دانستنی

کسب درآمد با آگهی رایگان

کسب درآمد با آگهی رایگان

ترفند و راهکارهای جالب کسب درآمد با آگهی رایگان از سالیان پیش وجود داشته و عده ای از کاربران اینترنتی هستند که چراغ خاموش از این شیوه رایگان جهت کسب درآمد از اینترنت استفاده می کنند.  این افراد به خوبی می دانند که اینترنت روز به روز در حال گسترش است و باید از این فضا و بستر برای کسب درآمد اینترنتی مناسب استفاده کنند و چه کاری بهتر از تبلیغات اینترنتی رایگان ، که بدون پرداخت پول ، آنچه را که مدنظرتان است به دست می آورید.

درج آگهی رایگان یکی از شیوه های تبلیغات اینترنتی محسوب می شود و افرادی که فاقد پول و یا سرمایه هستند از این شیوه برای معرفی کسب و کار اینترنتی خود استفاده می کنند. به دلیل تاثیرگذاری و اهمیت کسب درآمد با آگهی رایگان ، تصمیم گرفتم تا در سایت پول یابی به چگونگی اجرای آن بپردازم.

 

تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است و تاثیر زیاد تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کار ، جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار می باشد. کاملا بدیهی است که با تبلیغات در سطح اینترنت ، برندهای تجاری و کسب و کارها بهتر دیده می شوند و نتیجه اصلی آن هم افزایش فروش محصولات و خدمات و در نهایت افزایش کسب درآمد اینترنتی می باشد .

درج بنرهای تبلیغات پولی با توجه به هزینه های بالایی که سایت های معتبر و پربازدید اعلام می کنند برای کسب و کارهای خرد و کوچک امکان پذیر نیست . ضمن اینکه حتی سایت هایی که به صورت تبلیغات کلیکی بنرها را در سایت های مختلف به نمایش می گذارند به تجربه ثابت شده که این روش هم فقط برای برندها و کسب و کارهای دارای سرمایه زیاد بازدهی دارد و ترافیک زیادی به طرف سایت مبدا ارسال نمی کنند.

در کل شرکت های تجاری خیلی بزرگ و متمول می توانند برای تبلیغات بنری هزینه زیادی پرداخت کنند لذا جا برای فعالیت کسب و کارهای کوچک باقی نمی گذارند. برای نمونه تبلیغات کلیکی گوگل بازدهی خیلی خوبی دارد ولی با توجه به قیمت فعلی دلار و رقابت کلمات کلیدی ، پرداخت این نوع هزینه ها برای کسب و کارهای کوچک و نوپا امکان پذیر نیست ضمن اینکه معمولا همه کلیک ها منجر به خرید هم نمی شود.

درج آگهی رایگان در سایت نیازمندی ها

راهها و شیوه های تبلیغات پولی بسیار زیاد است ولی هر کدام پرهزینه بوده و ممکن هست کسب کارهای کوچک این امکان را نداشته باشند که هزینه بالایی برای وب سایت و یا تبلیغات اینترنتی پرداخت کنند. راه حل چیست ؟ یکی از راه حل ها برای معرفی کسب و کار در اینترنت ، می تواند درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی ها باشد.

 

درج آگهی در سایت های آگهی رایگان (سایت های نیازمندی) کم هزینه ترین نوع تبلیغات اینترنتی ، و یا تبلیغات بدون هزینه – اگر خودتان اقدام به درج آگهی کنید – می باشد. سابقه سایت های نیازمندی رایگان در ایران بیش از ۲۰ سال است و تعداد سایت های نیازمندی روز به روز در حال افزایش می باشد و این فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارها است تا بدون پرداخت هزینه ، اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود کنند.

شیوه درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی

برای درج آگهی نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست و معمولا خود سایت های نیازمندی آموزش درج آگهی را دارند ولی نکات ریزی وجود دارد که اگر در حین درج آگهی رعایت شود بازدهی بهتر به همراه دارد.

شیوه درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی

اگرچه ممکن است که درج آگهی و معرفی کسب و کارها در سایت های نیازمندی با هم تفاوت هایی داشته باشند ولی بیشتر این سایت ها در شیوه و اجرای درج آگهی مثل هم هستند لذا در اینجا آموزش درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی به طور کلی و عام آورده می شود . معمولا برای درج آگهی رایگان باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱- انتخاب عنوان آگهی

در انتخاب عنوان آگهی دقت لازم را به کار ببرید. ضمن کوتاه بودن عنوان آگهی ، باید مشخص کننده دقیق خدمات و معرفی کننده کسب و کارتان باشد. به عبارت دیگر در عنوان آگهی از کلمات کلیدی که مرتبط با کسب و کارتان بوده و اینکه فکر می کنید مشتری شما را در گوگل با این کلمات جستجو خواهد کرد، استفاده کنید.

۲- متن آگهی یا شرح آگهی

بعد از عنوان مناسب ، متن آگهی اینترنتی تاثیر زیادی در افزایش بازدید آگهی دارد. کمی وقت و زمان بگذارید و متن آگهی رایگان خود را کامل و دقیق بنویسید. تمام ویژگی ها ، مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی به صورت مختصر و مفید توضیح دهید. توصیه می شود کلمات کلیدی و عنوان آگهی حتما در شرح آگهی رایگان حداقل دو الی سه بار تکرار شود. هر چه متن آگهی جامع تر و رساتر باشد جذب مخاطب و در نتیجه جذب مشتری و افزایش کسب درآمد اینترنتی بیشتر خواهد شد.

۳- مشخص کردن راه های ارتباط مشتری

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com
۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

در زمان درج آگهی ، حتما اطلاعات تماس و راههای برقراری ارتباط را به طور کامل در آگهی ذکر کنید . توصیه می شود که برای تسهیل در امور ، راحت ترین راه های ارتباطی را قرار دهید. از جمله شماره تماس، ایمیل ، آدرس محل کسب و کار ، آدرس وب سایت و حتی آیدی تلگرام یا شماره واتساپ را حتما در آگهی و یا در قسمتی که در پنل های کاربری سایت های نیازمندی در نظر گرفته شده ، قرار دهید.

۴- انتخاب تصویر مناسب آگهی

در درج آگهی معمولا آخرین مرحله قرار دادن عکس آگهی اینترنتی می باشد. تصویری جذاب و متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید و در آگهی قرار دهید. هرچه عکس انتخابی جذابتر و حاوی اطلاعات بیشتری از کسب و کار ، محصول و خدماتتان ارائه دهد بازدید از سایت و آگهی افزایش می یابد. توصیه می شود روی تصویر آگهی اسمی از برند ، نام تجاری و یا لوگوی شرکت و کسب و کارتان قرار دهید.

 

سخن پایانی کسب درآمد با آگهی رایگان

حداقل تاثیر درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی این است که کسب و کارتان را به افراد مختلف با سلیقه های متفاوت معرفی کرده و نوشته و آگهی شما را در موتورهای جستجو و به ویژه گوگل قرار می گیرد. اگر امکان درج لینک سایت در داخل آگهی باشد چه بسا میزان کلیک خوری سایتتان افزایش می باشد و این کار ضمن ایجاد بک لینک رایگان ، در سئوی سایت هم تاثیر مثبتی می گذارد.

تنها سختی درج آگهی در این نوع سایتهای نیازمندی ، کمی صرف وقت و زمان می باشد ولی اگر متن آگهی را درست و مطلب را بهینه و صحیح تهیه و ارسال کنید در رشد کسب و کارتان و میزان کسب درآمد از اینترنت تاثیر زیادی خواهد داشت. اصولی که در بالا به آنها اشاره شد در صورت رعایت ، موجب بالا رفتن بازدید آگهی شما می شود.

نکته آخر اینکه می توانید هر سایت نیازمندی را برای درج آگهی انتخاب کنید ولی برای تاثیر گذاری بهتر و اینکه شیوه کسب درآمد با آگهی رایگان شما کاملا هدفمند و اصولی باشد ، سایت های نیازمندی که دارای رتبه بالا می باشند را انتخاب کنید و در انتخاب عنوان، متن داخل آگهی و تصویر دقت کنید و سایتهایی را مدنظر داشته باشید که امکان قرار دادن لینک سایت در داخل متن را هم به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *