دانستنی

چگونه سایت خود را پربازدید کنیم ؟(۳ روش رایگان و مهم)

بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر افزایش بازدید سایت خود باشید. خیلی از دوستان از من می پرسند که چگونه سایت خود را پربازدید کنیم ؟ البته با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال این هستند سایت شان را پر بازدید کنند در این مقاله شما را با سه روش بسیار مهم و کاملاً رایگان آشنا خواهیم کرد که با استفاده از این روش ها میتوانید بازدید سایتتان را افزایش بدهید.

اگر هدفتان کسب درآمد اینترنتی است و میخواهید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر افزایش بازدید وب سایت تان باشید. اگر نتوانید بازدید سایت تان را افزایش بدهید مسلما نمی‌توانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران هدف تان شما را پیدا کنند و جذب سایتتان بشوند.

خیلی از افراد برای اینکه بتوانند سایتشان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنند فکر می کنند حتماً باید از هزینه های سنگینی مثل هزینه تبلیغات گوگل و تبلیغات در سایت های دیگران استفاده کنند. البته استفاده از تبلیغات یکی از روش های افزایش بازدید سایت است اما در این مقاله هدف من این است که روش های کلیدی و اصلی را به شما آموزش بدهم تا با استفاده از آنها بتوانید بازدید سایتتان را افزایش بدهید و بتوانید یک سایت پربازدید با مخاطبان زیادی داشته باشید.

تمام روش هایی که در ادامه به شما آموزش خواهم داد روش هایی هستند که خودم از آنها استفاده کردم و توانستم بازدید سایتم را به چندین هزار نفر در روز برسانم. رعایت کردن اصولی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد باعث می شود که شما به صورت کاملاً رایگان می توانید سایتتان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید.البته از شما میخواهم که تمام روش های گفته شده در این مقاله را کاملاً جدی بگیرید و به صورت مداوم و همیشگی در سایتتان رعایت کنید. پست در ادامه همراه من باشید تا به شما بگویم که چگونه می توانید سایتتان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید.

چگونه سایت خود را پربازدید کنیم ؟

برای اینکه سایت تان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید باید برای سایتتان شروع به تولید محتوای حرفه‌ای کنید. برای اینکه بتوانید یک سایت پربازدید داشته باشید و آمار بازدید سایتتان را افزایش بدهید مهمترین فاکتور تولید محتوای جامع و هدفمند است.
البته در ادامه به صورت کامل مبحث تولید محتوا را به شما آموزش خواهیم داد و به شما میگویم که چطور می توانید با استفاده از تولید محتوا به صورت کاملاً رایگان سایت تان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید.

البته به این نکته توجه کنید بعد از این که کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کردید حتماً به دنبال جذب مخاطبان و کاربران هدف تان باشید .هدف اصلی شما باید این باشد که چه کاری کنید مخاطبان و کاربرانی که به محصول و خدمات شما نیاز دارند شما را پیدا کنند و از محصولات و خدمات تان استفاده کنند.

در کسب و کارهای اینترنتی داشتن یک سایت پربازدید معیار بر موفقیت شما نیست. و یکی از رازهایی که باعث می‌شود شما در کسب و کار اینترنتی تان موفق شوید و به درآمدهای بالایی برسید این است که باید فقط به دنبال جذب مخاطبان و کاربران هدف تان باشید.

البته با توجه به روش‌هایی که در ادامه به شما آموزش خواهم داد نه تنها شما می توانید مخاطبان و کاربران هدفتان را جذب کنید بلکه می توانید سایتتان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنیم.

در ادامه شما را با این سه روش آشنا خواهند کرد و به شما یاد می دهیم که چگونه به صورت کاملاً رایگان هم مخاطبان هدف تان را جذب کنید و هم اینکه سایت تان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید. پس همراه ما باشید.

۳ روش پربازدید کردن سایت

 

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان به دنبال افزایش بازدید سایت شان هستند و میخواهند سایتشان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنند در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چطور به صورت کاملا رایگان سایت تان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید و کاری کنید که مخاطبان و کاربران تان آن خیلی راحت شما را پیدا کنند .

۱- سئو (seo) و بهینه سازی سایت

اولین روش برای اینکه سایت تان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید این است که شما باید سایت تان را بهینه سازی کنید. سئو یا بهینه سازی سایت یک روش کاملا رایگان برای این است که وقتی مخاطبان و کاربران تان در گوگل عبارات و یا کلماتی را جستجو می کنند سایت شما در نتایج اول گوگل دیده شود. وقتی کاری کنید که سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود در اصطلاح به آن سئو و بهینه سازی سایت می گویند.

برای اینکه بتوانید سایت تان را بهینه سازی کنید باید تمام مراحل سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید تا بتوانید خودتان سایتتان را بهینه سازی کنید.

اگر بخواهم به شما دقیق بگویم که سئو چیست؟ وقتی شما سایت تان را بهینه سازی می کنید باعث می شود که سایت تان در نتایج اول گوگل دیده شود. به عنوان مثال وقتی من سایتم را روی کلمه ی “آموزش بازاریابی اینترنتی” بهینه سازی می کنم باعث می شود وقتی کسی عبارت آموزش بازاریابی اینترنتی را در گوگل جستجو کرد سایت من در نتایج اول گوگل دیده شود. البته برای اینکه بتوانید سایتتان را در کلمات کلیدی مدنظرتان به نتایج اول گوگل برسانید باید تمام مراحل سئو را به صورت کامل رعایت کنید.

سئو به سه مرحله، انتخاب کلمات کلیدی، بهینه سازی داخلی سایت و بهینه‌ سازی خارجه سایت تقسیم می شود.

در مرحله اول شما باید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید.منظور از کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که مخاطبان و کاربران در گوگل جستجو می کنند. برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید از ابزار های گوگل مثل keywordplanner و keywordtool.io استفاده کنید. باید کامل بررسی کنید در حوزه ای که سایتتان را راه اندازی کردید مخاطبان و کاربران تان چه کلماتی را در گوگل جستجو می کنند. و بهترین کلمات را انتخاب کن کنید.

دومین مرحله در سئو سئو داخلی نام دارد. منظور از سئو داخلی به مجموعه کارهایی که باید داخل سایت تان انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و بقیه موتورهای جستجو بهینه سازی شود را سئو داخلی می گویند. مثل تولید محتوای سئو شده، استفاده از هاست با کیفیت، بهینه سازی تصاویر و عکس ها، بهینه سازی سرعت سایت، بهینه سازی قالب سایت و… برای اینکه بتوانید سایتتان را در نتایج اول گوگل بیاورید حتما باید تمام فاکتورهای سئو داخلی را را رعایت کنید.

سومین مرحله در سئو بهینه سازی خارجی سایت است. به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت تان انجام دهید تا سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود را سئو خارجی می گویند. مثل ساخت بک لینک برای سایتتان و فعالیت در شبکه های اجتماعی.

مبحث بهینه سازی سایت را بسیار جدی بگیرید و سعی کنید در زمینه سئو به یک فرد متخصص و حرفه ای تبدیل شوید. راه و روش های زیادی برای یادگیری سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد ، می توانید از منابع رایگان مثل مقالات موجود در اینترنت، فیلم های داخل یوتیوب و آپارات استفاده کنید.

البته در سایت آکادمی سبز اگر می‌خواهید مبحث سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید پیشنهاد می کنم داخل دوره آموزش سئو که کاملاً رایگان است شرکت کنید. با شرکت در دوره سئو رایگان آکادمی سبز تمام مباحث سئو را به صورت کامل و جامع به شما یاد خواهیم داد که می توانید سایتتان را به صورت حرفه‌ای بهینه سازی کنید.

۲- تولید محتوای با کیفیت و جامع برای وب سایت تان

دومین روش رایگان برای اینکه سایت تان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید مبحث تولید محتوا است. بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید شما باید برای سایتتان شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید. منظور از تولید محتوا همان مقالات سایتتان است. برای اینکه که بتوانید یک محتوای با کیفیت تولید کنید و در سایتتان بگذارید پیشنهاد می کنم حتما نکات زیر را کامل رعایت کنید.

۱. قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید کامل بررسی کنید و ببینید در حوزه که می خواهید شروع به فعالیت کنید مخاطبان و کاربران تان چه نیازهایی دارند. شما باید با توجه به نیازهای آنها شروع به تولید محتوا برای سایت تان کنید. به این نکته توجه کنید محتوایی باید تولید کنید که وقتی کاربرانتان آن را خواندند نیازشان برطرف شود. پس حتماً قبل از تولید محتوا نیاز مخاطبان و کاربران را کامل بررسی کنید.

۲. برای محتوای که تولید می کنید به درستی کلمات کلیدی انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که برای هر کلمه کلیدی سایتتان باید محتوا تولید کنید.

۳. قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید حتماً محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و سعی کنید محتوای تان کامل تر و جامع تر از رقیبانتان باشد. برای اینکه بتوانید سایتتان را در نتایج اول گوگل بالا بیاورید حتماً باید محتوای تان کامل تر باشد. برای هر کلمه کلیدی توصیه می کنم قبل از تولید محتوا کلمه کلیدی مد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و تمام سایت‌های رقیبانتان را بررسی کنید.

۴. حتماً تمام فاکتورهای یک محتوای سئو شده را رعایت کنید. تمام اصول سئومحتوا باید داخل محتوای تان رعایت شده باشد در غیر اینصورت سخت می توانید در کلمات کلیدی مدنظرتان رتبه بگیرید.

۵. سعی کنید در محتوای که تولید میکنید حتما از کلمات کلیدی هم خانواده با کلمه کلیدی اصلی تان استفاده کنید. این کار باعث می شود که ورودی سایت تان افزایش پیدا کند. به عنوان مثال اگر من یک مقاله در مورد بازاریابی اینترنتی نوشتم از کلمات مشابه مثل ” بازاریابی اینترنتی چیست”، ” چگونه بازاریابی اینترنتی کنیم”، ” بازاریابی اینترنتی محصولات” و… استفاده کنم.

۶. حتماً در محتوای تان از تصاویر و ویدیو استفاده کنید. این کار باعث می شود مخاطبان و کاربران تان بیشتر داخل سایتتان بمانند و نرخ پرش سایتتان کاهش پیدا کند.

۷. از تگ های h2 و h3 به درستی استفاده کنید. کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی هم خانواده تان را در این طرح ها به کار ببرید.

۸. سعی کنید داخل محتوای تان به مقالات مرتبط سایت تان لینک داخلی بدهید. دادن لینک داخلی در محتوایی که تولید میکنید یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو و بهینه سازی داخلی سایت است.

۹. در محتوای تان سعی کنید به منابع معتبر لینک بدهید. لینک دادن به منابع معتبر باعث می شود که اعتبار سایت تان افزایش پیدا کند.
البته اگر می‌خواهید مبحث تولید محتوا را کامل یاد بگیرید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله زیر را مطالعه کنید.

۳- بروزرسانی محتواهای قدیمی سایتتان

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای اینکه بازدید سایت تان را افزایش بدهید به روز رسانی محتوای قدیمی سایتتان است. حتماً مقالات قدیمی سایتتان را هر چند وقت یکبار بروز رسانی کنید. وقتی مطالب سایت تان را بروزرسانی نکنید باعث می شود به مرور زمان در کلمات کلیدی که رتبه گرفتید جایگاه تان را از دست بدهید و رتبه سایت تان کاهش پیدا کند. برای همین است که توصیه می کنم سعی کنید هر چند ماه یکبار مقالات قدیمی سایت تان را به روز رسانی کنید و به مقالات تان تصاویر و یا چند پاراگراف اضافه کنید. این کار باعث می شود هم ورودی سایت تان افزایش پیدا کند و هم گوگل به شما جایگاه بهتری بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *