دانستنی

۶ نمونه کسب و کار اینترنتی سود آور

راه اندازی کسب و کار اینترنتی یکی از مشکلات هر فرد می باشد , خیلی از افراد قصد دارند یک ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود انتخاب کند که ما در این پست شما را با ۶ نمونه کسب و کار اینترنتی سودآور و پولساز آشنا خواهیم کرد .

 

ایده و روش های زیادی برای انتخاب یک ایده مناسب وجود دارد که نیاز به تخصص دارند . در واقع اگر شما تخصص و مهارتی دارید راه اندازی خدمات اینترنتی میتواند یکی از مدل‌های کسب و کار اینترنتی باشد .

همه چیز به خودتان بستگی دارد که بخواهید کدام مهارت و تخصص تان را در اینترنت عرضه کنید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید .

برای عرضه خدمات خود میتوانداز سرویس‌های متنوع موجود در سطح اینترنت استفاده کنید و خدماتتان را به گروهی وسیعی از مردم نشان دهید .

قبل از راه اندازی یک شغل اینترنتی بهتر است تحقیق کنید , تحقیق کردن یکی از مسائل مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد .

باید تخصص و مهارت تان را در حوزه که میخواهید فعالیت کنید افزایش دهید , یعنی اصول بازاریابی اینترنتی , دیجیتال مارکتینگ , بازاریابی و فروش و… را به طور صحیح و کامل یاد بگیرید .

در ادامه شما را به ۶ نمونه از کسب و کارهای اینترنتی و سودآور آشنا خواهیم کرد .

۶ نمونه کسب و کار اینترنتی پردرآمد در ایران  :

 

نمونه شماره ۱ : توسعه دهنده وب سایت:

توسعه دهنده وب سایت یکی از مشاغل اینترنتی آنلاین است که تحت تاثیر شرایط مکانی و زمانی خاصی نیست . این شغل به مهارت و تخصص برنامه نویسی بالایی نیاز دارد که گاهی ممکن است با خستگی و ناامیدی همراه باشد .

برای کسب درآمد از طراحی وب سایت نیاز به برنامه نویسی و زبان های کد نویسی نیست و شما بدون حتی یک خط کد نویسی با طراحی وب سایت به درآمدهای میلیونی در ماه دست پیدا کنید .

همانطور که گفتم برای طراحی یک وب سایت اصلا به برنامه نویسی و کدنویسی نیاز ندارید . شما با یادگیری کامل وردپرس , کار با افزونه ها و المان ها می توانید یک وبسایت کاملا تخصصی و حرفه ای برای خود و مشتریانتان راه اندازی کنید .

میزان درآمدی که شما با طراحی و ساخت سایت میتوانید کسب کنید بسیار بالا و غیرقابل باور است . شما با یادگیری وردپرس و کار با پلاگین و افزونه های آن میتوانید در کمتر از چند روز یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات اندازی کنید .

یادگیری وردپرس کار سخت و دشواری نیست و اصلا نیاز به کدنویسی ندارد . مدت زمانی که می توانید وردپرس را به طور کامل و حرفه ای یاد بگیریدو وب‌سایت‌های کاملاً حرفه ای و تخصصی راه اندازی کنید نهایت یک تا دو هفته می باشد .

البته همه چیز به خودتان بستگی دارد . اگر بیشتر زمان بگذارید خیلی زودتر آن را یاد بگیرید .

بعد از آنکه وردپرس را به طور کامل و جامع یاد گرفتید می توانید با انجام پروژه های طراحی سایت برای دیگران کسب درامد کنید .

شما به دو صورت می توانید پروژه های طراحی سایت بگیرید و انجام دهید :

۱_ با استفاده از سایت های فریلنسر : با عضویت در این وبسایت ها و فعالیت در آنها می توانید پروژه های طراحی سایت بگیرید . یک نمونه رایج است این وب سایت ها در ایران وب سایت پونیشا می باشد .

۲_ خودتان پروژه بگیرید : بهترین راه برای دریافت پروژه های طراحی سایت راه اندازی یک وب سایت خدمات طراحی سایت می باشد .

شما یک وب سایت خدماتی در زمینه طراحی سایت برای خودتان راه اندازی می کنید و آن را برای موتور های جستجوگر بهینه سازی می‌کنید . با این کار شما می توانید پروژه های زیادی را در ما انجام دهید .

اگر قصد دارید بدون دانش برنامه نویسی و کدنویسی با طراحی وب سایت کسب درآمد میلیونی در ماه داشته باشید توصیه می کنم از محصول آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی ما دیدن کند . ما در این محصول به شما یاد می دهیم که چطور با بدون علم کدنویسی و برنامه نویسی یک وبسایت کاملا تخصصی اندازی کنید.

نمونه شماره ۲: کسب درآمد از سئو

یکی از پولساز ترین مدلهای کسب و کار آنلاین , کسب درآمد از سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد . ‏SEO یعنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر .

ربات های جستجوگر گوگل وب سایت ها را با توجه به اصول سئو رتبه بندی می کنند .

برای آنکه بتوانید در کلمه کلیدی مد نظر خود در نتایج اول گوگل دیده شوید باید اصول سئو و بهینه سازی وب سایت را پیاده کنید .

افراد و شرکت های زیادی هستند که به دنبال افراد سئوکار می گردند . اگر شما اصول سئو و بهینه سازی سایت را بدانید میتوانید با استخدام در این شرکت ها به درآمدهای بسیار بالایی در ماه برسید .

یادگیری سئو کار سخت و دشوار نیست و شما نهایتاً پنج شش ماه می توانید به تو کار حرفه ای تبدیل شود . حقوق یک متخصص SEO ۳ میلیون تومن در ماه است .

شما اگر اصول سئو و بهینه سازی وب سایت را یاد بگیرید و تمرین کنید می توانید به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید.

نمونه شماره ۳ : وبلاگ نویسی

شما با راه اندازی یک وبلاگ می‌توانید یک کسب و کار اینترنتی بسازید . اگر محصول و خدماتی دارید و بخواهید آن را به صورت اینترنتی عرضه کنید و بفروشید این مدل مناسب شما می باشد .

البته رشد یک وبلاگ و جذب مشتری کار راحتی نیست و باید اصول بازاریابی اینترنتی کانتنت مارکتینگ و… را رعایت کنید.

اگر وبلاگ نویسی کنید و بتوانید بازدید وبلاگ تان را به صدها هزار نفر در ماه برسانید می توانید بابت تبلیغات مبلغ خوبی را دریافت کنید .

نمونه شماره ۴: خرید و فروش وب سایت

یکی از کسب و کارهای رایج اینترنتی خرید و فروش وب سایت می باشد . شما می توانید وب سایت های کم کیفیت را خریداری کنید و آنها را به وب سایت های مناسب و قدرتمند تبدیل کنید به نحوی که باعث ارتقا رتبه وب سایت و افزایش ارزش فروش آن شود .

شما با تبدیل وب سایت به وب سایت های با کیفیت از نظر سئو , و افزایش رتبه آن و یا ترافیک می توانید آن را به قیمت بسیار بالایی به فروشی .

اگر کارتان را به خوبی انجام دهید سود بسیار بالایی نصیب شما می‌شود .

نمونه شماره ۵: مدیریت تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی دیگر از مدل ها و نمونه های کسب و کار اینترنتی می باشد . روش هایی که مشتریان و مخاطبان با کلیک بر روی پیام های تبلیغاتی به وب سایت‌های دیگر هدایت می شود .

در این مدل کسب و کار اینترنتی شما به ازای هر کلیک مبلغی را دریافت می‌کنید . آژانس های تبلیغاتی اینترنتی به این کارها را به صورت حرفه ای انجام می دهد .

شما می توانید در این وب سایت عضو شوید و با تبلیغات موثر مبلغ و سودی را دریافت کنید .

البته بنده این نمونه کسب و کار را به هیچ عنوان توصیه نمی کنند .

نمونه شماره ۶ : مدیریت بازاریابی شبکه های اجتماعی

می دانید که شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع رسانی هستند و تاثیر این شبکه اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت .

در واقع آفرینان بزرگ به طور مداوم از این شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام برای ارتباط با جامعه و مخاطبانشان استفاده می کنند .

شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه برای برندسازی و توسعه کسب و کار است .

اگر اصول شبکه های اجتماعی را بدانید می توانید نتیجه خوبی از آنها بگیرید . اگر شما در زمینه ای شبکه های اجتماعی مهارت و تخصص دارید میتوانید به یک مدیر بازاریابی تبدیل شوید و طرفدار و مشتریان خودتان را چندین و چند برابر کنید و به درآمد برسید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *