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. مهمترین فاکتور در تولید محتوا این است که شما باید از طریق محتوایی که تولید می کنید نیاز مخاطبان و کاربران تان را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *