دانستنی

۱۱ شغل دوم در منزل برای آقایان

خواه یا ناخواه شرایط و مشکلات اقتصادی زندگی ها را درگیر خود کرده است و احتمالا در جمع های دوستانه نیز شنیده باشید که یک درآمد چندان راه گشا نیست.

آقایان بیشتر از سایر افراد، درگیر این مشکلات هستند که بهترین راه چاره برای کسب درآمد اضافه، انجام کار در منزل است که به عنوان یک شغل دوم می توان روی آن حساب باز کرد.

شغل دوم در منزل به این دلیل که نیاز به حضور در مکان خاصی ندارد  و زمان آن نیز توسط خود شما تعیین می شود، می تواند راه گشا باشد بنابراین در این مقاله به معرفی چند شغل دوم در منزل برای آقایان پرداخته شده اشت که می تواند اطلاعات مفیدی را برای شما به همراه داشته باشد پس با ما همراه باشید.

معرفی شغل دوم در منزل برای آقایان

شغل های متعددی برای انتخاب به عنوان شغل دوم وجود دارد که در این قسمت به شغل های پرسود اشاره شده است.

  1. کسب درآمد از اینستاگرام

هیچ کسی نمی تواند محبوبیت اینستاگرام را در بین افراد جامعه منکر شود و این می تواند زمینه کسب درآمد از اینستاگرام را برای افراد فراهم کند زیرا مشتریان زیادی در اینستاگرام وجود دارد که نمی توانید آن را در هیچ جای دیگری پیدا کنید.

البته برای رسیدن به درآمد بیشتر و بهتر می توان آموزش های لازم برای کسب درآمد از اینستاگرام را گذراند.

برخی از راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام عبارتند از:

  • محصول یا خدماتی که مربوط به خود شماست را در صفحه ی خود به نمایش بگذارید و از این طریق فروش محصول را انجام دهید که بسیار سودآور است زیرا لازم نیست هزینه های اضافی دیگری را انجام دهید.
  • در صفحه خود محصول دیگران را به اشتراک بگذارید یا به عبارتی برای دیگران تبلیغ کنید و به میزان بازخورد آن، مبلغ دریافت کنید.
  • به عنوان ادمین پیج های اینستاگرام فعالیت داشته باشید.
  • با فروش لایک، استوری و … به درامد برسید.
  1. انجام تایپ و ترجمه

انجام تایپ نیازمند یک گوشی هوشمند است که تقریبا هر شخص یکی از آن را داراست و آقایان می توانند در زمان های آزاد خود به انجام تایپ بپردازند که کار چندان دشواری نخواهد بود همچنین اگر دارای مدارک زبان های خارجی هستید می توانید با انجام ترجمه های مقاله ها و … درآمد خوبی داشته باشید و در این مورد دانشجویان می توانند بازار کار مناسبی برای شما باشند.

  1. تولید محتوا

امروزه اکثر کسب و کارهای نیازمند آنند تا در فضای مجازی و اینترنتی فعالیت داشته باشند و کار خود را در معرض دید دیگران قرار دهند و مشتری جذب کنند. تولید محتوا یکی از راه هایی است که مربوط به این زمینه است و شما می توانید با همکاری با شرکت هایی که فعالیت سئو انجام می دهند، به درآمد خوبی برسید.

  1. پرورش کرم ابریشم

پرورش کرم ابریشم نیز از کارهایی است که بنا به مفید بودن کرم ابریشم، بسیار پرسود خواهد بود و آقایان می توانند با اختصاص دادن قسمتی از خانه همچون بالکن ها این کار را انجام دهند.

  1. ساخت فیلتر هوا خودرو

ساخت و تولید فیلتر خودرو چندان دشوار نیست و می توانید با اختصاص اندکی سرمایه در این راه، به درآمد برسید که بسیار پرسود خواهد بود. سرمایه این کار مربوط به خرید دستگاه های مربوطه است که بر سرعت و کیفیت کار شما می افزاید.

  1. سایت

استفاده از اینترنت و مراجعه به آن در طول روز توسط افراد، بسیار زیاد است و همین سبب شده است که فضا برای کسب درآمد از این طریق نیز زیاد باشد. در ادامه برخی از روش های کسب درآمد از طریق سایت ذکر شده است.

  • امکان فروش محصولات را برای شما فراهم می آورد و می توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید که نیاز به اجاره مغازه ندارد.
  • می توانید برای افراد دیگر یک وب سایت طراحی کنید و هزینه خوبی را از آن ها دریافت کنید چرا بیشتر افراد توانایی طراحی سایت را ندارند.
  • خود شما می توانید با تولید محتوا و قرار دادن آن درسایت خود، از فروش آن درآمد کسب کنید.آمد

 

  1. پرورش قارچ

این کار نیز برای آقایان بسیار مناسب است و می توانند با در اختیار داشتن یک فضای کوچک نسبت به پرورش قارچ اقدام کنند که از طریق فروش آن به همسایه ها، اقوام، مغازه ها و … پول خوبی به دست آورد.

  1. ادمین صفحات مجازی چون تلگرام

افراد زیادی  هستند که با راه اندازی کانال ها و صفحات در فضای مجازی با انجام تبلیغات، فروش محصولات و .. به درآمدهای زیادی می رسند، اگر در این گروه قرار ندارید می توانید به عنوان ادمین پیج ها یا کانال های آن ها فعالیت کنید.

  1. آموزش آنلاین بورس

بورس به عنوان یکی  از راه های  سرمایه گذاری پردرآمد است که افراد زیادی قصد سرمایه گذاری دارند بنابراین اگر در این زمینه مهارت دارید می توانید با آموزش های آنلاین درآمدهای بالایی را به دست آورید که تنها چند ساعت از وقت شما را خواهد گرفت.

  1. تعمیرات موبایل و وسایل الکتریکی

استفاده از ابزارهای ارتباطی چون تلفن، موبایل و …زیاد شده است که ممکن است دچار آسیب شوند، از طرفی خرید مجدد آن ها بسیار گران تمام می شود بنابراین تعمیر این وسایل بیشتر مد نظر است، همین امر می تواند به یک زمینه برای کسب درآمد تبدیل شود و با دیدن فیلم های آموزشی یا شرکت در دوره های این تعمیرات، می توانید در منزل به این کسب و کار روی بیاورید که بسیار سود ده خواهد بود.

البته وسایل برقی آشپزخانه نیز همواره نیازمند تعمیرات هستند  که می توانید با فراگیری آموزش های لازم به عنوان شغل دوم به آن بپردازید.

  1. پرورش گیاه

یکی دیگر از کار در منزل ها برای آقایان، پرورش گیاهانی  چون زعفران، نعناع و … است که با در اختیار داشتن یک فضای کوچک می توان درآمدهای زیادی به دست آورد یا حتی به پرورش انواع گل و فروش آن ها نیز می توان پرداخت.

انجام این کارها تنها نیاز به اطلاعات دارد که می توانید با مراجعه به جهادکشاورزی، یا سایت های مختلف آن را به دست آورید و به بازار کار وارد شوید.

داشتن شغل دوم و انجام آن در منزل به آقایان کمک می کند که هم درآمد بیشتر داشته باشند و هم در کنار خانواده ی خود به فعالیت بپردازند و نیاز به حاضر شدن در مکان دیگری نباشد و وقت زیادی را از شما نگیرد.

در این مقاله به چند مورد از شغل دوم در منزل برای آقایان اشاره شد که امید داریم برای شما عزیزان سودمند واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *