دانستنی

چه محصول و خدماتی را در اینترنت بفروشیم تا سود کنیم ؟

در این مطلب قصد دارم به شما بگم که چه محصول و خدماتی را در اینترنت بفروشیم و چگونه این کار را انجام دهید . اگر قصد دارید درون اینترنت محصول و خدمات خودتان را بفروشید بهترین پیشنهادی که می توانم به شما کنم این است که به هر چیزی که علاقه و اشتیاق دارید و می توانید ساعت ها با اشتیاق زیاد در مورد آن محصول و خدمات تان صحبت کنید و توضیح بدید , آن را بفروشید .

 

یکی از نکات مهم برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای این است , یک فروشنده حرفه ای می‌داند می‌خواهد چه محصول و خدماتی را بفروشد . هدف اصلی ما از نوشتن این مطلب این است که به شما یاد بدهیم چه محصول و خدماتی را درون کسب و کار اینترنتی خودتان بفروشید .

چه محصول و خدماتی را در اینترنت بفروشیم  ؟

 

در مقاله آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان به شما به صورت کامل گفتیم که چطور می‌توانید یک کسب و کار اینترنتی رایگان و پولساز با کمترین سرمایه ممکن برای خودتان را اندازی کنید . اگر این مطلب را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم حتما یک بار آن را بخوانید .

برای آنکه بدانید در اینترنت باید چه خدمات و چه محصولاتی را بفروشید در قدم اول باید مشکلات مردم را پیدا کنید . مشکلات مردم شامل مواردی هستند که وقتی افراد از محصول و خدمات تان استفاده کردن مشکلشان حل شود . شما با توجه به خدمات و محصولاتی که می خواهید ارائه بدهید باید به دنبال یک راه حل و راهکار برای حل مشکلات کاربران تان باشید و بتوانید زندگی آنها را بهتر کنید .

 

باید ببینید که چه مشکلاتی وجود دارد و شما در برابر آن مشکلات میتوانید چه کارهایی را انجام دهید . به عنوان مثال : مثلا افرادی که قصد دارند یک کسب درامد اینترنتی واقعی داشته باشند می‌خواهند مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فعالیت شان را شروع کنند , محصولاتی در این باره طراحی کنید به عنوان مثال آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالاو…

مشکلات زیادی وجود دارد که خیلی از افراد به دنبال حل کردن آن هستند و شما با استفاده از خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید , می‌توانید مشکلات آنها را حل کنید .

راه و روش های زیادی برای اینکه بتوانید در اینترنت محصولات و خدمات خود را بفروشید وجود دارد .

 

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی فروش موبایل , عینک , لباس و… هستید می توانید شعبه دوم کسب و کارتان را درون اینترنت راه اندازی کنید و محصولات فیزیکی تان را به صورت اینترنتی بفروشید .

شما با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می‌توانید علاوه بر فروش محصولات تان به صورت فیزیکی آنها را به صورت اینترنتی بفروشید و درآمد دومی داشته باشید .

 

شما می توانید محصولاتی که درون فروشگاه دام وجود دارد را به صورت اینترنتی هم بفروشید , یعنی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و درآمد خود را افزایش دهید .و یا حتی ممکن است شما یک دانشجو باشید که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را داشته باشید . به عنوان مثال اگر شما دانشجویی رشته زبان هستید می توانید یک وب سایت آموزش زبان انگلیسی راه اندازی کنید و یا خدمات ترجمه متن انگلیسی را راه اندازی کنید .

 

یعنی شما می توانید علاوه بر آموزش زبان انگلیسی خدمات مترجمی انگلیسی راه اندازی کنید . البته زبان انگلیسی را فقط من مثال زدم .

اگر شما در زمینه برنامه نویسی , طراحی سایت , قانون جذب , روابط , اعتماد به نفس و… تخصص و مهارت دارید افراد زیادی هستند که می خواهند مهارت و تخصص تان را یاد بگیرد .

شما با راه‌اندازی یک سایت می توانید تخصص تان را به دیگران به بفروشید . شما می توانید با برگزاری دوره های آنلاین , مشاوره دادن و… خدمات تان را به افرادی که دوست دارند تخصص تان را یاد بگیرند ارائه دهید و مبلغی را دریافت کنید .

فرض کنید که شما یک دانشجوی رشته زبان انگلیسی هستید و قصد دارید که یک وب سایت راه اندازی کنید . آیا به این فکر کرده اید که می توانید چه محصولات و خدماتی را بفروشید ؟ آیا اصلا می دانید که محصولات شما چه چیزهایی هستند ؟ آیا می دانید که چطور می توانید محصولاتتان را به دست مخاطبان و مشتریان برسانید ؟ آیا این را می دانستید که شما با راه اندازی یک وبسایت آموزشی می توانید درآمد بالا چند ده میلیون تومان و یا شاید هم بیشتر داشته باشید ؟ آیا میدانستید که یکی است روش های کسب درآمد از طریق اینترنت فروش اطلاعات به دیگران می باشد .

افراد زیادی هستند که میخواهند اطلاعات و دانشی که شما دارید را یاد بگیرند و شما از طریق راه اندازی یک وبسایت آموزشی و تولید محصولات آموزشی که کار اصلا سختی نیست می توانید اطلاعات تان را به این افراد عرضه کنید .

حالا فکر کنید که شما وب سایتتان را راه اندازی کردید و قصد دارید که محصولات و خدماتتان را در آن بفروشید. حالا باید چطور اطلاعات خودتان را به فروش برسانیم  ؟

برای اینکار راه و روش های زیادی وجود دارد , در ابتدا شما باید اطلاعات خودتان را دسته بندی و طبقه بندی کنید و آنها را در قالب محصولات فیزیکی و یا دانلودی به بازدیدکنندگان سایتتان ارائه دهید .

 

محصولاتی که می‌توانید به آنها ارائه بدهید به دو دسته فیزیکی و دانلودی تقسیم بندی می شود . ساده ترین روش فروش محصولات به صورت دانلودی می باشد .

منظور از محصولات دانلودی یعنی کاربران و مخاطبان شما بعد از پرداخت به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار به محصولات آن دسترسی پیدا خواهند کرد و می تواند آنها را دانلود کند .

فروش محصولات دانلودی نسبت به فیزیکی کار بسیار ساده و راحت تری است . و همه چیز به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می شود .

 

یکی دیگر از روش هایی که می توانید اطلاعات خودتان را بفروشید, می توانید در سایت تان بخش اعضای ویژه یا VIP راه اندازی کنید . و یا می توانید خدمات مترجمی متن را ایجاد کنید .

شما در هر زمینه ای که تخصص داشته باشید میتوانید با مدل‌هایی که در بالا گفتم کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید .

بسیار زمینه های عالی و پر سود وجود دارد که خیلی از افراد هنوز آنها را راه اندازی نکردند و وارد آن حوزه نشدند . کسب و کارهای اینترنتی موفق در دنیا وجود دارد که هنوز افراد زیادی در ایران وارد آن ها نشده است .

 

اگر می خواهید ایده مناسبی پیدا کنید می توانید به ایده های خارجی و کسب و کارهای اینترنتی خارجی نگاه کنید . وب سایت های مثل تخفیفان و نت برگ از همین کسب و کمدی خارجی نشأت گرفتن و تا به امروز به درآمدهای میلیاردی در ماه رسیدند . شما هم با راه اندازی کسب و کار اینترنتی میتوانید تحول عظیمی را در زندگی خود ایجاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *