اخبار اقتصادی

معرفی سایت های معتبر خارجی که می‌توانید خرید کنید

با وجود گسترش خریدهای اینترنتی و فروشگاه‌هایی که به صورت مجازی در حال فعالیت هستند، هنوز هم برخی از افراد ترجیح می‌دهند خودشان به صورت حضوری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها خرید کنند اما باید به خاطر داشته باشید که همیشه شرایط و روند زندگی انسان‌ها به یک صورت پیش نمی‌رود و ممکن است چیزی مانند بیماری کرونا ویروس در زندگی عادی انسان ها خلل ایجاد کرده و مجبور شویم برای مدتی از محیط بیرون دور باشیم؛ پس لازم است که خریدهای خود را به صورت آنلاین و بدون حضور در مراکز شلوغ انجام دهیم.

چرا باید به سایت های معتبر خرید از خارج سر بزنیم؟

ما شاهد تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی و صفحات اینستاگرامی هستیم که مشغول فروش محصولات خود هستند اما همیشه هم نمی‌شود به همه آنها اعتماد کرد و یا ممکن است کالایی که شما مد نظر دارید را موجود نداشته باشند و یا محصول شما با قیمت‌های مناسب در ایران یافت نشود. اینجاست که موضوع خرید از سایت های معتبر خارجی مطرح می‌گردد. شرکت چارسوق یکی از همان گزینه‌هایی است که به شما کمک می‌کند که به سایت های معتبر خرید از خارج دسترسی یافته و محصولات برندهای اصلی و با کیفیت را به راحتی خریداری کنید.

شما در منزل خود می‌نشینید، به سایت های معتبر خرید از خارج سر می‌زنید، محصول مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و لینک آن را به چارسوق می‌دهید. از اینجا به بعد را تیم چارسوق پیش می‌برد و تمام کارهای خرید، تحویل گرفتن محصول در کشور خارجی از فروشنده و ارسال آن به ایران به علاوه انجام کارهای گمرکی را طی کرده و کالا را درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

این موضوع برای شما چندین مزیت دارد:

  • ممکن است کالایی که شما می‌خواهید در ایران پیدا نشود و یا به علت ازدیاد نمونه‌های تقلبی، ریسک خرید از ایران بالا باشد.
  • شاید محصولی که شما می‌خواهید، در داخل کشور با قیمت‌های گزافی به فروش برسد چرا که فروشنده، هزینه‌های جانبی زیادی را به قیمت اصلی محصول اضافه می‌کند تا حاشیه سود خود را بالا ببرد.
  • در سایت‌های خارجی مانند Amazon ،Ebay و … تخفیفات بسیار عالی و آفرهای زیادی برای برخی محصولات قرار می‌دهند که می‌توانید به راحتی و با قیمت‌های باور نکردنی، کالاهای خود را تهیه نمایید.

سایت های معتبر خرید از خارج کدام‌اند؟

همان طور که در داخل ایران، سایت‌های فروشگاهی زیادی راه اندازی شده و به فروش محصولات متنوع می‌پردازند؛ در کشورهای دیگر هم این روال برپا بوده و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند. البته که خیلی از آنها معتبر نبوده که چارسوق به هنگام خرید سفارش شما، اعتبار سایت را تا حدود زیادی بررسی می‌کند؛ اما خیلی از شما نمی‌دانید که چگونه می‌شود فروشگاه‌های اینترنتی خارج از کشور را پیدا کرد که از این جهت ما برای شما لیستی از این سایت های معتبر خرید از خارج را آماده کرده‌ایم که در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

  • Thstreet6

یکی از سایت های معتبر خرید از خارج که در امارات و ۵ کشور دیگر نیز مشغول به کار هستند، thstreet6 می‌باشد. این سایت برای خانم‌ها، آقایان و کودکان در سنین مختلف، محصولاتی مانند پوشاک، اکسسوری ( کفش، عینک، کلاه، دستکش، جواهرات، ساعت، قاب گوشی، گل سر، کمربند و …)، لوازم آرایش و … را به فروش می‌رساند و محصولات برندهایی چون GUCCI ،ADIDAS ،LEVI’S ،PUMA ،SKECHERS و … را دارا می‌باشد. گروه بندی محصولات و برندها در این سایت کاملا واضح بوده و بنابراین پیدا کردن کالا، زمان زیادی نمی‌خواهد.

شما می‌توانید برای خرید محصولات برند و اصل که در ایران ممکن است قیمت‌های بالایی داشته باشند، از تخفیفات این سایت استفاده کنید و آن چیزی که دوست دارید را به نرخی ارزان‌تر خریداری نمایید.

آدرس سایت: www.6thstreet.com

  • Jomashop

در سایت jomashop دنیایی از برندهای اصل و معروف در حال قدرت نمایی هستند. انواع ساعت، پوشاک، کفش و صندل، کیف، عینک، زیورآلات، لوازم آرایش و خودکارهای تزئینی در این سایت به فروش می‌رسند که در نگاه اول حسابی شما را شگفت زده خواهد کرد. از همه مهتر این است که تخفیفات گسترده و به شدت چشمگیری بر روی کالاهای این سایت قرار داده می‌شود که در خریدتان سود خوبی عاید شما خواهد شد. این سایت مورد تایید چارسوق بوده و با خیالی راحت خرید کنید.

آدرس سایت: www.jomashop.com

  • Sephora

خانم‌هایی که به زیبایی و سلامت پوست و چهره خود اهمیت می‌دهند، حتما با لوازم آرایشی و محصولات برند سفورا (sephora) آشنایی کامل دارند و می‌دانند که کیفیت محصولات این برند مورد تایید می‌باشد. شاید اگر بخواهید محصولات سفورا را از داخل کشور و مغازه‌ها تهیه کنید، کمی گران‌تر به شما بفروشند و شاید کالاهای اصل نباشد، برای این ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید از سایت اصلی این برند را به کمک چارسوق تجربه نمایید.

در این فروشگاه اینترنتی، انواع مختلف لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست به فروش می‌رسد که تخفیف‌های آن هم بسیار عالی می‌باشد. همچنین چندین برند معتبر دیگر هم محصولات خود را در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسانند.

آدرس سایت: www.sephora.com

  • Invictastores

تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید ساعتی برای خود و یا شخص دیگری به عنوان هدیه خریداری نمایید؟ شاید فکر کنید که به اولین مغازه ساعت فروشی می‌روم و با توجه به بودجه‌ای که دارم، یک عدد ساعت خریده و بیرون می‌آیم. اما همین که داخل مغازه بروید و ساعت‌های مختلف را ببینید متوجه خواهید شد که انتخاب سخت است به خصوص اگر هدیه باشد و بخواهید بهترین انتخاب را داشته باشید و تازه قیمت آن با جیب شما هم سازگار باشد. در این لحظه دوست دارید مغازه‌های مختلف را ببینید و بعد از آن بیشتر سردرگم خواهید شد. حتما هم بدتان نمی آید ساعت شیک و برند را با قیمتی خوب خریداری کنید.

ما به شما سایت اینویکتا را پیشنهاد می‌دهیم. کافیست به جای رفتن به فروشگاه‌های متعدد ساعت فروشی و اتلاف وقت و کلافه شدن از اینکه نمی‌توانید انتخاب کنید، در خانه بنشینید و سری به invictastores بزنید. برند اینویکتا، که برندی سوییسی است، انواع و اقسام ساعت‌های مردانه و زنانه را با کیفیت‌های عالی تولید می‌کند. وقتی وارد سایت اینویکتا شوید راحت‌تر می‌توانید مدل‌ها، ویژگی و قیمت‌ها را ببینید، مقایسه کنید و بدون اینکه فروشنده را معطل نمایید با خیالی راحت تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *